;
coinex

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان [مهر 1402]

تکراتو قصد دارد در این مطلب بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را به شما معرفی کند. پس با این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان همراه شوید.

چند سال پیش و با ورود ساعت‌های هوشمند به بازار، بسیاری تصور می‌کردند این پوشیدنی‌ها، ابزارهایی به درد نخور هستند و کاربردی ندارند.

اما گذر سال‌ها نشان داد که ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند آمده‌اند تا با ما بمانند. در سال‌های اخیر این پوشیدنی‌های هوشمند به قابلیت‌های پیشرفته‌تری از جمله مکالمه، سنجش ضربان قلب و استرس و ردیابی با GPS مجهز شدند.

مدل‌های موجود در بازار آن قدر متنوع هستند که انتخاب بهترین‌ آنها واقعا مشکل است. اما نگران نباشد زیرا این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان به شما کمک می‌کند تا یک مدل مناسب را برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

در ادامه بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان معرفی شده است. هر کدام از ساعت‌های معرفی شده ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مدل مناسبی را خریداری کنید.

با استفاده از این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین مدل را براساس سلیقه خود انتخاب کنید.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان
بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان
  • صفحه نمایش امولد

شیائومی Mibro Lite یکی دیگر از بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان بوده که از نمایشگر 1.3 اینچی امولد با طراحی دایره‌ای و رزولوشن 360 در 360 استفاده می‌کند. کیفیت این پنل خوب ارزیابی می‌شود و رنگ‌ها به صورت پویا به نمایش درمی‌آیند. وزن این ساعت 48 گرم و ضخامت آن 9.8 میلی‌متر است و گواهی IP68 باعث می‌شود در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم باشد.

این ساعت هوشمند دایره ای برای افرادی که ورزش می‌کنند هم گزینه جذابی است؛ چرا که سنسور سنجش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون (SPO2) دارد و می‌تواند 15 فعالیت ورزشی مختلف را هم پیگیری کند.

در کنار این قابلیت‌ها میبرو لایت می‌تواند کیفیت خواب و سطح استرس شما در طول روز را هم بسنجد و دیتاهای مختلف آن را به شما نمایش دهد تا درک بهتری از وضعیت سلامت خود داشته باشید. باتری این ساعت در استفاده نرمال 10 روز دوام می‌آورد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به امکان دریافت اعلان‌ها و امکان تغییر واچ فیس اشاره کرد.

ساعت هومشند کیو سی وای مدل GTS Watch

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • صفحه نمایش TFT
  • دارای قابلیت مکالمه

برای GTS Watch یک نمایشگر 1.85 اینچی از نوع TFT با رزولوشن 280 در 240 در نظر گرفته شده که کیفیت خوبی دارد و به لطف اندازه بزرگ به شما اجازه می‌دهد تا اعلان‌های دریافتی را با راحتی بیشتری مطالعه کنید.

شما می‌توانید ظاهر این ساعت را طبق سلیقه خود عوض کنید و از بین تعداد بسیار زیاد واچ تایم به سراغ موارد دلخواه بروید. این ساعت در زمینه حسگرهای سلامتی هم محصول توانایی به حساب می‌آید و از سنسورهای ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون بهره می‌برد.

شما می‌توانید 70 فعالیت ورزشی مختلف را با آن پیگیری کنید و سنجش فشار خون و وضعیت خواب نیز از دیگر ویژگی‌های این ساعت جذاب است. ساعت QCY GTS به میکروفون و اسپیکر محهز شده و این یعنی شما می‌توانید از طریق گوشی با آن مکالمه داشته باشید. این مدل از زبان فارسی در اعلان‌ها پشتیبانی می‌کند و باتری 220 میلی آمپر ساعتی آن با استفاده نرمال می‌تواند 5 روز دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون تومان

مچ بند هوشمند مدل Honor band 6

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • صفحه نمایش امولد

دستبندهای هوشمند روز به روز به گجت‌های محبوب‌تری تبدیل شدند تا حالا می‌توانیم آن‌ها را یکی از پر طرفدارترین گجت‌های موجود در بازار بدانیم. این دستبند تنها 18 گرم وزن دارد تا شما بتوانید آن را بدون هیچ خستگی به صورت دائمی مورد استفاده قرار دهید. متریال استفاده شده در ساخت آنر بند 6 پلاستیک است اما با این وجود کیفیت ساخت مناسبی را شاهد هستیم. در بخش صفحه نمایش آنر به سراغ یک پنل امولد با رزولوشن 368 در 194 رفته و این نمایشگر دارای ابعاد 1.47 اینچی و در نتیجه تراکم مناسب 283 پیکسل بر هر اینچ است.

آنر این بند را به صورت مستطیلی طراحی کرده و شما از طریق بلوتوث 5.0 می‌توانید با گوشی اندرویدی یا ایفون خود به این دستبند متصل شوید. آنر بند 6 از حسگر ضربان قلب و حسگر سنجش اکسیژن خون برخوردار است و همچنین می‌تواند وضعیت خواب شما را پایش کند. این دستبند توانایی خوبی هم در پیگیری فعالیت‌های ورزشی و نمایش دیتاهای مرتبط با آن دارد و به دلیل وزن کم و حسگرهای خوب می‌توانید به روی این محصول برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی حساب باز کنید.

این دستبند هوشمند از یک باتری 180 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و به گفته‌ آنر می‌تواند با یک بار شارژ تا دو هفته یا 14 روز دوام بیاورد که عملکرد خوبی به حساب می‌آید. شما می‌توانید از طریق برنامه نصب شده به روی گوشی هوشمندتان واچ فیس‌های متنوعی برای این دستبند دانلود کرده و آن را با آنر بند 6 همگام سازی کنید. همه‌ی این موارد در کنار هم باعث شده این دستبند ارزش خرید بالایی پیدا کند و به گزینه‌ی خوبی برای خرید بدل شود.

ساعت هوشمند TCH مدل Z10

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • صفحه نمایش TFT
  • دارای قابلیت مکالمه

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را نام ببریم باید به ساعت هوشمند TCH مدل Z10 اشاره کنیم.  این ساعت هوشمند تی سی اچ با نمایشگر مستطیلی TFT، کیفیت تصویر خوبی را برای کاربر ایجاد می‌کند.

وزن ساعت به لطف بدنه پلاستیکی و بندهای سیلیکونی، وزن بسیار سبکی دارد و اصلا روی دست احساس نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های Z10 که آن را در نگاه کاربر خاص می‌کند، قابلیت تماس با کیفیت است که علی رغم قیمت پایین ساعت، برای آن در نظر گرفته شده است.

این ساعت به تنوع خوبی از مودهای ورزشی و سنسورهای سلامتی مجهز است که ساعت را مناسب کاربری اسپرت می‌کند. همچنین، سازگاری آن با گوشی‌های اندرویدی و ios، آن را به ساعتی مناسب برای همه‌ی افراد تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون تومان

ساعت هوشمند هایلو مدل GST

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • صفحه نمایش TFT

هایلو GTS مستطیلی‌ است، 42 گرم وزن دارد و از یک پنل TFT با اندازه 1.69 اینچی با رزولوشن 280 در 240 میزبانی می‌کند. کیفیت این صفحه نمایش به نسبت یک ساعت هوشمند زیر یک میلیون خوب و قابل قبول است، هرچند که در سطح پایین‌تری نسبت به مدل‌های بالا قرار می‌گیرد؛ چرا که نوع پنل از امولد به TFT تغییر کرده است. این محصول از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند و این یعنی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی دارد.

مانند ساعت‌های دیگر موجود در لیست این مدل هم از حسگر سنجش ضربان قلب و حسگر سنجش اکسیژن خود برخوردار است و می‌تواند وضعیت خواب و 12 فعالیت ورزشی مختلف را پیگیری کند. باتری 220 میلی آمپر ساعتی این ساعت هوشمند می‌تواند 9 روز فعالیت نرمال و 20 روز فعالیت ساده را دوام بیاورد و از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به امکان تغییر واچ فیس، نمایش اعلانات، بلوتوث 5.1، شارژر آهنربایی و امکان کنترل موزیک اشاره کرد.

هپی تاچ مدل  C68 Plus

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • قابلیت شخصی سازی تصویر زمینه
  • نمایش تمام پیام‌ها
  • سنسور سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و …

در این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان ساعت هوشمند هپی تاچ مدل  C68 Plus را معرفی می‌کنیم. این ساعت با داشتن امکانات ورزشی و سلامتی زیاد، دکمه چرخان فعال و تم‌های متنوع و قابلیت شخصی سازی تصویر زمینه با تصویر دلخواه بسیار محبوب است.

در این مدل تمامی سنسورهای سلامتی به صورت 24 ساعته وضعیت سلامت شما را پایش می‌کنند. این ساعت مجهز به سنسورهای سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، گام شمار و چرخش دست است و نمایش تمام پیام‌ها و شبکه‌های اجتماعی، امکان مکالمه و اعلان تماس‌ها و کنترل موسیقی، حالت خواب، شاتر دوربین، مدها و رکوردهای ورزشی مختلف، تایمر و کورنومتر، تقویم و ماشین حساب، فقط بخشی از قابلیت‌های این ساعت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

 بهترین ایرپاد تا 1 میلیون تومان

اسمارت واچ مدل  AW9

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • تمام صفحه بودن نمایشگر
  • رصد کردن انواع ورزش‌

نکته بسیار مثبت این ساعت هوشمند، تمام صفحه بودن صفحه نمایش آن است. ساعت AW9 از امکاناتی نظیر سنجش فشارخون و ضربان قلب و گام شمار هشدار عدم تحرک و … بهره می‌برد.

علاوه بر آن ساعتAW9  قابلیت برقراری تماس و پیام رسانی به کمک اتصال به گوشی هوشمند از طریق اپلیکیشن را دارد.

اگر شما هم به تناسب خود و پایش وضعیت بدنی و ورزش خود اهمیت می‌دهید ساعت AW9 یکی از بهترین گزینه‌ها است چرا که طیف وسیعی از ورزش‌ها را به صورت اختصاصی رصد می‌کند.

هشدارهای کیفیت خواب و ساعت و هشدار نوشیدن آب و نشستن طولانی مدت و ماشین حساب و تقویم به روز، دریافت نوتیفیکشن فضای مجازی و قابلیت یافتن گوشی هوشمند و … از دیگر قابلیت‌های آن است.

دی تی نامبر وان مدل DT99

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • عمر باتری طولانی
  • نمایشگر تمام لمسی

در ادامه بررسی بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان به بررسی این مدل می‌پردازیم. این ساعت هوشمند با بهره گیری از چیپ با انرژی بالا و عمر باتری طولانی ساعت هوشمندی برای امور روزانه با قابلیت‌های فراوان برای انواع ورزش‌ها و کنترل سلامتی بدن بویژه قلب است.

در طراحی این ساعت هوشمند ضمن حفظ حالت سنتی توجه بسیاری به طراحی نوآورانه با تکنولوژی روز شده است.

نمایشگر 1.2 اینچی گرد با قابلیت تمام لمس و طراحی باریک برای میدان دید بزرگ‌تر و لمس دقیق‌تر، واچ فیس‌های طراحی شده متنوع با سلایق مختلف شیک پوشان و یا ورزشکار از ویژگی‌های مهم آن است.

سایز بند استفاده شده در این ساعت مطابق با استاندارد جهانی 20 میل تولید شده و در انواع رنگ‌ها و متریال قابل تهیه است.

این ساعت هوشمند به چیپ بلوتوث نوردیک Nordic، سنسورMC3413-P، صفحه نمایش با کیفیت با مصرف پایین و باتری 165 میلی آمپر مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند زنانه

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

میکروسل مدل HW16

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • دارای فناوری‌ مکان‌یابی GPS
  • دارای قطب نما و گام شمار

این ساعت هوشمند که بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است دارای فناوری‌های مکان‌یابی GPS است. این ساعت دارای حس‌گرهای ژیروسکوپ، قطب نما، گام شمار، شمارش ضربان قلب و فشارسنج است. جنس بدنه ساعت آلومینیوم است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

هایلو مدل RT LS05S

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • دارای فناوری‌ مکان‌یابی GPS
  • دارای شتاب سنج و شمارش ضربان قلب

ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05Sیکی از بهترین ساعت‌ های هوشمند بازار است که می‌توان تهیه کرد. در این ساعت از فناوری‌های مکان‌یابی GPS استفاده شده است.

حسگر شتاب سنج (Accelerometer) و شمارش ضربان قلب از جمله حسگرهای این ساعت هستند. به صورت روزانه، برای ورزش و قرارهای رسمی قابل استفاده است. مناسب برای آقایان و بانوان است و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

ساعت هوشمند مدل g65l

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • تمام صفحه بودن نمایشگر
  • برقراری تماس و پیام رسانی

تمام صفحه بودن صفحه نمایش این ساعت یک ویژگی مهم آن است. این ساعت از امکاناتی نظیر سنجش فشارخون و ضربان قلب و گام شمار هشدار عدم تحرک بهره برده است.

برای برقراری تماس و پیام رسانی به کمک اتصال به گوشی هوشمند نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این ساعت بهترین انتخاب برای شماست.

ساعت هوشمند مدل 9053

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • ضد آب بوده
  • سازگار با اندروید و آیفون

این ساعت هوشمند نیز در لیست بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان قرار دارد. ساعت هوشمند اسمارت واچ ساعت خواب را همراه با نظارت بر ضربان قلب بی وقفه و 24 ساعته به همراه میزان اکسیژن خون و فشار خون کنترل می‌کند.

این ساعت مخصوص کسانی است که تمرینات شدید انجام می‌دهند و نیاز به نظارت دقیق بر سلامتی و تناسب اندام خود دارند. این ساعت ضد آب بوده و سازگار با اندروید و آیفون است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2023

بهترین گوشی های شیائومی 2023

اسمارت واچ مدل w58 pro

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • دارای سنسور دمای بدن
  • ضد آب

این ساعت دارای امکانات سلامتی مانند سنسور تشخیص دمای بدن، فشار خون 24 ساعته، نظارت بر ضربان قلب و نظارت بر خواب است.

نمایش اعلانات شبکه‌های مجازی و تماس و پیامک به کمک نرم افزار نیز از ویژگی‌ها آن است. البته ذخیره پیام‌های گوشی نیز امکان پذیر است. قابلیت پشتیبانی از iOS 8.4 یا بالاتر و Android 4.4 یا بالاتر را دارد و ضد آب است.

ساعت هوشمند مدل Z33 2021

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • دارای شمارش ضربان قلب و فشارسنج
  • دارای گام شمار

این ساعت دارای حس‌گرهای ژیروسکوپ، گام شمار، شمارش ضربان قلب و فشارسنج است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

فرم صفحه این ساعت مستطیل است و جنس بند آن سیلیکون است. برای ورزش و استفاده روزانه می‌توان از آن استفاده کرد. این مدل بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو 2023

بهترین گوشی های گیمینگ 2023 

ساعت هوشمند مدل FT80

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • دارای گام شمار
  • دارای حسگر شمارش ضربان قلب

وزن این ساعت هوشمند ۵۰ گرم است و بسیار سبک است. این ساعت دارای حس‌گرهای شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ، گام شمار و شمارش ضربان قلب است. جنس بدنه ساعت از فلز و آلومینیوم است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

اسمارت لایف مدل V9

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • قابلیت تعویض بند
  • کنترل کردن موزیک گوشی

ساعت هوشمند «اسمارت لایف» مدل «V9» همانند دیگر رقبای خود مانند یک واچ فون یا تلفن ساعتی عمل می‌کند. ساعت هوشمند بلوتوث لمسی SMART LIFE V9 دارای طراحی دور کلاسیک و صفحه نمایش گرد با شماره های ظریف در اطراف است.

ویژگی که مدل «V9» را برتر از رقبای خود کرده‌ قابلیت تعویض بند است. با این قابلیت شما به‌راحتی می‌توانید در هر زمان رنگ مورد علاقه خود را به‌ساعت اضافه کنید.

ویژگی دیگر مدل V9 که برای اکثر کاربران گجت‌دوست حائز اهمیت است، کنترل کردن موزیک گوشی متصل به ساعت بوده که به کاربردی بودن این مدل می‌افزاید.

امکان تغییر صفحات ساعت اصلی (Watch Face) هم قابلیت جالبی است که می‌تواند برای طرفداران این گجت جذاب باشد. این ساعت بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

بهترین گوشی های سامسونگ 2023 

اسمارت واچ مدل Y8

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • سنجش فشار خون و ضربان قلب
  • قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار

با اتصال این ساعت به گوشی از طریق بلوتوث می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این مدل استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های این ساعت، گام‌شمار آن است. با استفاده از این ویژگی‌ می‌توانید میزان فعالیت خود را در طول روز را بسنجید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل میزان نمایش کالری مصرفی هنگام ورزش است. از طریق این ساعت می‌توانید پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌هایتان را بدون استفاده از گوشی تماشا کنید. این ساعت قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار نیز دارد.

ساعت هوشمند مدل LD6 2021

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان
بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان
  • دارای گام شمار
  • دارای شمارش ضربان قلب و نوار قلب

این ساعت هوشمند دارای حس‌گرهای شتاب سنج (Accelerometer) ، ژیروسکوپ، گام شمار و شمارش ضربان قلب و نوار قلب (Electrocardiogram) است.

این ساعت مناسب برای آقایان و بانوان است و می‌توانند روزانه برای ورزش نیز از آن استفاده کنند. فرم صفحه ساعت مستطیل است و جنس بند آن سیلیکون است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس 2023

بهترین گوشی های هواوی 2023

اسمارت واچ مدل MC99 PRO

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان
بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان
  • ضد آب
  • دارای باتری باکیفیت

این ساعت هوشمند بسیار کاربردی و مناسب است. وزن آن ۳۲ گرم است و در ابعاد ۴۴x۳۸x۱۸ میلی‌متر ساخته شده است. باطری دارای ظرفیت ۸ ساعت مکالمه و ۲ روز در حالت آماده باش است. این ساعت ضد آب است.

در این مطلب که راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان بود تکراتو بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان را به شما معرفی کرد. با دقت در موارد گفته شده در مورد هر کدام از مدل‌های موجود در لیست، می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان کدام‌ها هستند؟

در این نوشتار از تکراتو تلاش کردیم لیستی از بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را در اختیار شما قرار دهیم. اما اگر بخواهیم چند مورد از بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را نام ببریم باید به اسمارت واچ مدل  AW9، هپی تاچ مدل  C68 Plus و ساعت هوشمند هایلو مدل GST اشاره کنیم.

جدیدترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان کدام‌ها هستند؟

اگر بخواهیم جدیدترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را نام ببریم باید به ساعت هوشمند TCH مدل Z10،  مچ بند هوشمند مدل Honor band 6، ساعت هومشند کیو سی وای مدل GTS Watch اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)