;
coinex

تاریخ آغاز فاز بتا Modern Warfare 2 اعلام شد

آغاز فاز بتا Modern Warfare 2 خبر خوشی برای طرفداران این عنوان محبوب است. ظاهرا کمپانی سازنده Modern Warfare 2 غافلگیری‌های جذابی را برای طرفدارانش در نظر گرفته است.

این روزها، همه کمپانی‌های بازی‌سازی تلاش می‌کنند؛ جهانی گسترده از بازی‌‌شان را خلق نمایند و آن را به پدیده‌ای فراگیر در میان بازیکن‌ها تبدیل کنند. بازی کال آف دیوتی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

سازندگان این بازی، در چند سال گذشته، جهان این بازی را گسترش دادند و با راه‌اندازی لیگ، آن را در میان بازیکن‌ها رواج دادند. حال که کمپانی سازنده بازی در انجام مأموریتش موفق بوده است، قصد دارد تجربه‌‌های جدیدی را برای بازیکن‌ها خلق نماید. در همین راستا، آنها نسخه بتا بازی محبوب Modern Warfare 2 را در هفته‌های آینده منتشر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

آغاز فاز بتا Modern Warfare 2 در چه تاریخی خواهد بود؟

بر طبق اعلامی که در بازی‌های لیگ کال آف دیوتی در شب گذشته صورت گرفت، اواخر شهریور ماه آغاز عرضه نسخه بتا Modern Warfare 2 خواهد بود. بر این اساس، کمپانی سازنده بازی کال آف دیوتی جدول عرضه فاز بتا را منتشر کرده است.

آغاز فاز بتا Modern Warfare 2

بر اساس این جدول، دارندگان پلی استیشن 4 و 5 زودتر از بقیه به فاز بتا Modern Warfare 2 دسترسی پیدا می‌کنند. کسانی که فاز بتا Modern Warfare 2 را پیش خرید کرده باشند، می‌توانند در تاریخ 25 شهریور به آن دسترسی داشته باشند؛ اما کسانی که فاز بتا Modern Warfare 2 را پیش خرید نکرده‌اند، در تاریخ 27 شهریور ماه به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

دارندگان دیگر کنسول‌های بازی (ایکس باکس، PC، بتل نت و استیم) نیز از تاریخ 31 شهریور تا 1 مهر به فاز بتا Modern Warfare 2 دسترسی خواهند داشت. در نهایت نیز، از دوم تا چهارم مهر ماه، بتای عمومی منتشر می‌شود.

از طرف دیگر با آغاز فاز بتا Modern Warfare 2 کسانی که آن را پیش خرید کرده باشند، هدایا و جوایزی دریافت خواهند کرد. بر اساس نقدهایی که از طرف اکتیویژن و اینفینیتی وارد برای فاز بتا منتشر شده است؛ به نظر می‌رسد، در این نسخه نقشه‌ها گسترده شده و توسعه بیشتری برای کاراکترها در نظر گرفته‌اند. همچنین بازیکن‌ها نیز با کسب تجربیات می‌توانند پیشرفت کنند.

در پایان نیز باید اشاره کرد، در تاریخ 24 شهریور رویداد Call Of Duty: Next را خواهیم داشت که حدس و گمان‌ها بر این است که در این رویداد از Warzone2.0 رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان آغاز فاز بتا بازی Modern Warfare 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر