;
coinex

تولید آیفون 14 در هند به زودی آغاز می‌شود

نسل جدید گوشی‌های آیفون در راه است و به همین منظور، کمپانی اپل به‌زودی برنامه‌های خود را جهت تولید آیفون 14 به صورت گسترده در کشور هند آغاز می‌کند.

در راستای عملی سازی تولید انبوه نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون، شرکت فاکسکان به عنوان شریک اصلی کمپانی اپل وظیفه تولید این محصول را در کشورهایی همچون چین، هند و برزیل برعهده دارد. خط تولید اصلی آیفون در کشور چین قرار دارد و کمپانی اپل تصمیم دارد برای تولید و عرضه آیفون 14، خط تولید این گوشی را در چین و هند به صورت همزمان آغاز کند.

برنامه‌های جدید اپل برای تولید آیفون 14

اخیرا آقای مینگ چی کو که سابقه خوبی در بررسی و تحلیل محصولات کمپانی اپل دارد، در حساب توییتر خود اعلام کرده که شرکت اپل در راستای تولید آیفون 14 برنامه جدیدی را در پیش گرفته است؛ به این صورت که خط تولید نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل در چین و هند همزمان شروع به کار می‌کنند.

شرکت اپل

اگر این ادعا درست باشد باید گفت که برای نخستین بار شاهد فعالیت خطوط تولید کمپانی آیفون در کشوری به غیر از چین، جهت تولید اولین سری نسل جدید گوشی‌های هوشمند این کمپانی هستیم.

طی سال‌های اخیر، برای تولید نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل، ابتدا خط تولید چین آغاز به کار می‌کرد و مدتی بعد از آن، فعالیت خطوط تولید در سایر کشورها آغاز می‌شد. برای مثال تولید آیفون 13 در کشور برزیل چند هفته بعد از تولید این گوشی در کشور چین آغاز شد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که هدف اصلی اپل از تولید آیفون 14 در سایر کشورها، در واقع تامین درخواست متقاضایان در بازارهای داخلی برای این گوشی هوشمند است. آقای مینگ چی کو درباره این موضوع چنین ادعا کرده که آغاز کار زودهنگام خط تولید اپل در کشور هند، تاثیر چندانی در کاهش مشکلات خط تولید چین نخواهد داشت و برای رفع این مشکلات زمان زیادی مورد نیاز است. با این حال، آغاز کار زودهنگام خط تولید آیفون در کشور هند می‌تواند در آینده، منجر به گسترس تولید و عرضه آیفون در کشورهای دیگر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آغاز تولید آیفون 14 در هند چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر