;
coinex

حذف حرف Z از گوشی های تاشو سامسونگ

یکی از افشاگران خبرهای تکنولوژی به نام Snoopytech، از احتمال حذف حرف Z از گوشی های تاشو سامسونگ در زمان رونمایی نسل جدید این دستگاه‌ها خبر داده است.

به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند حرف Z را از نام گوشی‌های تاشو بعدی خود حذف کنند و احتمالا نسل بعدی با نام گلکسی فولد ۴ و گلکسی فلیپ ۴ معرفی می‌شوند.

البته پیش از این هم سامسونگ در حمایت از اوکراین حرف Z را از نام گوشی های تاشوی خود در اروپا حذف کرده بود. اما چه دلیلی پشت این کار است؟

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو

دلیل حذف حرف Z از گوشی های تاشو سامسونگ چیست؟

گفته می‌شود علت حذف این حرف از گوشی های تاشو سامسونگ ، درج این حرف روی تانک‌های روسیه هنگام حمله به اوکراین و استفاده برجسته این حرف توسط ارتش روسیه بوده است. از این رو، حرف Z را نماد جنگ روسیه علیه اوکراین می‌دانند.

حذف حرف Z از گوشی های تاشو سامسونگ

طبق آنچه Gizmochina می‌گوید، معنای این نماد هنوز مشخص نیست؛ با این حال، برخی معتقدند این حرف به منطقه‌ای نظامی اشاره می‌کند. از طرف دیگر، برخی دیگر ادعا می‌کنند این حرف به نام رئیس‌جمهور اوکراین، ولادمیر زلنسکی اشاره می‌کند. وزارت دفاع روسیه نیز حرف Z را مخفف Za Pobedu به‌معنی «پیروزی» اعلام کرده است.

این افشاگر ادعا کرده که این تغییرات با معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو اعمال می‌شود. جدیدترین محصولات تاشوی سامسونگ (گلکسی فولد ۴ و گلکسی فلیپ ۴) در کمتر از یک هفته دیگر در تاریخ 19 مرداد رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود این گوشی‌ها نسبت به نسل پیشین خود در بخش‌های مختلف همچون نمایشگر و تراشه عملکرد بهتری داشته باشند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی حذف حرف Z از گوشی های تاشو سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر