;
coinex

پخش زنده آرسنال کریستال پالاس 14 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده آرسنال کریستال پالاس 14 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده آرسنال کریستال پالاس را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ انگلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده آرسنال کریستال پالاس امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال آرسنال کریستال پالاس بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی آرسنال کریستال پالاس را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه آرسنال کریستال پالاس را تماشا کنید.

پخش زنده بایرن مونیخ اینتراخت فرانکفورت 14 مرداد

آرسنال که فصل قبل جدال سهمیه لیگ قهرمانان را به تاتنهام آنتونیو کونته باخت و پنجم شد، برای فصل جدید رقابت‌ها ولخرجی زیادی کرده و علاوه بر جذب دو بازیکن مازاد سیتی یعنی الکساندر زینچنکو و گابریل ژسوس، فابیو ویرا ستاره فصل پیش پورتو را نیز جذب کرده است.

پخش زنده آرسنال کریستال پالاس 14 مرداد
پخش زنده آرسنال کریستال پالاس 14 مرداد 1401, پخش زنده آرسنال کریستال پالاس 14 مرداد, پخش زنده آرسنال کریستال پالاس, آرسنال کریستال پالاس, پخش زنده فوتبال, پخش زنده لیگ انگلیس, گابریسل ژسوس,

آرسنالی‌ها در تور پیش‌فصل عملکرد بسیار درخشانی داشتند و در ۵ بازی به ترتیب نورنبرگ، اورتون، اورلاندو، چلسی و سویا را شکست دادند و در دو بازی آخر برابر چلسی و سویا، ضمن ثبت مجموع ۱۰ گل، هیچ گلی دریافت نکردند!

ساعت بازی آرسنال کریستال پالاس کی است؟

ساعت بازی دو تیم آرسنال و کریستال پالاس نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده آرسنال کریستال پالاس

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده آرسنال کریستال پالاس 14 مرداد از شبکه ورزش

پخش زنده آرسنال کریستال پالاس 14 مرداد از beIN Arabic

پخش زنده آرسنال کریستال پالاس 14 مرداد از beIN Sport EN

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر