;
coinex

اپلیکیشن Outlook Lite برای مدیریت ایمیل‌ها در گوشی‌های ضعیف معرفی شد

اپلیکیشن Outlook Lite برای مدیریت ایمیل‌ها در نسخه کم حجم منتشر شد که برای دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی در دستگاه‌هایی با اندروید پایین طراحی شده است.

شرکت مایکروسافت نسخه کم حجم و سبک برنامه Outlook را به نام Outlook Lite منتشر کرد. Outlook Lite، حجم بسیار کم‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد و طبق ادعاهای شرکت سازنده، دارای مصرف باتری کم‌تری بوده و از عملکرد سریع‌تری نیز برخوردار است. این اپلیکیشن قابلیت استفاده در روی تمام شبکه‌های ارتباطی را دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های یادداشت اندروید و آیفون

اپلیکیشن Outlook Lite برای مدیریت ایمیل‌ها

فایل نصبی برنامه Outlook Lite، فقط 5 مگابایت حجم دارد و قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند با یک گیگابایت بایت حافظه رم است. برای استفاده از این برنامه، پس از نصب، ابتدا باید حساب کاربری جدید ایجاد کنید و یا اطلاعات حساب کاربری قبلی خود وارد نمایید.

اپلیکیشن Outlook Lite برای مدیریت ایمیل‌ها

در برنامه Outlook Lite علاوه‌بر حساب کاربری اوت لوک، می‌توانید از حساب‌های کاربری خود نظیر هات میل و MSN نیز استفاده نمایید. همچنین می‌توانید از طریق گزینه Others که در صفحه انتخاب حساب کاربری قرار دارد، از حساب کاربری خود در پلتفرم‌هایی مانند جیمیل و یاهو استفاده نمایید، اما در حال حاضر این قابلیت پشتیبانی نمی‌شود.

پس از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری، وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید. مایکروسافت در این برنامه، علاوه‌بر ابزار مدیریت و ارسال نامه الکترونیکی، ابزارهای مدیریت تقویم و مخاطبین را برای راحتی کاربر افزوده است. از دیگر امکاناتی که مایکروسافت برای Outlook Lite قرار داده است، می‌توان به وارد کردن مستقیم فایل‌های کاربر و ذخیره کردن آن در فضای ابری وان درایو اشاره کرد.

Outlook Lite دارای سه تب مستقل تقویم، ایمیل و مخاطبین است. برای دسترسی به قسمت‌های مربوط به ایمیل مانند موارد ارسال شده، آرشیوها، پیش‌نویس‌ها، هرزنامه‌ها، یادداشت‌ها و دیگر موارد کافی است تصویر پروفایل خود را لمس کنید. همچنین با لمس آیکن «+» در تب ایمیل، می‌توانید ایمیل‌های جدید بنویسید و ارسال کنید.

اپلیکیشن Outlook Lite برای مدیریت ایمیل‌ها

بخش تنظیمات این نسخه کم حجم، گزینه‌های عمومی و گزینه‌هایی مربوط به ایمیل دارد. در قسمت تنظیمات شما می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید، تاریخچه جستجوها را حذف نمایید و یا منطقه زمانی خود را عوض کنید. همچنین می‌توانید حالت مورد نظر برای نمایش مکالمه‌ها را به دلخواه انتخاب کرده و قسمت پاسخ خودکار به ایمیل‌ها را فعال نمایید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، مایکروسافت امکانات دیگری علاوه‌بر مدیریت و ارسال ایمیل را برای کاربران خود ارائه می‌دهد. یکی از این امکانات، قسمت تقویم است. شما می‌توانید از این تقویم برای برنامه‌ریزی کارها و امور روزانه خود استفاده کنید.

اپلیکیشن Outlook Lite برای مدیریت ایمیل‌ها

در قسمت تقویم می‌توانید با لمس کردن «+» رویداد جدیدی در روز و زمان مورد نظر در تقویم خود ثبت کرده و برای دسترسی به گزینه‌های بیشتر باید به قسمت More Options در پایین صفحه مراجعه کنید. در این بخش شما می‌توانید جزئیات بیشتری مانند توضیحات، موقعیت، نحوه تکرار، یادآور و… برای رویداد مورد نظر خود تعریف نمایید.

هم‌اکنون برنامه Outlook Lite، تنها برای 14 کشور که شامل برخی از کشورهای آسیا و نواحی آمریکای مرکزی وجنوبی است، ارائه می‎‌شود. البته که با توجه به تحریم‌ها، ایران در بین این کشورها قرار ندارد و دریافت برنامه از قسمت گوگل پلی مشکل خواهد بود، ولی می‌توانید با استفاده از ربات‌ها و ابزارهای دانلود فایل APK، برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اپلیکیشن Outlook Lite برای مدیریت ایمیل‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت یا تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر