;
coinex

قیمت نسخه پایه آیفون 14 مشخص شد

با نزدیک شدن به زمان عرضه نسل جدید گوشی‌‌های هوشمند اپل، شایعاتی درباره قیمت نسخه پایه آیفون 14 در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

شایعات حاکی از آن هستند که نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون مانند نسل قبلی خود، با قیمت پایه 799 دلار وارد بازار‌های جهانی می‌‌شود. طبق ادعای منابع خبری مختلف، کمپانی اپل هیچ برنامه‌ای جهت افزایش قیمت آیفون 14 ندارد. باید به این موضوع اشاره کرد که هدف اصلی اپل برای عرضه نسل جدید گوشی‌های آیفون خود، در واقع افزایش آمار خرید این محصول است.

دلیل ثابت ماندن قیمت نسخه پایه آیفون 14 نسبت به نسل قبل

چند سالی است که بازار‌ جهانی گوشی‌های هوشمند با مشکلات اساسی دست و پنجه نرم می‌کند و این موضوع اخلال بزرگی در روند فروش کمپانی‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌ها و گجت‌های هوشمند ایجاد کرده است. باتوجه به این موضوع، شرکت اپل در حال سازگار شدن با وضعیت فعلی است و به همین جهت تصمیم گرفته قیمت نسخه پایه آیفون 14 را تغییر ندهد. همچنین، خالی از لطف نیست که بگوییم منبع این خبر یکی از نهادهای بزرگ مالی در ایالات متحده است.

iPhone 14

اینگونه که گزارش شده، به نظر می‌رسد تصمیم نهایی در ارتباط با قیمت نسخه پایه آیفون 14، توسط مدیران عالی رتبه این کمپانی گرفته شده است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که اخیرا شایعه شده که شرکت اپل در مراحل تولید و عرضه محصولات خود با مشکل افزایش هزینه مواجه شده است. در حال حاضر هیچ منبعی به صورت قطعی نمی‌تواند این شایعات را تایید کند؛ چرا که کمپانی اپل از قوانین‌ سخت‌گیرانه‌ای برای برخورد با افرادی که سیاست‌های تجاری این کمپانی را می‌فروشند پیروی می‌کند.

نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون شامل آیفون 14، آیفون 14 Pro، آیفون 14 Max و آیفون 14 Pro Max می‌شود. نسخه‌های پرو این محصول از چیپست Bionic A16 پشتیبانی می‌کنند در حالی که نسخه‌های بدون پسوند پرو همچنان از چیپست Bionic A15 بهره می‌برند. دو مدل Pro و Pro Max این محصول از یک بریدگی قرص شکل و پانچ هول دایره شکل برای قرار گیری دوربین و سیستم تشخیص چهره پشتیبانی می‌کنند.

گفته می‌شود که iPhone 14 و iPhone 14 Pro به نمایشگر 6.1 اینچی مجهز خواهند و برای نسخه‌های بزرگ‌تر iPhone 14 Max و iPhone 14 Pro Max، پنل نمایشگر 6.7 اینچی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت نسخه پایه آیفون 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر