;
coinex

تاریخ جدید رونمایی از موتو ایکس 30 پرو و ریزر 2022 مشخص شد

با توجه به لغو رویداد رونمایی دو پرچمدار جدید موتورولا، شرکت لنوو حالا از تاریخ جدید رونمایی از موتو ایکس 30 پرو و ریزر 2022 پرده‌برداری کرده است.

در شرایطی که بعد از مدت‌ها شایعه، افشاگری و خبرهای مختلف درباره گوشی‌های جدید تاشو و پرچمدار موتورولا، همه در اوایل ماه جاری میلادی انتظار رونمایی این دو محصول را در رویدادی از پیش برنامه‌ریزی شده داشتند، در لحظات پایانی و به طور ناگهانی این رویداد لغو شد! حال اما تاریخ جدیدی برای رونمایی از دو گوشی پرچمدار جدید موتورولا اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

اعلام تاریخ جدید رونمایی از موتو ایکس 30 پرو و ریزر 2022

تاریخ جدید رونمایی از موتو ایکس 30 پرو و ریزر 2022 مشخص شد

همانطور که گفتیم موتورولا آماده رونمایی از دو گوشی جدید ریزر 2022 و ایکس 30 پرو در روز سه‌شنبه 2 آگوست بود که تنها لحظاتی قبل از آغاز مراسم رونمایی، بالکل رویداد را لغو کرد! در آن زمان علت مشخصی برای این تصمیم ناگهانی کشف نشد اما شایعات بعدی به تنش‌های پیش‌آمده بین چین و تایوان بر سر سفر نانسی پلوسی،‌ رئیس مجلس نمایندگان به تایوان، به عنوان علت این تصمیم عجولانه اشاره داشتند.

ساعاتی پیش اما رئیس بخش موبایل شرکت بزرگ لنوو، چن جین تیزر جدیدی مربوط به موتو ریزر 2022 منتشر کرد که با دقت در آن، تاریخ 11 آگوست روی نمایشگر خارجی تاشو جدید موتورولا به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد که ساعت هم روی 2 بعدازظهر تنظیم شده که احتمالا تاریخ و ساعت دقیق رویداد رونمایی جدید را اعلام کرده است. بالطبع انتظار داریم در رویداد جدید از موتو ایکس 30 پرو نیز رونمایی شود.

تاریخ جدید رونمایی از موتو ایکس 30 پرو و ریزر 2022 مشخص شد

گفتنی است که در حال حاضر امکان سفارش و رزرو این دو دستگاه در وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین JD.com وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما پیرامون تاریخ جدید رونمایی از موتو ایکس 30 پرو و ریزر 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر