;
coinex

دو گوشی تاشو جدید اوپو با نام فایند N فولد و فایند N فلیپ در راه هستند

به نظر می‌رسد موفقیت اولین عنوان تاشو سبب شده تا کمپانی چینی اوپو به فکر عرضه دو گوشی تاشو جدید اوپو فایند N فولد و فلیپ بیفتد.

جدیدترین گزارش‌ها از برنامه‌های اوپو برای عرضه دو گوشی تاشو جدید، مشابه با فولد و فلیپ سامسونگ حکایت دارد که یکی در حالت باز شبیه به تلفنی معمولی است و دیگری در حالت باز بیشتر به ابعاد یک تبلت می‌رسد. این دستگاه‌ها احتمال دارد تا اواخر سال میلادی جاری در چین رونمایی شوند و نام‌های آن‌ها نیز بسیار مشابه با سامسونگ عبارت است از اوپو Find N Fold و Find N Flip. اما از این دو دستگاه چه می‌دانیم؟

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

دو گوشی تاشو جدید اوپو

به گزارش Pricebaba، اوپو در تاریخ 2 آگوست سال جاری، دو نام تجاری اوپو فایند ان فولد و اوپو فایند ان فلیپ را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرده است.

گرچه پرونده‌های ثبت شده البته اطلاعات خاصی از دو گوشی تاشو جدید اوپو منتشر نمی‌کنند، اما از نوع نام‌گذاری می‌توان حدس زد که اوپو فایند N Flip رقیبی برای دستگاه‌هایی مانند زد فلیپ 4 سامسونگ یا موتورولا ریزر 2022 باشد و در صورتی که تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود؛ احتمالا برای جا نماندن از رقبا از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند.

گزارش های اخیر همچنین ادعا دارند که گوشی تاشو جدید اوپو دارای اسم رمز “Dragonfly” است. البته اسم رمز “White Swan” نیز برای یک دستگاه تاشو دیگر متعلق به اوپو ذکر شده است. در مجموع در حال حاضر هیچ اطلاعات خاصی درباره طراحی، مشخصات فنی و یا هر چیز دیگری از گوشی‌های جدید اوپو نداریم و باید منتظر آینده باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دو گوشی تاشو جدید اوپو چیست؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر