;
coinex

فهرست شدن گلکسی زد فولد 4 در آمازون هیچ رازی بر جا نگذاشت!

فهرست شدن گلکسی زد فولد 4 در آمازون ، تقریبا همه اطلاعات، مشخصات فنی و جزئیات طراحی گوشی تاشو جدید سامسونگ را فاش کرده است!

در این چند هفته گذشته، پیش از رویداد رونمایی سامسونگ در 10 آگوست، اطلاعات و اخبار زیادی درباره مشخصات و ویژگی‌های گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی Samsung Galaxy Z Fold 4 فاش شده است که مطمئنا در دنبال کردن این اخبار شما نیز همراه ما بوده‌اید.

اما این بار با ظاهر شدن این گوشی در آمازون تقریبا تمام اطلاعات و جزئیات رسمی آن، که ظاهرا توسط شرکت سامسونگ نیز تایید شده‌اند، لو رفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

فهرست شدن گلکسی زد فولد 4 در آمازون

به نظر می‌رسد که آمازون هلند، صفحه گوشی تاشوی جدید سامسونگ را کمی زودتر از موعد باز کرده و به دنبال آن از رندرها و مشخصات صفحه‌نمایش این گوشی پرده‌برداری کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی Z فولد 4 دارای صفحه‌نمایش بیرونی 6.2 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی است. دوربین سلفی این گوشی در قسمت مرکزی بالای این صفحه نمایش قرار گرفته است. صفحه نمایش داخلی نیز 7.6 اینچی بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است.

فهرست شدن گلکسی زد فولد 4 در آمازون

هر دو صفحه نمایش داخلی و بیرونی تقریبا در بیشتر مشخصات مشابه مدل‌های تاشو سال گذشته هستند، با این تفاوت که نسبت تصویر در آن‌ها بزرگ‌تر است. نسبت تصویر در صفحه نمایش بیرونی 23.1:9 و در صفحه نمایش داخلی 21.6:18 ثبت شده است. همچنین ضخامت این دستگاه هنگام تا شدن به 15.8 میلی متر می‌رسد که این مورد نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

متأسفانه هنوز درباره قیمت Galaxy Z Fold 4 اطلاعاتی در دست نیست، چرا که در آمازون فقط یک نسخه از این محصول که دارای فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی است پدیدار شده و جزئیات بیشتری از آن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره فهرست شدن گلکسی زد فولد 4 در آمازون چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر