;
coinex

پشتیبانی ایپ کوین توسط بیت پی به عنوان روش پرداخت

پشتیبانی ایپ کوین توسط بیت پی و خانه مد گوچی به زودی آغاز خواهد شد. در حال حاضر ایپ کوین 34امین رمزارز بزرگ بازار به شمار می‌رود.

بیت پی (BitPay) پشتیبانی از ایپ کوین (Apecoin)، توکن بومی اکوسیستم Bored Ape Yacht Club و یورو کوین (Euro Coin)، استیبل کوین با پشتوانه یورو را آغاز نمود.

بیشتر بخوانید:‌ آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

جزئیات پشتیبانی ایپ کوین توسط بیت پی

پشتیبانی ایپ کوین توسط بیت پی به عنوان روش پرداخت

بیت پی، پردازشگر پرداخت پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال اعلام کرد که از این پس از رمزارز Apecoin پشتیبانی خواهد کرد. به گزارش U.Today، خانه مد ایتالیایی گوچی نیز اعلام کرده بود که با مشارکت BitPay پذیرش ایپ کوین را آغاز خواهد کرد. پشتیبانی ایب کوین توسط بیت پی منجر به توسعه پذیرش این رمزارز توسط سایر شرکت‌ها خواهد شد.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، ایپ کوین در حال حاضر 34امین رمزارز بزرگ بازار به شمار می‌رود. شرکت The Atalanta نیز در جورجیا یک استیبل کوین با پشتوانه یورو به نام یورو کوین (EUROC) را به لیست ارزهای دیجیتال موجود اضافه کرد. کاربران بیت پی اکنون می‌توانند دو ارز دیجیتال جدید را در کیف پول بیت پی خریداری، ذخیره و مبادله کرده و آن‌ها را به جای پول نقد خرج کنند.

بر اساس داده‌های منتشر شده در وب سایت بیت پی، این شرکت در ماه ژوئن 66608 تراکنش را پردازش کرده است. بیت کوین، بزرگترین رمزارز دنیا، حدود 53.3 درصد از کل تراکنش‌های BitPay را شامل می‌شود.

لایت کوین (21.21 درصد)، اتریوم با (9.71 درصد)، دوج کوین (6.17 درصد) و بیت کوین کش (5.02 درصد) نیز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. شیبا اینو کمتر از 0.5 درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داده است که این مقدار در مقایسه با تراکنش‌های مارس کمتر است.

در ماه جولای، یات زو (Yachtzoo)، شرکت قایق‌های لوکس مستقر در موناکو، با بیت پی همکاری کرده و خرید، فروش یا اجاره یک قایق بادبانی را با کمک طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال برای مشتریانش ممکن کرد. Kuoni، یک شرکت گردشگری مستقر در سوئیس نیز ماه گذشته همکاری خود را با بیت پی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پشتیبانی ایپ کوین توسط بیت پی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر