;
coinex

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت (Mibro Lite)

با بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت در ادامه همراه ما باشید. ساعت هوشمند و حرفه‌ای Mibro Lite دارای ویژگی‌ها و امکانات بسیاری بوده که تکراتو آنها را بررسی کرده است.

کمپانی میبرو به‌عنوان یکی از زیربرندهای شیائومی، اکنون یکی از برندهای شناخته‌شده تولید گجت‌های هوشمند در میان علاقه‌مندان به تکنولوژی است. این برند با تولید محصولات میان‌رده که در عین داشتن کیفیتی مناسب، قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارند، توانسته جای خود را در بازار لوازم جانبی موبایل باز کند.

باتری این ساعت هوشمند بسیار فوق العاده است و به صورت ۲۴ ساعته ضربان قلب کاربر را در نظر دارد و حتی میزان خواب را هم پایش می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند شیائومی دوست داشتنی می‌توان به گواهی IP68 اشاره کرد که باعث شده این محصول در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

از طرف دیگر ظاهر این محصول واقعا نقطه قوت آن به حساب می‌آید. محصولی که صفحه نمایش AMOED روی آن قرار گرفته و قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

در ادامه، قصد داریم به صورت کامل به بررسی ساعت Mibro Lite یکی از پرطرفدارترین ساعت‌های هوشمند بپردازیم. برای اینکه با ویژگی های ساعت میبرو لایت بیشتر آشنا شوید، همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بررسی پوکو واچ (POCO Watch) ؛ مشخصات و قابلیت های ساعت هوشمند پوکو

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت

شیائومی در حوزه ساخت ساعت هوشمند محصولات زیادی راهی بازار کرده که یکی از این محصولات دوست داشتنی و زیبا ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite نام دارد. این ساعت هوشمند محصولی مناسب برای استفاده‌های روزانه و ورزش کردن به شمار می‌رود و از بیش از ۱۵ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

امکانات و ویژگی های ساعت میبرو لایت در ادامه آمده است شما می‌توانید با خواندن ادامه مطلب با این قابلیت‌ها آشنا شوید.

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت از نظر طراحی

در نگاه اول، طراحی میبرو لایت ما را یاد ساعت‌های سری اکتیو سامسونگ می‌اندازد؛ یک ساعت هوشمند با صفحه گرد و بندهای سیلیکونی که هم مناسب خانم‌ها است و هم آقایان. جنس بدنه از آلیاژ روی و بند آن سیلیکونی است. در سمت راست بدنه این ساعت هوشمند شیائومی، دکمه فیزیکی روشن‌خاموش کردن صفحه‌نمایش و جابه‌جایی آیکون‌ها وجود دارد.

گرچه جنس بدنه ساعت میبرو لایت بسیار مقاوم است اما کل ساعت با بند فقط 48 گرم وزن دارد و ضخامت صفحه‌نمایش فقط 8/9 میلی‌متر است.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite به صورت دایره‌ای طراحی شده و ظاهری بسیار ساده و زیبا دارد. این محصول مشکی رنگ ساخته شده و مردان و زنان به راحتی می‌توانند از این محصول استفاده کنند. صفحه نمایش ۲.۵ بعدی روی این محصول در نظر گرفته شده که باعث شده ظاهر زیباتری داشته باشد.

همچنین باید بگوییم که شاسی ساعت هم فلزی است و به همین دلیل ترکیب شیشه و فلز باعث شده که این محصول واقعا زیبا باشد و حس کنید که یک ساعت هوشمند گران قیمت را در اختیار دارید. یک دکمه فیزیکی بسیار با کیفیت هم برای این محصول در نظر گرفته شده که به وسیله آن می‌توانید وارد منوها و تنظیمات مختلف شوید.

در حالت کلی باید به این موضوع اشاره کنیم که این ساعت هوشمند شیائومی بسیار باریک طراحی شده و از آلیاژ فلزی بسیار باکیفیتی برای ساخت آن کمک گرفته شده است.

در پشت این ساعت هوشمند چیز خاصی را مشاهده نمی‌کنید. همان حسگرهای معمول ساعت‌های هوشمند در این قسمت قرار گرفته‌اند. قاپ پشتی به صورت پلاستیکی ساخته شده تا بتوانید ساعت را شارژ کنید و همچنین حسگر ضربان قلب هم بتواند شما را زیر نظر داشته باشد.

بندهایی که برای ساعت هوشمند شیائومی xiaomi mibro lite smartwatch ساخته شده‌اند، سیلیکونی هستند و به همین دلیل وزن بسیار کمی دارند و حس راحتی بسیار خوبی را به کاربران منتقل می‌کنند. این اتفاق باعث شده که ساعت‌های طولانی بتوانید از این محصول استفاده کنید.

تعویض بندهای این ساعت هوشمند شیائومی ساده است و خیلی راحت می‌توانید بندهای ضدحساسیت میبرو لایت را عوض کنید.

بیشتر بخوانید:

 بهترین ایرپاد تا 1 میلیون تومان

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

بررسی ساعت میبرو لایت از نظر صفحه نمایش

یکی از مهم‌ترین ویژگی های ساعت میبرو لایت نوع صفحه‌نمایش آن است. صفحه نمایشی که برای ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite در نظر گرفته شده مقاومت خوبی دارد و شاید بتوانیم بگوییم که یکی از بهترین‌ها در نوع خودش به حساب می‌آید.

یک صفحه نمایش AMOED در اندازه ۱.۵ اینچ را روی این محصول مشاهده می‌کنید که به صورت ۲.۵ بعدی طراحی شده است. وضوح تصویر صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite هم ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل است و اطلاعات را به خوبی نشان می‌دهد.

صفحه نمایش رنگ‌ها را بسیار درخشان نشان می‌دهد و میزان روشنایی آن هم واقعا خوب است.  حتی در زیر نور خورشید هم به راحتی می‌توانید با این ساعت هوشمند کار کنید. چیزی نیست که بتوانیم بگوییم صفحه نمایش این محصول را بد جلوه می‌دهد. همه چیز عالی به نظر می‌رسد و حتی خیلی سریع متوجه لمس کاربران می‌شود.

واچ فیس یکی از بخش‌های هیجان انگیز ساعت‌های هوشمند به شمار می‌رود. واچ فیس‌های مختلفی به صورت پیش فرض روی این ساعت هوشمند نصب شده‌اند و به راحتی می‌توانید یکی از آن‌ها را برای خودتان انتخاب کنید.

تازه اگر از واچ فیس‌هایی که روی این ساعت می‌بینید خوشتان نیامد می‌توانید واچ فیس دیگر به صورت آنلاین دانلود کنید. واچ فیس‌های کلاسیک، آنالوگ، سه‌بعدی و کلی واچ فیس دیگر برای ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite طراحی‌شده است.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite ضد آب است و از گواهی IP68 بهره می‌برد. به همین دلیل راحت می‌توانید در زمان شستن دست‌ها هم این ساعت را به همراه خود داشته باشید.

البته باید بگوییم که ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite برای شنا کردن مناسب نیست و نباید با آن شنا کنید. حتی برای مدت زمان کوتاه هم نباید از این محصول برای شنا کردن استفاده کنید.

حتی گفته شده که این ساعت هوشمند را نباید زیر آب داغ یا آب شور هم قرار داد. همینطور اگر ساعت خیس شد بهتر است که آن را سریع‌تر خشک کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2022

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

بررسی ساعت میبرو لایت از نظر باتری

از دیگر ویژگی های ساعت میبرو لایت که باید به آن توجه کرد، باتری آن است. ساعت هوشمند میبرو لایت در قسمت باتری هم عملکرد خوبی دارد.

این ساعت شیائومی به یک باتری 230 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که طبق ادعای کمپانی سازنده تا 10 روز بدون نیاز به شارژ کار می‌کند. البته یادتان نرود که میزان شارژدهی Mibro Lite بستگی به نوع استفاده شما دارد.

اگر خیلی از ساعت استفاده نکنید، باتری آن بیش از 10 روز و در صورت استفاده سنگین کمتر از 8 روز دوام می‌آورد. البته مدت زمان شارژ این محصول اصلا زیاد نیست. در مدت زمان ۲ ساعت می‌توانید آن را شارژ کنید و ورزش کنید.

امکانات ورزشی و سلامتی ساعت Mibro Lite

اگر قصد خرید ساعت Mibro Lite را به دلیل امکانات ورزشی دارید، شک نکنید. حسگرهای موجود در Xiaomi Mibro Lite به شما کمک می‌کند تا از وضعیت سلامتی خود آگاه باشید.

از جمله این حسگرها می‌توان به حسگر 24 ساعته سنجش ضربان قلب، رصد کیفیت خواب، اندازه‌گیری میزان اشباع اکسیژن خون (SpO2)، فشارسنج و رصد استرس اشاره کرد. ساعت هوشمند میبرو لایت از 15 حالت ورزشی پشتیبانی کرده و آن‌ها را رصد می‌کند.

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت

دوچرخه‌سواری روی دوچرخه ثابت، دوچرخه‌سواری در فضای بیرون، پیاده‌روی ورزشی، تردمیل، دویدن در فضای بیرون، تنیس، بسکتبال، یوگا، پیاده‌روی عادی، نرم‌دوی، نرمش آزاد، تمرین‌های استقامتی، فوتبال، بدمینتون و دستگاه الپتیکال 15 حالت ورزشی هستند که ساعت هوشمند Mibro Lite از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

بررسی ساعت میبرو لایت از نظر سخت افزار و عملکرد

زمانی که صحبت از عملکرد می‌شود، ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. این ساعت هوشمند به تراشه XPAW004 مجهز شده که سرعت پاسخگویی زیادی دارد و اطلاعات را هم سریع‌تر پردازش می‌کند.

این ساعت از حسگر ضربان قلب داینامیک باانرژی کم استفاده می‌کند و به همین دلیل همیشه اطلاعات ضربان قلب شما را ثبت می‌کند.

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت

این ساعت هوشمند شیائومی از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و در زمان استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت. این گجت با گوشی‌هایی که از اندروید ۵ به بالا و با گوشی‌های آیفونی که iOS 10 به بالا دارند هم سازگار است.

این ساعت هوشمند GPS ندارد و همیشه برای پیدا کردن موقعیت شما از گوشی استفاده می‌کند.

بررسی ساعت Mibro Lite از نظر رابط کاربری

ساعت هوشمند میبرو لایت رابط کاربری اختصاصی ندارد. یعنی نمی‌توان برای آن اپلیکیشن دانلود یا روی آن فایل اضافه کرد. البته این موضوع در مورد ساعت‌های میان‌رده اتفاق عجیبی نیست.

داشتن حافظه داخلی و رابط کاربری اختصاصی بیشتر در ساعت‌های پرچم‌دار مثل گلسی واچ‌های سامسونگ یا اپل واچ‌ها دیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Mibro Lite پشتیبانی از زبان فارسی است. اعلان‌ها و پیام‌های فارسی را می‌توانید مستقیما روی صفحه‌نمایش ساعت مشاهده کنید.

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت

ناگفته نماند که این ساعت شیائومی، ایموجی‌ها را به‌صورت مربع نشان می‌دهد. برای استفاده راحت‌تر و بهینه‌تر از میبرو لایت شیائومی می‌توانید اپلیکیشن میبرو فیت (Mibro Fit) را دانلود کنید.

اگر در نصب و اتصال اپلیکیشن میبرو فیت مشکل داشتید از اپلیکیشن ویر فیت پرو (Wear Fit Pro) استفاده کنید. میبرو لایت امکان اتصال به دستگاه‌های اندرویدی و iOS را دارد.

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت

ساعت هوشمند میبرو لایت امکانات دیگری هم دارد و همچون یک دستیار شخصی برای شما عمل می‌کند. نمایش اعلان‌ها و تماس‌های ورودی، ماشین حساب، گزارش وضعیت آب‌وهوا، کنترل موسیقی، آلارم، کنترل دوربین گوشی از طریق ساعت، یادآور تماس‌ها، یادآور نوشیدنی، گزارش کالری مصرفی، هشدار بی‌تحرکی، گام‌شمار، نمایش وضعیت غیرعادی ضربان قلب، کرونومتر، پیدا کردن گوشی و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

بهترین ساعت های هوشمند زنانه

ویژگی های ساعت میبرو لایت در یک نگاه

این ساعت مچی هوشمند دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی AMOLED است که در صفحه 43 میلی متری ساعت قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند Mibro Lite نسبتا مقرون به صرفه است. حاشیه‌های باریک صفحه نمایش، ظاهر مدرن ساعت را بیشتر نشان می‌دهد. میبرو لایت دارای گواهینامه IP68 است که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود. همچنین باتری 230 میلی آمپر این ساعت با یک بار شارژ کامل تا 8 روز جوابگو خواهد بود و با غیرفعال کردن حسگر ضربان قلب تا 10 روز شارژدهی خواهد داشت.

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت

شارژ مجدد باتری از طریق مکانیزم پین مغناطیسی انجام می‌شود. ساعت زیبای Mibro Lite وزن 48 گرم و ضخامت 9.8 میلی متر دارد. این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب و 15 حالت ورزشی مختلف است که به کاربر کمک می‌کند تا سلامتی خود را پایش کند.

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت

در این مطلب به معرفی و بررسی ساعت Mibro Lite پرداختیم و با ویژگی های ساعت میبرو لایت آشنا شدیم. این ساعت هوشمند امکانات بسیاری دارد و قیمت آن نیز مناسب است. با بررسی ویژگی های ساعت میبرو لایت می‌توان متوجه شد که این ساعت ارزش خرید بالایی دارد. در این مطلب بررسی مشخصات ساعت میبرو لایت انجام شد و شما می‌توانید با خواندن آن به اطلاعات کاملی در مورد این ساعت دست یابید.

سوالات متداول

مهم‌ترین مشخصات ساعت هوشمند Mibro Lite چیست؟

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت در این مطلب انجام شد و شما می‌توانید با خواندن آن به اطلاعات کاملی برسید. اما از جمله مهم‌ترین مشخصات این ساعت هوشمند می‌توان به صفحه 1.5 اینچی AMOLED، واچ فیس سفارشی، بلوتوث نسخه 5، مانیتور ضربان قلب و فشار خون، 15 حالت ورزشی، باتری 230 میلی آمپری، قابلیت IP68 ضد آب و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    سلام ، از کجا باید حسگر ضربان قلبو خاموش کنیم که یکسره روشن نباشه؟

    پاسخ

    سلام ، کاربرد فشار سنج (pressure) و چیست ؟
    منظور از فشار هوا یا خون است؟

    پاسخ

    سلام ، قابلیت مکالمه داره؟؟؟

    پاسخ

    نه متاسفانه

    پاسخ

    با سلام من ساعت میرولایت 2 خریدم همه چی خوبه و عالی ولی 2 تا مشکل دارم میخواستم ببینم خود ساعت اینطور هست یا میشه درستش کرد1_ پیام های و نوتیفیکیشن هایی که میاد فقط تعداد کمی از کارکتر های آن نمایش داده میشود و کل متن های مثلا اس ام اس قابل دیدن نیست2_با توجه به این که این مدل بلندگو دارد ولی آلارم ساعت آن فقط ویبره دارد و صدایی از ساعت نمیادهمچنین برای نوتیفیکیشن ها هم صدایی نیستخیلی ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

    این ساعت به اندروید ۴.۴ می خوره

    پاسخ

    قیمت این ساعت مچی چقدر هست

    پاسخ