;
coinex

اوپو رینو 8 زد 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

بعد از رونمایی از نسخه‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس رینو 8 توسط شرکت چینی، حال نسخه چهارم این خانواده با نام اوپو رینو 8 زد 5G رسما رونمایی شده است.

OPPO Reno 8Z 5G شب گذشته به عنوان چهارمین نسخه از سری Reno 8 بعد از نسخه‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس رونمایی شد. این مدل نیز درواقع جانشین رینو 7Z فایوجی خواهد بود که سال گذشته راهی بازار شده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

اوپو رینو 8 زد 5G

اوپو رینو 8 زد 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

اوپو Reno 8Z 5G یک صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع AMOLED با وضوح FHD پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتزی دارد که مجهز به اسکنر اثرانگشت درون صفحه‌ است.

در بخش دوربین، ماژول سه‌گانه پنل پشتی دستگاه شامل سه سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز در پنل جلویی سنسوری 16 مگاپیکسلی است.

اوپو رینو 8 زد 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

رینو 8 زد فایوجی از چیپست اسنپدراگون 695 برخوردار است و با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با میکرو اس دی عرضه می‌شود. باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه نیز از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری ColorOS 12.1 عرضه خواهد شد.

امکانات ارتباط و اتصال در این دستگاه شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، 5G، WiFi 5، بلوتوث 5.1، GPS، NFC، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا است. رینو 8Z فایوجی در رنگ‌های طلایی و مشکی و با برچسب قیمت 360 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اوپو رینو 8 زد 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر