;
coinex

شیائومی میکس فولد 2 احتمالا تا پایان ماه جاری رونمایی می‌شود!

از آنجایی که سامسونگ گلکسی زد فولد 4، حریف سرسخت شیائومی میکس فولد 2 ، در ماه آگوست عرضه می‌شود انتظار می‌رود که این گوشی نیز تا پایان ماه جاری رونمایی شود.

شرکت شیائومی هنوز جانشینی را برای اولین گوشی هوشمند تاشو خود یعنی شیائومی Mi MIX Fold که در مارس 2021 به صورت رسمی عرضه شد، معرفی نکرده است. با این حال، گزارش‌ها از عرضه جانشین این گوشی یعنی شیائومی میکس فولد 2، در آینده نزدیک‌ خبر می‌دهند.

در افشاگری‌های اخیر طراحی این گوشی هوشمند لو رفته است. طبق تصاویر منتشر شده، در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش خارجی این گوشی سوراخی برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد، اما در صفحه نمایش داخلی چنین چیزی دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

رونمایی از شیائومی میکس فولد 2

گزارش‌های اخیر از افشاگر محبوب دنیای موبایل DCS در شبکه اجتماعی ویبو نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و شیائومی میکس فولد 2 به عنوان دو رقیب سرسخت در بازار با یکدیگر رو به رو خواهند شد. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و شیائومی میکس فولد 2 به زودی و تقریبا در یک بازه زمانی وارد بازار می‌شوند.

بر اساس آنچه شرکت سامسونگ قبلا اعلام کرده است، محصولات جدید این شرکت مانند گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در 10 آگوست عرضه خواهند شد.

بنابراین از آنجایی که سامسونگ، گلکسی زد فولد 4 را در ماه آگوست امسال به صورت رسمی عرضه می‌کند، انتظار می‌رود که Xiaomi MIX Fold 2 نیز در ماه آگوست وارد بازار شود. همچنین DCS به این نکته اشاره کرده است که Xiaomi MIX Fold 2 یک گوشی قدرتمند با عملکرد بالا خواهد بود و نباید قدرت این گوشی هوشمند تاشو را دست کم گرفت.

شیائومی میکس فولد 2

طبق گزارش‌های اخیر دو گوشی هوشمند جدید شیائومی با اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، موفق به دریافت سه گواهینامه شده‌اند. در میان شماره مدل‌های دیده شد در این گواهی‌ها، انتظار می‌رود که شماره مدل 22061218C مربوط به گوشی هوشمند تاشو شیائومی MIX FOLD 2، و شماره مدل 22081212C مربوط به گوشی Redmi K50 Ultra باشد.

همچنین اخیرا شایعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهند گوشی هوشمند تاشو شیائومی MIX Fold 2 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در واقع ممکن است دو نسخه از این دستگاه با 12 گیگابایت رم / 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم / 1 ترابایت حافظه داخلی وجود داشته باشد. احتمالا Redmi K50 Ultra نیز در دو نسخه 12 گیگابایت رم / 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی میکس فولد 2

بر اساس گزارش‌های قبلی، نام رمز Xiaomi MIX Fold 2، گوشی پرچمدار تاشو شیائومی، “zizhan” بوده و این دستگاه دارای یک صفحه نمایش داخلی 8 اینچی خواهد بود که تفاوت چندانی با آیپد مینی 8.3 اینچی ندارد. صفحه نمایش خارجی این دستگاه نیز 6.5 اینچی بوده و می‌تواند در هر دو جهت تا شود.

اطلاعات منتشر شده حاکی از آن هستند که این گوشی پرچمدار شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ عرضه خواهد شد. علاوه بر این، صفحه نمایش‌های خارجی و داخلی این دستگاه از نوع LTPO بوده و از وضوح 2.5K با نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار هستند.

همان طور که می‌دانید یکی از چالش‌هایی که گوشی‌های هوشمند تاشو با آن روبرو هستند مسئله تا شدن است. طبق گزارش‌ها، این دستگاه جدید تاشو شیائومی مشکلی در این زمینه نداشته و کنترل مناسبی بر فرایند تاشدن دارد. با این حال به نظر می‌رسد که ضخامت شیائومی میکس فولد 2 کمی زیاد باشد.

در بخش دوربین، Xiaomi MIX Fold 2 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین از برند لایکا است و از فیلمبرداری مبتنی بر فناوری دالبی ویژن HDR پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر نمی‌توان درباره کیفیت تصاویر و ویدیوهای خروجی این دستگاه نظر قطعی داد، اما انتظار می‌رود که با همکاری لایکا، دوربین این دستگاه از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار باشد.

شیائومی میکس فولد 2

علاوه بر این، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه Xiaomi MIX Fold 2 از پردازنده داخلی Surge C1 اختصاصی شیائومی استفاده خواهد کرد، وجود دارد. این پردازنده دارای یک فیلتر دوگانه است که می‌تواند سیگنال‌های با فرکانس بالا و پایین را همزمان پردازش کند. همچنین با این پردازنده راندمان پردازش سیگنال 100 درصد افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر هیچ اطلاعات و یا حدسی درباره قیمت این گوشی هوشمند در دست نیست اما با توجه به اینکه بیشتر مشخصات و ویژگی‌های این گوشی پرچمدار بهبود یافته است این احتمال وجود دارد که شیائومی میکس فولد 2 با قیمت بالایی ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)