12 انیمه ای که شبیه انیمه Overlord هستند ؛ با جذاب ترین ها آشنا شوید

اگر علاقه زیادی به انیمه اورلورد دارید، قطعا به دنبال انیمه‌های شبیه به اورلورد هستید. با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های شبیه Overlord آشنا شوید.

فصل چهارم انیمه Overlord پس از یک وقفه طولانی در تابستان 2022 منتشر شد. فصل قبل آن در سال 2018 به پایان رسید و بسیاری از بینندگان صبور چهار سال منتظر ماندند تا ببینند این داستان محبوب چگونه ادامه پیدا می‌کند. این انیمه اکنون یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های فصل تابستان است. به طور کلی، طرفداران انیمه Overlord به دنبال انیمه‌های محبوب شبیه Overlord می‌گردند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های شبیه Overlord

از زیرو تو تا وان پانچ من

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های شبیه Overlord را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه Overlord

در طول این انتظار بود که بسیاری از طرفداران انیمه با تماشای انیمه‌هایی که شباهت زیادی به Overlord داشتند، مشغول شدند. کاربران سایت Ranker برترین انیمه های شبیه Overlord را با رای خود انتخاب کرده‌اند تا طرفداران انیمه بتوانند به راحتی انیمه‌های شبیه این اثر را تماشا کنند. پس اگر می‌خواهید با بهترین انیمه های شبیه به انیمه Overlord آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی آنها بپردازیم.

Accel World

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه Overlord

هارویوکی یک دانش آموز دبیرستانی قد کوتاه و چاق است که تنها با بازی‌های ویدیویی شادی می‌یابد. او متوجه می‌شود که اگر بخواهد یک بازی به نام Brain Burst را انجام دهد، می‌تواند توانایی متوقف کردن زمان را به دست آورد. او می‌تواند این توانایی توقف زمان را در صورت ادامه پیروزی در این بازی‌ حفظ کند و امیدوار است که به بالاترین سطح بازی برسد.

مانند هارووکی، آینز هرگز به دنیای واقعی اهمیت نداد و زندگی‌ای که در بازی YGGDRASIL ساخته بود را ترجیح داد. هارویوکی ممکن است در دام بازی‌ مانند Ainz گیر نیفتد، اما هر دو در تلاش برای به دست آوردن قدرت هستند. هارویوکی می‌خواهد به سطح 10 Brain Burst برسد و Ainz در تلاش است تا پادشاهی خود را تقویت کند و حاکم جهان شود.

The Greatest Demon Lord Is Reborn as a Typical Nobody

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه Overlord

در The Greatest Demon Lord Is Reborn as Typical Nobody، پادشاه شیطان‌ها، وارواتوس از اینکه قوی‌ترین موجود در جهان باشد خسته شده است. بنابراین، او تصمیم گرفت هزاران سال در آینده با توانایی‌های کاملاً متوسط تناسخ پیدا کند. متأسفانه برای او، دیگران نیز به طور قابل توجهی ضعیف شده‌اند. او که اکنون به عنوان “Villager A” زندگی می‌کند، علی‌رغم اینکه می‌خواهد یک زندگی عادی داشته باشد، خودش را در همان نقش‌های قبلی خود می‌بیند.

Btooom

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه Overlord

ساکاموتو دائماً بازی ویدیویی رزمی Btooom را بازی می‌کند و یکی از بهترین بازیکنان جهان است. بدون اخطار، او و گروه بزرگی از مردم در جزیره‌ای گرمسیری قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند مانند بازی‌های ویدئویی، یکدیگر را با بمب‌های مینیاتوری بکشند. هدف ساکاموتو زنده ماندن در این بازی و یافتن راهی برای بازگشت به خانه است.

مانند ساکاموتو، آینز نیز در بازی ویدیویی مورد علاقه خود بازیکن بسیار ماهری بود و هر دو مجبور شدند نسخه واقعی آن را زندگی کنند. خوشبختانه برای آنها، آنها توانستند از مهارت‌ها و استراتژی‌هایی که در بازی‌های خود یاد گرفته بودند برای زنده ماندن در محیط جدیدی که در آن قرار داشتند استفاده کنند. توانایی ساکاموتو برای زنده ماندن به اندازه کافی سرگرم کننده بود که باعث شد Btooom بدون شک به انیمه‌ای تبدیل شود که شایسته یک فصل جدید است.

Re:Zero − Starting Life In Another World

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه Overlord

سوبارو ناتسوکی پس از انتقال به پادشاهی لاگونیکا، باید یاد بگیرد که در این سرزمین جدید بدون غذا، آب و پول زنده بماند. سوبارو پس از ملاقات با  شخصیت “Satella” متوجه می‌شود که نمی‌تواند به همه افراد در این سرزمین جدید اعتماد کند زیرا او در اولین روز زندگی خود در این دنیای جدید کشته می‌شود. Re:Zero به دلیل وحشت روانی و بدنی که سوبارو مدام از طریق مهارت “بازگشت با مرگ” در معرض آن قرار می‌گیرد بسیار محبوب شده است.

Re:Zero قهرمان داستان خود سوبارو ناتسوکی را به چرخه‌ای از رنج محکوم می‌کند که از طریق استیصال سوبارو تأثیری عاطفی بر جای می‌گذارد. سوبارو علیرغم تلاش‌هایش برای اجتناب از مرگ، بارها از تجربه مرگ خود رنج می‌برد. سوبارو یکی از شخصیت‌های است که از نظر روانی بیشتر از همه رنج می‌برد.

Re:Zero نفرین جاودانگی را به سوبارو تحمیل می‌کند که منجر به شکست بیشتر از موفقیت در محافظت از دوستانش می‌شود. سوبارو نسبت به توانایی‌های جدید خود ابراز نارضایتی می‌کند که تنها با صرف زمان او در پادشاهی لوگنیکا افزایش می‌یابد. رضایت شخصیت‌های Re:Zero به قیمت مواجهه با مرگ و موقعیت‌های به ظاهر ناامیدکننده است.

شباهت‌های Re:Zero و Overlord به قدری آشکار است که شخصیت‌های هر دو انیمه با هم در انیمه Isekai Quartet دیده شده‌اند. آینز و سوبارو هر دو به دنیای جادو منتقل شدند و قدرت‌های ماوراء طبیعی به آنها داده شد. از سوی دیگر، توانایی سوبارو در ایجاد جادو و کنترل او بر توانایی “بازگشت با مرگ” به اندازه مهارت‌های جادویی آینز چشمگیر نیست.

Drifters

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه Overlord

این انیمه بر روی Drifters، گروهی از جنگجویان از دوره‌های مختلف تاریخ بشر تمرکز دارد. آنها به امید شکست دادن The Ends به دنیایی جادویی منتقل شدند. Ends گروه دیگری از شخصیت‌های تاریخی هستند اما هدف آنها تسخیر این دنیای جدید و کشتن همه Drifter‌ها است.

مشابه آنچه برای Drifters اتفاق افتاد، Ainz نیز به دنیای جدیدی پر از موجودات جادویی منتقل شد. همچنین، آینز و دریفترها علاقه‌ای به آسیب رساندن به افراد بی‌گناه ندارند. آینز چندین نفر را کشته است، اما بیشتر آنها سربازان مسلح بودند و او حتی برای محافظت از غیرنظامیان غیرمسلح تمام تلاش خود را کرده است. دقیقاً همین مورد را می‌توان در مورد Drifters نیز گفت. حضور Drifters در فهرست برترین انیمه های شبیه به انیمه Overlord یک اولویت برای ما بود.

Arifureta: From Commonplace to World’s Strongest

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه Overlord

ژانر Harem جزء یکی از ویژگی‌های اصلی کلاسیک ژانر ایسکای هستند و Arifureta یک نمونه عالی از آن است. Arifureta شخصیت Hajime Nagumo را دنبال می‌کند که همراه با کلاس خود به یک دنیای فانتزی احضار می‌شوند. با این حال، بر خلاف دیگران، به او هیچ مهارت رزمی موثری داده نشده است.

هاجیمه که توسط همکلاسی‌هایش طرد می‌شود، باید برای زنده ماندن بجنگد و در نهایت با زنان مختلفی که در سفرش از یک فرد معمولی به قوی‌ترین‌ فرد دنیا به او می‌پیوندند، متحد می‌شود. فصل اول Arifureta در سال 2019 به اتمام رسید، در حالی که فصل دوم آن در اوایل سال 2022 پخش شد.

One-Punch Man

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه Overlord

در حالی که سریال‌های انیمه اغلب شخصیت‌های مافوق بشری را تجلیل می‌کنند، One-Punch Man (حقایق پنهان انیمه مرد تک مشتی One Punch Man) به زیرژانری تعلق دارد که به دنبال تقلید از چنین ابرقهرمان‌هایی است. شخصیت اصلی این انیمه سایتما می‌باشد، فردی بسیار قدرتمند که می‌تواند تنها با یک مشت بر دشمنان خود پیروز شود. این قدرت شدید زندگی او را بی‌روح می‌کند و برخلاف دیگر همتایان قهرمان خود به ندرت علاقه‌ای به افزایش محبوبیت خود نشان می‌دهد.

آینز نیز مانند سایتما به موجودی قدرتمند تبدیل شد اما این کار را از طریق یک بازی ویدیویی انجام داد. آینز در حین بازی در YGGDRASIL سال‌ها به جمع‌آوری آیتم‌ها و ارتقای شخصیت خود پرداخت. او در نهایت به آخرین سطح رسید و مانند سایتاما نتوانست دیگر قوی‌تر شود. هر دو شخصیت می‌توانند به راحتی هر دشمنی را شکست دهند، اما سایتما این کار را به شیوه‌ای کمدی انجام می‌دهد.

Log Horizon

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه Overlord

داستان انیمه Log Horizon بازیکنان را در یک دنیای خطرناک MMORPG به دام می‌اندازد که در آن هیچ بازیکنی از مرگ در امان نمی‌ماند. بازیکنان تازه کار برای هدایت سیستم‌های گیم پلی Elder Tale تلاش می کنند و برای پیشرفت به استراتژیست هایی مانند Shiroe وابسته هستند. کسب تخصص در بازی Elder Tale یکی از راه‌های اصلی برای افزایش لول خود است، اما همین به ناچار بازیکنانی را جذب می‌کند که از دیگران برای منافع شخصی سوء استفاده می‌کنند.

بازیکنان اختصاصی Log Horizon اغلب از Elder Tale و دوستی‌های آنلاین برای فرار از مبارزات واقعی استفاده می‌کنند. موفقیت‌های درون بازی و لحظات صمیمانه بین شخصیت‌ها با ناامیدی اساسی از گیر افتادن در یک محیط تلخ و بدون هشدار همراه است.

نه تنها شیرو و آینز هر دو در یک بازی ویدیویی گیر کردند، بلکه هر دو مجبور شدند جادوگر باشند. این فقط به این دلیل اتفاق افتاد که شخصیت‌های داستانی آنها در بازی یک جادوگر بودند. آنها همچنین در نقش‌های رهبری قرار گرفتند. اگرچه ممکن است شیرو مسئولیت کل کشوری مانند آینز را بر عهده نداشته باشد، اما همچنان تصمیمات مهمی برای محافظت از دوستان و خانه جدیدش می‌گیرد.

Is It Wrong To Try To Pick Up Girls In A Dungeon

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه Overlord

بل یک ماجراجوی جوان است که به امید کشتن هیولاهای کافی برای تقویت توانایی‌های جنگی خود، مرتب وارد ماجذاجویی‌های مختلف می‌شود. در یکی از یورش‌های او به یک سیاه‌چال است که زندگی او توسط یک ماجراجوی زیبا که لیگ‌ها قوی‌تر از او می‌باشد نجات می‌یابد. بل تصمیم می‌گیرد که به اندازه او قوی شود تا بتواند به اندازه کافی خوب باشد تا با ناجی خود وارد رابطه شود.

هر دو انیمه تعداد زیادی کشتار هیولا دارند و شخصیت‌های اصلی می‌خواهند شهرت خود را افزایش دهند. یکی از چالش‌های جانبی بزرگی که آینز روی آن کار می‌کند این است که تلاش می‌کند آلترایگوی خود، مومون را به بزرگترین ماجراجوی جهان تبدیل کند. بل در تلاش است تا همین کار را انجام دهد، اما انگیزه‌اش عشق است نه میل به تقویت کشورش.

The King’s Avatar

بهترین انیمه های شبیه Overlord
برترین انیمه های شبیه به انیمه Overlord

Ye Xiu سال‌ها بازی ویدیویی به نام Glory را یازی می‌کرد و بهترین بازیکن جهان بود. او ناگهان توسط هم تیمی‌هایش مجبور به بازنشستگی شد و مجبور شد حساب بازیکن خود را تحویل دهد. Ye Xiu که نمی‌خواهد بازی را رها کند، یک حساب بازیکن جدید ایجاد کرد و قصد دارد جایگاه شماره یک خود را پس بگیرد.

Ye Xiu و Ainz هر دو بازی‌های ویدیویی مربوطه خود را برای سال‌ها بازی کردند و تجربه زیادی در انجام این کار به دست آوردند. Ye Xiu از این تجربه برای تقویت شخصیت جدید خود استفاده می‌کند و Ainz در تلاش است قدرت Nazarick را افزایش دهد. هر دوی آنها کشتن هیولاها را شبیه یک بازی کودکانه می‌بینند. اما تفاوت آنها این است که Ye Xiu در حال انجام یک بازی است و Ainz آن را در یک دنیای واقعی انجام می‌دهد.

No Game No Life

بهترین انیمه های شبیه Overlord
بهترین انیمه های شبیه به انیمه Overlord

No Game No Life یکی از بهترین انیمه‌های فانتزی تمام دوران است و داستان سورا و شیرو، خواهر و برادرهایی را روایت می‌کند که تقریباً هر لحظه بیداری را صرف بازی‌های ویدیویی می‌کردند. وقتی به آنها فرصت داده شد در دنیای جدیدی زندگی کنند که حول بازی‌ها می‌چرخد، بدون هیچ سوالی از آن استفاده کردند. آنها بعداً یاد گرفتند که اگر به اندازه کافی در بازی‌ها پیروز شوند، می‌توانند بر کل جهان حکومت کنند.

یکی از اولین چیزهایی که آینز هنگام ورود به دنیای جدیدش به آن فکر کرد این بود که فتح آن چقدر لذت بخش خواهد بود. سورا و شیرو ایده مشابهی داشتند، اما آنها آن را با بازی کردن به جای کشتن ارتشی از مردم انجام می‌دهند. و البته، هر دو انیمه بر روی شخصیت‌هایی تمرکز می‌کنند که با تکیه بر مهارت‌های بازی خود برای کسب قدرت، به شکلی جادویی به دنیای جدیدی فرستاده شدند.

GATE

بهترین انیمه های شبیه Overlord
برترین انیمه های شبیه Overlord

بدون هشدار، دروازه‌ای جادویی در توکیو ظاهر می‌شود و ارتشی از هیولاها، اژدهاها و شوالیه‌ها از آن عبور می‌کنند. این ارتش افراد بی‌گناه بی‌شماری را کشت تا اینکه ارتش ژاپن جلوی آنها را گرفت. سپس به گروهی از سربازان ژاپنی دستور داده شد که از دروازه عبور کرده و سعی کنند با تمدنی که به آنها حمله کرده بود، صلح کنند.

نیروهای نظامی که از دروازه عبور کرده‌اند تعداد کمی هستند، اما آنها دارای قدرت آتش برتر هستند که به راحتی بر ارتش‌های دنیای جدید غلبه می‌کنند. دقیقاً همین موضوع را می‌توان در مورد نیروهای نازاریک گفت، اما به جای سلاح‌های قرن 21، آنها دارای آیتم‌های جادویی باورنکردنی هستند. همچنین شخصیت‌های اصلی هر دو انیمه در پست‌های رهبری قرار گرفتند. از نظر سایت Ranker، انیمه GATE بهترین انیمه شبیه Overlord است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه Overlord سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


4 thoughts on “12 انیمه ای که شبیه انیمه Overlord هستند ؛ با جذاب ترین ها آشنا شوید

  1. دریفترز اگه ادامه پیدا می‌کرد خدایی میشد یکی از بهترین انیمه های تاریخ
    انیمه ی ریزرو و گیت هم با وان پانچ من بهترین ها توی این لیست هستند

    1. اورلرد بهترینه و هیچ انیمه ای به پاش نمیرسه
      البته کل انیمه هایی که تو لیستش بودو دیدم جز یکی دو تا که اونام میشناختم
      به نظر من بین همه ی اینها آریفورتا بیشترین شباهتو داشت، اونجوری که رو همراهای خودش غیرت داره و هر کسی که بخواد مزاحمشون بشه رو نابود میکنه ولی از درون هنوزم یک اوتاکوعه و زیرپوستی خیلی به همراها و دوستاش اهمیت میده خیلی شبیه آینزه❤️🥲

  2. بنظر من یکی از بهترین انیمه هاست اورلورد سبک سیاسی سبک جنگ بین دولت ها کشور ها کشمکش ها وجود زیاد گونه ها موجودات حزب ها شوخی ها فان بودنش در هر زمینه ای میشه گفت دست داره انیمه شبیه این شاهکار کمه تنها نقطه ضعف کیفیت پایین در صحنه های نبرد که البت زیاد مشکل اساسی نیست ولی ریمورو تمپست تا حدی شبیه هر دو سبک ایسکای هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *