;
coinex

پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون 15 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون 15 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ انگلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال تاتنهام ساوتهمپتون بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی تاتنهام ساوتهمپتون را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه تاتنهام ساوتهمپتون را تماشا کنید.

پخش زنده بایرن مونیخ اینتراخت فرانکفورت 15 مرداد

تاتنهام که سال گذشته با نونواسپریتو سانتو شروع بسیار بدی داشت، از نیم فصل با آنتونیو کونته سروشکل باثباتی به خود گرفت و نهایتا در کسب سهمیه موفق عمل کرد. امسال نیز تاتنهام با جذب چند بازیکن جدید، حفظ هری کین و البته چند دیدار دوستانه خوب امیدوار به تکرار درخشش سالیان قبل است.

پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون 15 مرداد
پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون 15 مرداد 1401, پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون 15 مرداد, پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون, پخش زنده فوتبال, هری کین, آنتونیو کونته, پخش زنده لیگ انگلیس,

تیم تحت هدایت کونته حال امروز در اولین بازی خود در تاتنهام هاتسپر استادیوم میزبان ساوتهمپتون، یکی از تیم‌های معمولا میانه جدولی جزیره است. دو تیم در ۱۰ سال گذشته ۲۲ دیدار داشته‌اند که حاصل آن ۱۴ پیروزی برای تاتنهام و ۴ پیروزی برای ساوتهمپتون بوده است.

ساعت بازی تاتنهام ساوتهمپتون کی است؟

ساعت بازی دو تیم ساوتهمپتون و تاتنهام نیز 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون 15 مرداد از beIN Sport EN

پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون 15 مرداد از beIN Arabic

پخش زنده تاتنهام ساوتهمپتون 15 مرداد از Totteham Feed

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر