;
coinex

اولین تیزر جوکر 2 با حضور لیدی گاگا منتشر شد

اولین تیزر جوکر 2 یا Joker: Folie A Deux با حضور لیدی گاگا منتشر شد. این تیزر حضور وی و فینیکس در این فیلم Joker 2 را تائید می‌کند.

اخیرا لیدی گاگا تیزر کوتاهی منتشر کرده که نشان می‌دهد او و فینیکس قرار است در قسمت جدید جوکر نقش آفرینی کنند. البته این موضوع به طور رسمی از طرف سازندگان این فیلم اعلام نشده است ولی بر اساس این ویدیو می‌توان نتیجه گرفت که شایعات حقیقت دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دی سی

اولین تیزر جوکر 2 با حضور لیدی گاگا

در زیر می‌توانید تیزر کوتاه فیلم جوکر 2 را تماشا کنید:

اخیرا برادران وارنر تاریخ انتشار فیلم Joker 2 را مشخص کردند. طبق گفته آنها، فیلم Joker: Folie A Deux در 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) اکران می‌شود.

از آنجایی که زمان زیادی تا اکران این اثر مانده، هیچ جزئیاتی درباره داستان آن منتشر نشده است ولی با توجه به اسم این فیلم، می‌توان حدسیاتی درباره آن داشت. عبارت «Folie à Deux» نوعی اصطلاح بالینی است که به جنون مشترک میان دو نفر اشاره داد. از این رو، می‌توان پیش بینی کرد که در این دنباله جوکر، فینیکس و گاگا عاشقان دیوانه‌ای هستند که قرار است شهر را بهم بریزند. نکته جالب این است که می‌توان جوکر 2 را در ژانر موزیکال نیز قرار داد.

در جوکر 1، فینیکس  یک دلقک شکست خورده بود که علیه ثروتمندان شهر گاتهام نوعی جنبش را آغاز کرد. به واسطه این فیلم، فینیکس جایزه «بهترین بازیگر مرد» را کسب کرد و به طور کلی جوکر توانست ۱۱ نامزدی جایزه اسکار را به دست آورد. حال پس از این موفقیت بزرگ، فینیکس برای ایفای نقشش در دنباله جوکر، قرار است ۲۰ میلیون دلار حقوق بگیرد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره اولین تیزر جوکر 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باورم نمیشه.
    گاگا یکاری کرد بخوام جوکر ببینم.

    پاسخ