;
coinex

همکاری مایکروسافت با بازی StarHeroes ؛ پذیرش بازی‌های بلاکچینی توسط گیمرها!

شرکت مایکروسافت همکاری خود با گیم هیروز را اعلام کرد. همکاری مایکروسافت با بازی StarHeroes اولین همکاری این شرکت با یک بازی بلاک چینی به شمار می‌رود.

بازی StarHeroes موفق به دریافت تأییدیه مایکروسافت شد. این بازی مبتنی بر بلاک چین در حال حاضر به Azure PlayFab دسترسی دارد و به مجموعه‌ بازی‌های افسانه‌ای نظیر Forza Horizon، Sea Of Thieves و Tom Clancy Rainbow Six Siege می‌پیوندد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد

جزئیات همکاری مایکروسافت با بازی StarHeroes

همکاری مایکروسافت با بازی StarHeroes ؛ پذیرش بازی‌های بلاکچینی توسط گیمرها!

همکاری مایکروسافت با بازی StarHeroes نشان‌دهنده تغییر نگرش شرکت‌های بزرگ است. بسیاری از کسب و کارهای نهادی، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ به طور مداوم علاقه‌ خود نسبت به گنجاندن فناوری بلاک چین در خدمات و محصولاتی که دارند را نشان داده‌اند. این اولین بار است که یک بازی Web3 با شرکت بزرگی نظیر مایکروسافت همکاری می‌کند.

سازندگان بازی اخیراً در مورد همکاری مایکروسافت با StarHeroes صحبت کرده‌اند. این تأییدیه به گیم هیروز اجازه می‌دهد تا با استودیوهای معتبری مانند یوبی‌سافت و مایکروسافت استودیو کار کند. تمامی این موارد درها را برای موفقیت بازی‌های بلاک چینی باز می‌کند، زیرا فرصت‌های باورنکردنی زیادی با همکاری شرکت‌های بزرگ و بازی‌های Web3 ایجاد می‌شود.

یوبی سافت به دلیل ساخت عناوین محبوبی مانند بازی Prince Of Persia و Assassin’s Creed شناخته شده است. ممکن است برخی از بازیکنان نسبت به مفاهیم بازی Play And Earn و NFT-verse شک داشته باشند، اما StarHeroes از بسیاری جهات امیدوار کننده خواهد بود.

همکاری مایکروسافت با GameHeroes به طور کلی درها را برای بازی‌های بلاک چینی هموار می‌کند. به احتمال در آینده بازی‌های بلاک چینی دیگری نیز با شرکت‌های بزرگ همکاری خواهند کرد.

StarHeroes یک بازی تیراندازی فضایی در یک دنیای نسبتاً بزرگ است که بازیکنان را در دو حالت مختلف رتبه‌بندی (Ranking) و ماجراجویی (Adventure) چند نفره به چالش می‌کشاند. بازی استار هیروز همچنین مدل Play And Earn مبتنی بر Web3 را نشان می‌دهد. این مدل به بازیکنان اجازه می‌دهد در ازای انجام بازی پول واقعی کسب کنند.

همه بازیکنان می‌توانند بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در بازی شانس خود را امتحان کنند. بسیاری از عناصر بازی StarHeroes به شکل توکن‌های مجازی و منحصر به فرد طراحی شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که هیچ جایگزین Free To Play برای این بازی وجود ندارد.

در بازی StarHeroes هم گیمرهای سنتی و هم بازیکنان بلاک چین فرصت رقابت در فضایی مشابه را خواهند داشت. تمرکز استار هیروز، رقابت و درگیری بازیکنان است و هر دو واحد تهاجمی و تدافعی برای ساخت رقابتی‌ترین تیم در دسترس گیمرها قرار دارد.

بازی StarHeroes یک صحنه PvP رقابتی و پر جنب و جوش را ارائه می‌دهد. گیم پلی این بازی یکی از بهترین گیم پلی‌هایی است که در بازی‌های بلاک چینی مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

مسیر توسعه بازی StarHeroes

بیش از دو سال از شروع توسعه بازی StarHeroes می‌گذرد. در حال حاضر StarHeroes محبوبیت فراوانی به دست آورده و به سرعت در حال تبدیل شدن به سرفصل‌ رسانه‌های رمزنگاری و سنتی است. تیم توسعه بازی StarHeroes شامل چندین کارمند سابق CD Projekt Red می‌شود که روی بازی‌هایی مانند The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077 کار می‌کنند.

به طور کلی، بنیانگذاران StarHeroes پتانسیل بالایی در بازی‌های ورزشی الکترونیکی مبتنی بر بلاک چین مشاهده می‌کنند. این بازی‌ها در حال حاضر به جریان اصلی حوزه گیمینگ تبدیل نشده‌اند؛ اما استار هیروز همچنان یک شروع خوب برای بازی‌های بلاک چینی به شمار می‌رود چراکه این بازی موفق به جذب گیمرهای سنتی شده است.

گیم پلی StarHeroes در آینده به سازماندهی مسابقات ورزش‌های الکترونیکی تغییر خواهد کرد. با توجه به محبوبیت و موفقیت صنعت ورزش‌های الکترونیکی و ارائه بازی‌هایی نظیر League of Legends، Starcraft و DOTA 2، توسعه دهندگان قصد دارند بر روی بازی‌های بلاک چینی تمرکز کنند. StarHeroes این پتانسیل را دارد که با موفقیت خود باعث موفقیت سایر بازی‌های بلاک چین شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری مایکروسافت با بازی StarHeroes چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر