;
coinex

پیراهن سوم فصل جدید منچسترسیتی در متاورس رونمایی شد [+ویدیو]

اخیرا با همکاری پوما و پلتفرم متاورسی Roblox، پیراهن سوم فصل جدید منچسترسیتی در متاورس رونمایی شده است تا بار دیگر، پیوند فوتبال و متاورس تقویت شود.

باشگاه فوتبال منچسترسیتی که تا امروز فعالیت‌های زیادی در زمینه متاورس و ارزهای دیجیتال داشته، بار دیگر و با حرکتی ابداعی برای رونمایی لباس سوم فصل جدید خود، به متاورس روی آورده و این لباس جدید را در این فضای نوظهور معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: شال گردن هوشمند منچستر سیتی وضعیت احساسی تماشاگران را تحلیل می‌کند

رونمایی از پیراهن سوم فصل جدید منچسترسیتی در متاورس

لباس جدید من سیتی در تیزر جدیدی که توسط پوما منتشر شده است توسط کالوین فیلیپس، لورا کومبس و روبن دیاز مدلسازی شده است. این اولین باری است که من‌سیتی لباس تیم خود را در متاورس عرضه می‌کند و بازیکنان می‌توانند در تجربه Land of Game با آن تعامل داشته باشند.  در ادامه می‌توانید ویدیو معارفه کیت سوم من سیتی در متاورس را تماشا کنید:

در دو هفته ابتدایی عرضه این لباس، بازیکنانی که در بازی Football Rush در PUMA و Land of Game با دیگران مسابقه می‌دهند و برنده می‌‌شوند، امکان دانلود نسخه دیجیتالی رایگان آن را خواهند داشت. همچنین همه بازدیدکنندگان امکان خرید نسخه دیجیتال این لباس در فروشگاه لوازم پوما در متاورس Roblox را دارند. «ایوان داشکوف»، مدیر فرهنگ پوما توضیح می‌دهد:

«ما برای ادامه تجربه خود در Roblox با PUMA و Land of Games هیجان‌زده هستیم. شریکی بهتر از منچسترسیتی و عرضه این کیت برای ما وجود نداشت تا بتوانیم با انجام کاری متفاوت و نوآورانه محدودیت‌ها را پشت سر بگذاریم. همانطور که ما به آزمایش و یادگیری در فضای Web3 ادامه می‌دهیم، مشتاقانه منتظر استفاده از Roblox به عنوان یک پلتفرم برای ارتباط با طرفداران در هر سنی هستیم.»

سرنا گاسلینگ، مدیر خرده فروشی و صدور مجوز «گروه سیتی فوتبال» مالک باشگاه منچسترسیتی نیز توضیح می‌دهد:

«بسیار هیجان‌انگیز است که می‌توانیم با همکاری پوما اولین کیت خود را در متاورس معرفی کنیم. به عنوان یک باشگاه، به‌طور مستمر در حال بررسی راه‌های جدید برای نوآوری، همکاری و استفاده از جدیدترین فناوری‌ها هستیم.»

باشگاه منچسترسیتی که همواره کوشیده خود را از پیشگامان دنیای فوتبال و در عین حال تکنولوژی نشان دهد اخیرا اقدامات جالبی داشته و حتی سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد با همکاری سونی، اولین استادیوم ورزشی در متاورس را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی از پیراهن سوم فصل جدید منچسترسیتی در متاورس چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر