;
coinex

تاریخ جدید رونمایی از وان پلاس Ace پرو اعلام شد

چندی پیش و در شرایطی ناگهانی، برنامه رونمایی از گوشی وان پلاس ایس پرو لغو شد. حال اما کمپانی چینی تاریخ جدید رونمایی از وان پلاس Ace پرو را اعلام کرده است.

تاریخ عرضه جدید OnePlus Ace Pro توسط کمپانی چینی اخیرا مشخص شده است. همانطور که احتمالا در جریان هستید، این شرکت در ابتدا قصد داشت از این گوشی پرچمدار در تاریخ 3 آگوست در چین در کنار وان پلاس 10 تی رونمایی کند.

با این حال و به دلایلی وان پلاس مجبور شد این رویداد را به تعویق بیندازد. از آن زمان، طرفداران OnePlus در چین منتظر هستند تا این شرکت تاریخ عرضه جدید وان پلاس ایس پرو را اعلام کند. حال گوشی‌ساز چینی در ویبو، تاریخ و ساعت رویداد رونمایی وان پلاس Ace Pro را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

تاریخ جدید رونمایی از وان پلاس Ace پرو

بنابر پست وان پلاس در ویبو، رویداد جدید در ساعت 19:00 (به وقت محلی) در 9 اوت در چین برگزار می‌شود. محصول جدید وان‌پلاس با پسوند پرو قرار است قدرتمندتر از نسخه معمولی این مدل باشد که در آوریل امسال با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8110 مکس رونمایی شد. وان پلاس ایس در حال حاضر در چین بین 369 تا 517 دلار قیمت دارد.

نسخه پرو اما قرار است با برترین پردازنده حال حاضر بازار یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رونمایی شود و احتمالا قیمت نسخه پایه آن 591 دلار خواهد بود. گفته می‌شود، OnePlus Ace Pro نسخه‌ای از OnePlus 10T 5G خواهد بود که هفته گذشته برای بازارهای جهانی عرضه شد، از این رو انتظار می‌رود Ace Pro دارای طراحی و مشخصاتی مشابه OnePlus 10T 5G باشد.

تاریخ جدید رونمایی از وان پلاس Ace پرو اعلام شد

درباره مشخصات فنی این دستگاه هم بنابر شایعات پیشین باید گفت، OnePlus Ace Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع AMOLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ بنوسازی 120 هرتز خواهد بود. این گوشی به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و ترکیب دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony iMX766، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر ColorOS 12 اجرا خواهد شد.

سخت‌افزار دستگاه نیز علاوه بر اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 شامل حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 است که با یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی همراه شده است. این باتری از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت هم از نوع ادغام شده با نمایشگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ جدید رونمایی از وان پلاس Ace پرو چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر