;
coinex

گلکسی A23 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مدتی بود که شایعات درباره میان‌رده‌های ارزان‌قیمت سامسونگ به اوج رسیده بود و حال رسما گلکسی A23 5G رونمایی شد تا یکی از میانرده‌های جدید را بشناسیم.

سامسونگ لحظاتی پیش و در سکوت خبری گلکسی A23 5G را رونمایی کرد. این گوشی به عنوان جانشین گلکسی A22 5G که سال گذشته معرفی شد، وارد بازار خواهد شد. این برند کره‌ای در اوایل سال جاری نسخه 4G گلکسی A23 را معرفی کرده بود. صفحه گلکسی A23 5G مشخصات کامل گوشی هوشمند را فاش نمی‌کند، با این حال، به نظر می‌رسد که محصول جدید در مقایسه با 4G و همچنین Galaxy A22 5G چند ارتقای مهم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری A سامسونگ

گلکسی A23 5G

گلکسی A23 فایوجی دارای صفحه‌نمایشی 6.6 اینچی با وضوح FHD و بریدگی Infinity-V است. نرخ نوسازی این نمایشگر نامشخص است اما بعید است بیش از 60 یا 90 هرتز باشد. این محصول از اسکنر اثرانگشت جنبی نیز برخوردار است و ماژرول دوربین اصلی آن به مانند دیگر گوشی‌های سری A یک پنل مستطیل شکل در قاب پشتی است.

گلکسی A23 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

در بخش تصویربرداری، گلکسی A23 5G از 4 دوربین برخوردار است که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، سنسور 5 مگاپیکسلی اولتراواید، عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

گلکسی A23 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای نامشخص استفاده می‌کند اما آنطور که افشاگری‌های پیشین فاش کرده، احتمالا با اسنپدراگون 695 مواجهیم. این گوشی مطابق انتظار در سه نسخه با رم 4/6/8 گیگابایتی و گزینه‌های حافظه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در بخش باتری هم یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده است که اطلاعی از سرعت شارژ آن در دست نیست. A23 فایوجی با اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری OneUI 4.1 عرضه خواهد شد. گزینه های اتصال در Samsung Galaxy A23 5G شامل WiFi، بلوتوث 5.1، پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری، 5G و 4G VoLTE است.

گلکسی A23 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

طبق معمول، سامسونگ قیمت گلکسی A23 5G را فاش نکرده است. اما این گوشی در رنگ های مشکی، سفید، آبی و نارنجی ارائه می‌شود. از آنجایی که این گوشی در سکوت معرفی شده است، می‌توان انتظار داشت سامسونگ قیمت آن را در روزهای آینده اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گلکسی A23 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    قیمتش چند است چند ماه وارد بازار ایران میگردد

    پاسخ

    سلام
    طبعا با وضعیت بازار ایران قیمتی بیش از 10 میلیون و حتی شاید 15 میلیون خواهد داشت. در مورد وارداتش هیچ اطلاع دقیقی نداریم. قاعدتا تا الان باید در بازار موجود می‌شد.

    پاسخ