;
coinex

امتیاز موتورولا اج 30 اولترا در آزمون گیک بنچ فاش شد

به تازگی وب سایت خبری MySmartPrice امتیاز موتورولا اج 30 اولترا در آزمون گیک بنچ و برخی از مشخصات اصلی این گوشی را فاش کرده است.

همان طور که هفته گذشته در تکراتو گفتیم، شرکت موتورولا رویداد معرفی دو گوشی جدید خود یعنی Moto X30 Pro و Moto Razr 2022 را به تعویق انداخته است و این رویداد در 11 آگوست برگزار خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی Moto X30 Pro با نام Motorola Edge 30 Ultra در بازار جهانی معرفی شود.

حال پیش از عرضه رسمی موتورولا Edge 30 Ultra وب سایت خبری MySmartPrice، اطلاعاتی از این گوشی را در پایگاه آماری گیک بنچ مشاهده کرده است و بر این اساس جزئیاتی را درباره پردازنده، رم و سیستم عامل این گوشی فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

امتیاز موتورولا اج 30 اولترا در آزمون گیک بنچ

لیست مشخصات گوشی موتورولا Edge 30 Ultra که توسط پایگاه آماری گیک بنچ منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی به یک تراشه هشت هسته‌ای مجهز شده است. این تراشه شامل چهار هسته با سرعت 2.02 گیگاهرتز، سه هسته با سرعت 2.75 گیگاهرتز و یک هسته با سرعت 3.19 گیگاهرتز می‌شود.

همچنین همراه شدن این تراشه دارای با پردازنده گرافیکی Adreno 730 ، نشان می‌دهد به احتمال زیاد این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک کوالکام برخوردار خواهد بود.

بنابر اطلاعات موجود، موتورولا اج 30 اولترا که با 12 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 عرضه خواهد شد، در تست تک هسته‌ای گیک بنچ 1318 امتیاز و در تست چند هسته‌ای امتیاز 4235 را کسب کرده است.

امتیاز موتورولا اج 30 اولترا

افشاگری‌های اخیر نشان می‌دهند که Edge 30 Ultra دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود. همچنین این گوشی در کنار تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک به حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. انرژی مورد نیاز این محصول نیز از طریق یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می‌کند، تامین خواهد شد.

در بخش دوربین، گفته می‌شود که این دستگاه دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی سامسونگ HP1 با اندازه 1/1.22 اینچی خواهد بود. در کنار دوربین اصلی نیز یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. همچنین احتمالا در قسمت جلویی این گوشی یک دوربین 60 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی تعبیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره امتیاز موتورولا اج 30 اولترا در آزمون گیک بنچ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)