;
coinex

بخشی از داستان بازی Bayonetta 3 لو رفت

با توجه به آخرین اخبار بازی ظاهرا بخشی از داستان بازی Bayonetta 3 لو رفته است. این عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال برای نینتندو سوییچ است.

بازی Bayonetta 3 قسمت بعدی مجموعه اکشن ماجراجویی است که توسط Hideki Kamiya به‌عنوان کارگردان و PlatinumGames به‌عنوان توسعه دهنده، مدت زمان زیادی است که در حال ساخت قرار دارد. این عنوان ابتدا در The Game Awards 2017 معرفی شد و سرانجام در سال گذشته ویدیویی از گیم‌پلی آن نمایش داده شد و با اعلام تاریخ انتشار خود در سال 2022 طرفداران را هیجان زده کرد.

ماه پیش بود که از تاریخ انتشار رسمی بازی توسط استودیو پلاتینیوم گیمز رونمایی شد اما از آن زمان این استودیو سعی بر این داشته تا اطلاعات کمی را با طرفداران خود به اشتراک بگذارد. سری Bayonetta از زمان عرضه اولین نسخه خود تا به امروز به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده است.

Bayonetta 3 داستان و اتفاقات Bayonetta 2 را دنبال می‌کند و در عین حال رازهای جدیدی را برای کشف شدن توسط شخصیت اصلی داستان در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: تریلر جدید FIFA 23 با تمرکز بر پیشرفت‌های بصری منتشر شد

مقداری از داستان بازی Bayonetta 3 لو رفت

از اطلاعات کمی که توسط پلاتینیوم گیمز منتشر شده مشخص شده است که در داستان بازی Bayonetta 3 با شخصیت منفی به‌نام Singularity طرف هستیم. او می‌خواهد دنیا را نابود کند و بایونتا باید جلوی این فاجعه را بگیرد و برای این کار به جزیره‌ای به‌نام Thule سفر می‌کند.

در این بازی موجودات اهریمنی متعددی وجود دارد که هرکدام به‌نوعی جلوی شخصیت اصلی را گرفته تا نتواند به Singularity برسد. یکی از این موجودات Homunculi نام دارند که یکی از دشمنان جدید نسخه سوم بازی محسوب می‌شوند.

مقداری از داستان بازی Bayonetta 3 لو رفت

از دیگر اطلاعات منتشر شده راجع به داستان بازی Bayonetta 3 باید به همکاری چهره‌های آشنای نسخه‌های قبل مانند ویولا با شخصیت اصلی بازی اشاره کرد. ظاهرا در نسخه سوم بازی شاهد بخش چند نفره بازی نخواهیم بود. اما استودیو سازنده یک جدول طراحی کرده است که در آن بازیکنان امتیارات کسب کرده خود در بازی را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

نسخه سوم این عنوان نیز مانند نسخه‌های قبل خود از خشونت قابل توجهی در داستان خود بهره می‌برد، در نتیجه دولت استرالیا این بازی را با درجه سنی 15 سال به بالا رده بندی کرده است. علاوه بر خشونت بسیار بالای این بازی، یکی دیگر از دلایلی که باعث شد این عنوان این رده بندی را از دولت استرالیا دریافت کند میزان برهنگی در آن است که البته استودیو سازنده گزینه‌ای را در Bayonetta 3 گنجانده که می‌توان آن‌را کاهش دهد.

استودیو PlatinumGames در این چند سال اخیر با عناوینی مانند Astral Chain و World of Demons طرفداران را سرگرم کرده است. اما آن‌ها شرکت کوچکی نیستند و مدت زمان زیادی است که روی Bayonetta 3 کار می‌کنند. حال عنوان Bayonetta 3 به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال تبدیل شده است.

خوشبختانه، طرفدارانی که مشتاقانه می‌خواهند یک‌بار دیگر در نقش جادوگر Umbra بازی کنند، نیازی به صبر بیش از حد ندارند چرا که این عنوان در 28 اکتبر (6 آبان) برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ به‌صورت انحصاری منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شما فکر می‌کنید داستان بازی Bayonetta 3 مانند نسخه‌های قبل خود می‌تواند طرفداران را راضی کند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamesradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر