;
coinex

رشد انفجاری توکن DCR پس از آپدیت وبسایت پروژه!

علی‌رغم شروع زمستان کریپتویی، برخی پروژه‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند. به عنوان مثال آپدیت Decler منجر به رشد انفجاری توکن DCR شده است.

بازار رمزارزها در حال حاضر شرایط متزلزلی دارد. از ابتدای ماه آگوست، اکثر دارایی‌های دیجیتال در منطقه قرمز معامله می‌شوند. اما در مارکت کریپتوکارنسی همواره شاهد رشد شدید برخی پروژه‌ها در نزولی‌ترین شرایط بازار هستیم. ارز دیجیتال DCR یکی از دارایی‌های برجسته‌ای به شمار می‌رود که با رشد چند روز اخیر خود، بازار رمزارزها را به چالش کشیده است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

رشد انفجاری توکن DCR

رشد انفجاری توکن DCR پس از آپدیت وبسایت پروژه!

در ابتدای روز گذشته، توکن DCR با قیمت 48 دلار معامله می‌شد. این توکن اما در 24 ساعت اخیر 75 درصد رشد کرده است و طبق داده‌های سایت CoinMarketCap، در ساعات اولیه 6 آگوست، قیمت هر واحد آن به 60 دلار رسید.

توکن DCR در ماه‌های ابتدایی سال 2022 در پی آغاز خواب زمستانی و فروش گسترده در بازار کریپتو، دچار اصلاح قیمتی قابل توجهی شد. این دارایی مکانیستم‌های اثبات کار (PoW) و اثبات سهام (PoS) را با یکدیگر ترکیب می‌کند. بالاترین قیمت تاریخی DCR به سال 2021 بازمی‌گردد. DCR در سال 2021 اوج قیمتی 246 را ثبت نمود.

رشد انفجاری DCR ارتباط معناداری با افزایش توسعه‌پذیری شبکه این توکن دارد. DCR قصد دارد بلاک چین خود را به سمت استفاده انبوه ببرد. توسعه‌دهنده اصلی Decred در این راستا یک پیشنهاد به‌روزرسانی شده برای ارتقای وب سایت DCR به اشتراک گذاشته و آپدیت سایت DCR در حال حاضر در مرحله دریافت مجوز است. به طور کلی این به‌روزرسانی تراکنش‌ها را برای کاربران DCR ساده‌تر خواهد کرد.

اطلاع‌رسانی‌ها برای تمرکز بر حیاتی‌ترین جنبه‌های پروژه ساده‌سازی شده است. هدف این است که مسائل به گونه‌ای توصیف شوند که برای افراد عادی ملموس‌تر باشد. بخش‌های زائد و نامرتب سایت حذف شده و نسخه‌ جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

رشد انفجاری توکن DCR پس از آپدیت وبسایت پروژه!

پروژه Decred در شش سال گذشته به دلیل استفاده از مکانیزم ترکیبی PoS و PoW برجسته شده است. بر اساس این پروتکل، به کاربران این ضمانت داده می‌شود که هیچ نهاد یا فردی به تنهایی نمی‌تواند جریان تراکنش‌ها را کنترل کند یا بدون تأیید انجمن تغییراتی انجام دهد.

مکانیسم PoS به دلیل سازگاری با محیط زیست میان سرمایه‌گذاران رمزارزها محبوب شده است. از دسامبر 2021 تا کنون، پاداش‌های Decred به مکانسیم PoS و PoW گره خورده است. سرمایه‌گذاران پروتکل PoS می‌توانند 80 درصد از کوین‌های استخراج شده را دریافت کنند. ماینرهای PoW تنها 10 درصد جایزه دریافت می‌کنند و 30 درصد از جوایز نیز به Decred Treasury تعلق دارد.

بیت کوین همواره به دلیل مکانیسم PoW خود مورد انتقاد قرار گرفته است. دومین رمزارز بزرگ بازار نیز به زودی از طریق فرآیند ادغام به مکانیسم PoW تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد انفجاری توکن DCR پس از آپدیت وبسایت پروژه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر