;
coinex

تاریخ رونمایی ردمی K50 Extreme Edition رسما اعلام شد

شرکت شیائومی به تازگی با انتشار پستی از گوشی رده بالای جدید خود در شبکه اجتماعی ویبو (weibo)، تاریخ رونمایی ردمی K50 Extreme Edition را اعلام کرده است.

همان طور که می‌دانید کمپانی شیائومی پیشتر اعلام کرده بود که قرار است به زودی یک گوشی جدید از سری K Redmi را معرفی کند. همچنین اخبار گزارش شده نشان می‌داد که این گوشی از سری ردمی K50 با جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام عرضه خواهد شد.

اما این شرکت امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده است که این دستگاه یعنی Redmi K50 Extreme Edition با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، نهایتا تا پایان ماه آگوست به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

تاریخ رونمایی ردمی K50 Extreme Edition

Redmi K50 Extreme Edition که چهارمین گوشی هوشمند از سری K50 است، احتمالا تا اواخر این ماه در چین عرضه خواهد شد. با این حال شرکت شیائومی هنوز هیچ خبری را درباره عرضه این گوشی در بازارهای جهانی اعلام نکرده است.

همچنین شرکت شیائومی هنوز هیچ جزئیاتی را درباره مشخصات این گوشی تایید نکرده، اما چیزی که مشخص است این است که این گوشی اولین محصول در سری K50 خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برد.

تاریخ رونمایی K50 Extreme Edition

این احتمال وجود دارد که گوشی Redmi K50 Extreme Edition در واقع همان گوشی شایعه شده K50S باشد که قرار است به زودی در چین عرضه شود؛ چرا که شرکت شیائومی به صورت مستقیم عرضه سری Redmi K50S را تایید یا تکذیب نکرده است. بنابراین، ممکن است این دو گوشی یعنی سری K50S و K50 Extreme Edition همزمان و با هم عرضه شوند.

همان طور که قبلا گفته شده، سری K50S شامل دو دستگاه K50S و K50S Pro می‌شود که با نام سری Xiaomi 12T در سطح جهانی عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها در بیشتر مشخصات شبیه به یکدیگر باشند.

طبق اطلاعات منتشر شده، احتمالا K50 Extreme Edition دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی است، و با یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 67 واتی یا 120 واتی پشتیبانی می‌کند، تغذیه می‌شود. همچنین این گوشی از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

اگر K50 Extreme Edition همان گوشی شایعه شده K50S Pro باشد، احتمالا از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی HP1 برخوردار است. یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز سیستم دوربین آن را تکمیل می‌کند.

انتظار می‌رود که ردمی نسخه پایه این گوشی را با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند. علاوه بر آن، نسخه دیگری با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ رونمایی ردمی K50 Extreme Edition چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:  mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر