;
coinex

اسب 15 میلیاردی سردار آزمون در استرالیا قهرمان شد [+عکس]

اسب 15 میلیاردی سردار آزمون قهرمان شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

رسانه استرالیایی از قهرمانی «پالنتینو» اسب ۱۵ میلیاردی سردار آزمون در مسابقات سوارکاری در استرالیا خبر داد.

میشل پین از خرید اسب ۱۵ میلیارد تومانی سردار آزمون پرده برداشت و گفت: «او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیا در سال ۲۰۲۰ انجام داد، زمانی که در نمایشگاه ۲۰۲۰ به قیمت نیم میلیون دلار، یک کلت فرانکل خرید.» در همین زمینه سایت «racing» نوشت: سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران، روز پنجشنبه اولین برد خود را به عنوان مالک اسب در استرالیا جشن گرفت، پس از اینکه اسب آموزش دیده او توسط میشل پین قهرمان شد.

اسب 15 میلیاردی سردار آزمون قهرمان شد [+عکس]

سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران و باشگاه بایر لورکوزن آلمان، روز پنجشنبه اولین برد خود را به عنوان مالک یک اسب در استرالیا به دست آورد. اسب او به نام «اسکای» (Sky) پس از آموزش توسط مربی و سوارکار مشهور میشل پین، در مسابقه اسب دوانی کرنبورن برنده شد. مایکل دی سوار بر «اسکای» توانست این پیروزی را برای سردار آزمون به دست آورد.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران و بایرلورکوزن عاشق اسب سواری است و به همین خاطر چند اسب مسابقه ای دارد. ستاره ایرانی اخیرا یک اسب خریداری کرد و در استرالیا زیرنظر میشل پین یکی از مربیان مشهور گذاشت تا برای مسابقات بین المللی آماده شود. پین درباره نحوه آشنایی‌اش با مهاجم تیم ملی ایران، گفت:

ما در اینستاگرام با هم دوست شدیم و شروع به چت کردیم، او عاشق مسابقه اسبدوانی است و پشتیبان بزرگی است و برای من عالی بوده است. آنها عاشق مسابقه اسبدوانی هستند و قهرمانی اول برای او امروز عالی است.

ستاره فوتبال ایران چندی پیش یک اسب گران قیمت خریداری کرد و در استرالیا زیرنظر «میشل پین» یکی از مربیان مشهور گذاشت تا برای مسابقات بین المللی آماده شود. ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن اسبی 15 میلیارد تومانی در استرالیا دارد.

اسب 15 میلیاردی سردار آزمون قهرمان شد [+عکس]

در همین زمینه روز گذشته (پنجشنبه) پالنتینو، اسب ۱۵ میلیاردی سردار آزمون اولین قهرمانی خود در مسابقات سوارکاری استرالیا را به دست آورد. سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس است. سردار آزمون اصالتا ترکمن است. سردار آزمون به تازگی نامزد کرده است.

اسب 15 میلیاردی سردار آزمون قهرمان شد [+عکس]

اسب 15 میلیاردی سردار آزمون قهرمان شد [+عکس]

سردار آزمون در پست مهاجم برای زنیت و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می‌باشد. سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان روز گذشته به آلمان رسید تا کارش را به صورت رسمی با باشگاه لورکوزن آلمان آغاز کند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    روزگار و شب و روزهای گلوله و آتیش و خمپاره اش در کربلای پنج شلمچه و کربلای یک مهران نصیب ما شد که از پشت میز بعنوان بسیجی رفتیم و نزاشتیم چپ به خاک و ناموسمون نگاه کنند و خدا رو هم شاکرم ولی این نمیشه که دوتا توپ بزنی اینجوری پول بریزن به پاشون بدون هیچ دردسری و ما الان که پنجاه و پنج سالمون شده مستاجر و ریه های داغون از گاز خردل بیکار و شرمنده خانواده و بچه این رسمش نبود قرار بود جنگیدن سهم ما باشه و آسایش بعدش دست مسئولین ولی افسوس،،،،،!!؟

    پاسخ

    دیدی برای هیچکدومشون زندگی پر از بدبختی ما مهم نبود چون سواره هیچ وقت از پیاده خبر نداره اونم مایی که اگه از وطن دفاع نکرده بودیم الان این آقا اینجوری لاکچری زندگی نمیکرد ولی این و بدونید مدیون جانفشانی ما هستید و خواهید بود

    پاسخ

    خوب در حال حاضر سردار بهترین لژیونر ایرانه حالا این به شما ربطی نداره که وقتی اسب می‌خره شما دربارش بحث میکنین خوب تر کمن ها عشقشون اسبه شما که از اسب چیزی نمیدونین الکی باهم دعوا نکنین

    پاسخ

    تو دنیا فقط علی دائی که مشابه اش نخواهد امد. پول ادم ها رو زود عوض مکنه.

    پاسخ

    خب چیکار کنیم؟

    پاسخ

    چرا چرت میگین نوش جونش‌ زحمت میکشه عشق اسب داره ومیخره
    کمک هم خیلی کرده ومیکنه مگه قراره هر کمکی را رسانه‌ای کنه که کمک نمیشه

    پاسخ

    فوتبالیست مفتخور.

    پاسخ

    خب به درک
    که قهرمان شده

    پاسخ

    این اگه عقل داشت بجای اسب به چند جوان کمک می کرد برن سر زندگیشو وووووو خیلی کمکهای دیگه مثل کمک به بیماران خاص…

    پاسخ

    اونکه عقل نداشت رفت بایرن لورکوزن ، تو که عقل داری چرا به جوانها کمک نمی کنی که برن سر زندگیشان !!!

    پاسخ

    ۱۵ میلیارد؟! من تمام زندگی خودم و پدرم و برادرام ۱۵ میلیارد نمیشه اونوقت فقط اسب این آقا…
    خدایا کجای این دنیا عدالته

    پاسخ

    ترکمنها عشقشون اسب هستش و داشتن اسب براشون یک نوع افتخار محسوب میشه .

    پاسخ

    ای کاش بجای به ایرانی بدبخت …اسب این بابا میشدم !!!

    پاسخ

    اسب سردار هم اگر تلاش نکنه زحمت نکشه امید نداشته باشه به حرفهای مربیش توجه نکنه یقینا مثل تو میشه

    پاسخ

    الان یه اسب بدبخت تو اسطبل بودی که آرزو میکرد ، یه اسب گاری کش تو میدون نقش جهان باشه ! طرز فکرت رو عوض کن

    پاسخ