;
coinex

ادغام HBO Max با دیسکاوری پلاس رسما تایید شد

طبق اخبار به دست رسیده ادغام HBO Max با دیسکاوری پلاس رسما تایید شده است. در ادامه جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پس از یکی شدن وارنرمدیا و دیسکاوری، شاهد شکل گرفتن برادران وارنر بودیم. از آن زمان به بعد سرویس استریم HBO Max عملکرد خوبی نداشت و وضعیت آن نامشخص و مبهم بود. حال گویا سرنوشت استریم HBO Max مشخص شده و قرار است با دیسکاوری پلاس یکی شود.

بیشتر بخوانید:

ادغام HBO Max با دیسکاوری پلاس

سرنوشت شبکه آنلاین HBO Max سرانجام مشخص شده است. برادران وارنر دیسکاوری در یکی از جلسات‌شان اعلام کردند که سرویس استریم HBO Max و دیسکاوری پلاس آمیخته خواهند شد و روند ادغام این دو سرویس استریم از تابستان سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

ادغام HBO Max با دیسکاوری پلاس رسما

این سرویس از تابستان سال آینده در آمریکا شروع به کار خواهد کرد و سپس از اواخر سال ۲۰۲۳ وارد بازار آمریکای لاتین خواهد شد. همچنین بازارهایی که در حال حاضر به HBO Max دسترسی دارند، از اوایل سال 2024 شاهد حضور سرویس استریم جدید برادران وارنر دیسکاوری در آن خواهند بود.

به طور کلی جزئیاتی در خصوص نام نهایی این سرویس استریم منتشر نشده است، اما منابع نزدیک می‌گویند که احتمالا نام HBO برای آن انتخاب نخواهد شد.

در حال حاضر قیمت سرویس یکی شده مشخص نشده است؛ اما برادران وارنر دیسکاوری، بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند تا بتوانند قیمت این سرویس را مشخص کنند.

گویا برادران وارنر دیسکاوری قصد ندارند از تبلیغات با تخفیف‌های بالا پشتیبانی کنند و در حال برنامه‌ریزی برای افرزایش قیمت مناطق بین‌المللی هستند که در آن هزینه‌ ماهیانه بسیار پایینی‌ در نظر گرفته می‌شود.

WarnerMedia Discovery در خصوص مهاجرت مشترکین سرویس استریم دیسکاوری پلاس گفته است:

در حال برنامه‌ریزی برای نوعی دوره است تا به این مشترکین قیمت‌های پایین‌تری ارائه شود. صد البته در یک دوره زمانی کوتاه مشترکین درنهایت مجبور به پرداخت هزینه ماهیانه بیشتر خواهند بود.

به طور کلی برادران وارنر دیسکاوری قصد دارند تا در آینده‌ای نه چندان دور، جزئیات بیشتری از این سرویس منتشر کنند. سرویس استریم HBO Max، شبکه HBO و سرویس دیسکاوری پلاس در مجموع دارای 92.1 میلیون مشترک هستند، اما این آمار به صورت جداگانه اعلام نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این نوشتار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر