;
coinex

داستان فصل پنجم سریال Stranger Things در حال نگارش است

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، داستان فصل پنجم سریال Stranger Things که آخرین فصل این سریال ماجراجویی به حساب می‌آید، در حال نگارش است.

پس از گذشت تقریبا یک ماه از پخش فصل چهارم سریال اتفاقات عجیب، نوشتن داستان فصل 5 و نهایی این سریال استارت خورده است. فصل 4 این سریال با یک پایان نفس گیر، مخاطبان را در بین زمین و آسمان قرار داده و طرفداران منتظر فصل جدید این سریال هستند.

حال اکانت توییتر رسمی نویسندگان سریال Stranger Things با انتشار عکسی از یک وایت‌برد با کپشن «روز اول» با لوگو و شماره فصل سریال اعلام کرده که نگارش فیلمنامه فصل پنجم این مجموعه نتفلیکسی شروع شده است. در ادامه به داستان فصل آخر سریال Stranger Things اشاره‌ای خواهیم داشت. (حاوی اسپویل)

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

داستان فصل پنجم سریال Stranger Things

با توجه به آخرین اخبار، فصل پنجم این سریال قرار است درباره دنیای وارونه اطلاعات بیشتری به ما بدهد. فصل 4 برخلاف فصول پیشین پایان چندان خوشی نداشت.

هرچند آنها بر Vecna پیروز شدند، اما این پیروزی برای آنها گران تمام شد چراکه مکس با وضعیت وخیمی به کما رفت. به علاوه، دنیای واقعی و دنیای وارونه (The Upside Down) با هم برخورد کردند و به نظر می‌رسد فصل 4 تنها شروعی برای دوره Vecna بوده است! بنابراین فصل پنجم را می‌توان تاریک‌ترین و ترسناک‌ترین فصل این مجموعه علمی تخیلی دانست.

داستان فصل پنجم سریال Stranger Things

هرچند اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما امیدواریم برادران دافر و تیم نویسندگان فوق‌العاده آن پایانی خوب و گیرا برای این سریال رقم بزنند و از چالش‌های پیش رویشان سربلند بیرون بیایند. در آخر، باید گفت که هنوز تاریخ پخش این فصل اعلام نشده و مطمئنا در آینده اخبار بیشتری از این سریال در اختیار ما قرار می‌گیرد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی سریال Stranger Things چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر