;
coinex

ساخت فیلم Nobody 2 تایید شد

دیوید لیچ، کارگردان محبوب آمریکایی از ساخت فیلم Nobody 2 خبر داد. وی امیدوار است پروسه ساخت دنباله فیلم اکشن هیچکس هرچه زودتر آغاز شود.

هیچکس (Nobody) یک فیلم اکشن است که در سال ۲۰۲۱ اکران شد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. در این فیلم باب ادنکرک در نقش هیچکس و یا همان هاچ بازی می‌کند. حال ساخت دنباله این فیلم تائید شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن جهان

ساخت فیلم Nobody 2 تایید شد

به نظر می‌رسد هاچ قصد ندارد به این زودی از دنیای آدمکش‌ها خداحافظی کند و این را می‌توان برای افرادی که طرفدار ژانر اکشن هستند، خبر خوبی دانست. در این فیلم، باب ادنکرک ظاهرا یک شخصیت آرام و معمولی بوده اما در او خشم شدیدی نهفته است و این خشم، با ورود دو دزد به خانه او فوران می‌کند.

فیلم Nobody 2

همانطور که جان ویک از کشته شدن سگش به خشم آمد، در این فیلم هاچ با دزدیده شدن دستبند کیتی دخترش وارد دنیای کشت و کشتار می‌شود. دیوید لیچ درباره این پروژه گفته است:

بله فکر می‌کنم همه درباره آن شگفت‌زده هستند و همه با انرژی کامل می‌خواهند آن را هرچه سریع‌ به پیش ببرند. ما اکنون در مرحله نوشتن فیلمنامه هستیم. از ساخت فیلم اول بسیار لذت بردیم و بازیگران و استودیو نیز عاشق نتیجه پایانی آن بودند. فکر می‌کنم ما باید به این پروسه سرعت ببخشیم و تولید آن را هرچه زودتر شروع کنیم.

هرچند افراد زیادی دوست دارند دنباله این فیلم ساخته شود، اما ممکن است اوضاع همیشه آنطور که باید پیش نرود. لیچ درباره ساخت دنباله فیلم هیچکس با نهایت اعتماد اعلام کرده است که این فیلم را می‌سازد. وی در ادامه گفته است: «ماجراجویی‌های خاصی وجود دارد که از دل آن‌ تجربیات غیرقابل انکاری برای همه افراد دخیل در پروژه رقم می‌زند و این فیلم یکی از آن‌ها بود. همه ما می‌خواهیم برگردیم و بار دیگر در آن جهان حاضر شویم و می‌خواهیم ببینیم که باب یک‌بار دیگر این شخصیت را به داستان برمی‌گرداند.»

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره دنباله فیلم Nobody چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بهترین سینمایی در ژانر اکشن بود ، بنظرم از جان ویک هم قشنگ تر بود چون این طبیعی تر جلوه میداد اکشنش رو ، مثلا هاچ خودش هم زخمی میشد و میزد و میخورد ولی جان ویک رو زیادی فیلم هندی کرده بودن

    پاسخ