;
coinex

جزئیاتی از فصل دوم سریال Moon Knight فاش شد

فصل اول سریال شوالیه ماه یکی از بهترین سریال های 2022 بوده که توانسته است نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه جزئیاتی از فصل دوم سریال Moon Knight در اختیار شما قرار می‌دهیم.

همانطور که می‌دانید سریال شوالیه ماه، ششمین سریال دنیای سینمایی مارول است که در دیزنی پلاس منتشر می‌شود. تاکنون سریال‌های دیگری در دنیای سنیمایی مارول ساخته‌ شده‌اند، اما سازنده آن‌ها نه مارول استودیوز، بلکه مارول تی‌وی بوده است.

به طور کلی شوالیه ماه را می‌توان در زمره بهترین سریال های مارول قرار داد که محبوبیت بسیار بالایی دارد. این محبوبیت باعث شد تا دنیای مارول دنباله این سریال را بسازد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2022

جزئیاتی از فصل دوم سریال Moon Knight

پس از پایان فصل اول این سریال دیزنی پلاس دست به ساخت فصل دوم این سریال زد تا بار دیگر اسکار آیزاک را در نقش شوالیه ماه ببینیم. اگر چه هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی از این فصل اعلام نشده است اما کارگردان این سریال در یکی از مصاحبه‌هاش به نوعی اشاره کرده که فصل دوم سریال شوالیه ماه در دست ساخت است.

او ویدیویی را در توییتر خود به اشتراک گذاشت و به این احتمال قوت بخشیده است که فصل دوم ساخته می‌شود. آیزاک در پاسخ به این سوال که آیا فصل دوم مون نایت در راه است یا خیر، پاسخ داد:

پس چه دلیل دیگری دارد که در قاهره حضور داشته باشیم؟

جزئیاتی از فصل دوم سریال Moon Knight

تمامی سریال‌هایی که تاکنون در جدول زمانی مارول قرار دارند، بر داستان‌هایی تمرکز دارند که به طور کامل حول محور شخصیت‌های دنیای مارول می‌چرخند. از این سریال انتظار می‌رود که بتواند در یکی از فضاهای خالی جدول زمانی ۶ MCU قرار گیرد و Moon Knight را در مسیر پیوستن به MCU قرار دهد.

به طور کلی فصل اول این مجموعه جداب با استقبال بسیار خوبی رو‌بور شد و توانست امتیاز 91 درصد از تماشاگران را به دست آورد. سریال شوالیه ماه برخلاف ویژگی‌های دیگر مارول، سطحی از پیچیدگی را به فهرست سریال‌های ابرقهرمانی دیزنی پلاس اضافه کرد. دنیای مارول تمام این ویژگی‌ها را مدیون اجرای قدرتمند آیزاک است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال Moon Knight چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر