;
coinex

گوگل پیکسل با بدنه سرامیکی و دوربینی فوق‌العاده در راه است!

نه فلز، نه شیشه و نه حتی پلاستیک! گوگل قصد دارد برای سری جدید پرچمداران خود از سرامیک استفاده کند. اما از گوگل پیکسل با بدنه سرامیکی چه می‌دانیم؟

گوگل با سری گوشی‌های پیکسل 6 نشان داد که تمرکز خاصی بر عرضه اسمارتفون‌های پرچمدار دارد و در این زمینه برنامه‌هایش را به مرور اجرایی خواهد کرد. پیش از این نیز شایعاتی درباره سری پیکسل 7 منتشر شده بود، اما افشاگری جدید علاوه بر اشاره به استفاده سرامیک در ساخت بدنه پیکسل 7، اطلاعاتی از یک گوشی پیکسل احتمالا تاشو نیز فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

گوگل پیکسل با بدنه سرامیکی

گوگل پیکسل با بدنه سرامیکی و دوربینی فوق‌العاده در راه است!

اخیرا مرجع موثق اخبار موبایل، Digital Chat Station در Weibo ادعا کرده که گوگل در حال ساخت دو گوشی آینده خود خارج از چین توسط کمپانی Foxconn است، همان شرکتی که مسئول تولید آیفون نیز به شمار می‌رود.

بخشی از اطلاعات جدید DCS به پیکسل احتمالا تاشو با اسم رمز Pixel Notepad اشاره دارد. البته که چیز جدیدی به دانسته‌های قبلی اضافه نشده و فقط تکرار شده که این گوشی تاشو به سبک گلکسی فولد است و مراحل ساخت آن خوب پیش می‌رود.

پیش از این هم گزارش شده بود که پیکسل تاشو دستگاهی مشابه با اوپو فایند N خواهد بود و احتمالا از مجموعه دوربین‌های 12 مگاپیکسلی قدیمی گوگل استفاده می‌کند. اما از آن زمان مدت‌ها گذشته و بعد از تاخیرهای فراوان ممکن است گوگل تصمیم خود درباره مشخصات سخت‌افزاری و حتی ظاهر دستگاه را تغییر داده باشد.

مورد دیگری که در اطلاعات جدید بیشتر جلب توجه می‌کند، ساخت یک دستگاه پیکسل با مواد سرامیکی است که اگر واقعیت پیدا کند به اولین گوشی گوگل با بدنه سرامیکی بدل می‌شود. گوگل تا امروز عموما از شیشه، پلاستیک و فلز برای ساخت محصولات خود بهره برده است.

گوگل پیکسل با بدنه سرامیکی و دوربینی فوق‌العاده در راه است!

در حال حاضر مشخص نیست که سری جدید پیکسل دقیقا چه مشخصاتی ممکن است داشته باشد، اما گفته می‌شود که این دستگاه به عنوان یک پرچمدار رقابتی با پردازنده تنسور 2، نمایشگر 2K با حفره پانچ و طراحی دوربین مشابه با نسل قبل عرضه می‌شود. البته کیفیت دوربین‌ها در نسل جدید ارتقا خواهد یافت.

همچنین شایعاتی درباره پیکسل 7 اولترا در میان است. همانطور که پیش از این Lynx خبر داده بود، Digital Chat Station نیز تایید کرده که در پیکسل سوم با پسوند احتمالی اولترا، دوربین IMX787 سونی استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود که این دوربین به عنوان یک دوربین تله‌فوتو با وضوح 64 مگاپیکسلی ایفای نقش کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوگل پیکسل با بدنه سرامیکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر