محبوب ترین انیمه های Slice Of Life ؛ معرفی 17 انیمه برشی از زندگی

تعداد زیادی انیمه تکه‌ای از زندگی وجود دارد؛ و ما در این نوشتار قصد داریم بهترین انیمه های Slice Of Life را به شما معرفی کنیم.

در مورد تماشای لحظات کوچک از زندگی روزمره برخی از شخصیت‌ها که روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود، چیز باورنکردنی وجود دارد. در یک داستان Slice Of Life، طرفداران ژانر Slice Of Life اغلب شخصیت‌های مشابه خود را می‌بینند. این شخصیت‌ها با مبارزات عادی زندگی روبرو می‌شوند و به کارهای روزانه خود می‌رسند. در انیمه‌های برشی از زندگی تمرکز سفت و سخت روی توطئه‌های محکم گره خورده یا اقدامات زیادی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های Slice Of Life

معرفی 15 انیمه تکه ای از زندگی

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های Slice Of Life را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

در عوض، این ژانر بینندگان را دعوت می‌کند تا از لحظه های کوچک لذت ببرند و به تماشای یک زندگی عادی بپردازند. آنها غالباً به ما یاد می‌دهند که از چیزهای کوچک زندگی قدردانی کنیم و به گنجینه‌هایی که معمولاً از آن استفاده می‌شود توجه کنیم. برای کسانی که به دنبال برخی از بهترین انیمه های برشی از زندگی هستند، چه با نکات عاشقانه، کمدی یا حتی جادو، فیلم‌ها و نمایش‌های خارق العاده‌ای برای بررسی وجود دارد. پس در این نوشتار با ما همراه باشید تا بهترین انیمه های تکه ای از زندگی را به شما معرفی کنیم.

Shikimori’s Not Just A Cutie

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

Shikimori’s Not Just A Cutie یک انیمه کمدی عاشقانه بهار 2022 است. این انیمه مربوط به شیکیموری، یک دختر محبوب می‌باشد که با ایزومی آشنا می‌شود، یک پسر مهربان و با شانس بسیار بد. در حالی که او می‌خواهد به عنوان دختری ناز دیده شود، شیکیموری اغلب به دلیل اینکه چند بار مجبور به محافظت از ایزومی در برابر بدشانسی خود است، بسیار جدی به نظر می‌رسد.

Shikimori’s Not Just A Cutie هیچ چیز انقلابی نیست، بلکه این انیمه یک انتخاب عالی برای هوادارانی است که می‌خواهند هنگام تماشای چیزی لذت بخش، اهمیت زیادی به مسائل پیچیده برخی از داستان‌ها ندهند. شیکیموری یک شخصیت زن قوی است و تعامل او با ایزومی شایان ستایش است.

My Dress-Up Darling

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

واکانا گوجو، یک دانش آموز دبیرستانی، تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد: ساخت عروسک‌های هینا. از آنجایی که هیچ کس علاقه او را به اشتراک نمی‌گذارد، او در یافتن دوست، یا حتی برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد.

اما پس از اینکه محبوب‌ترین دختر مدرسه، مارین کیتاگاوا، راز خود را فاش می‌کند، گوجو هدف جدیدی را برای مهارت‌های خیاطی خود کشف می‌کند. آن‌ها با هم رویاهای کیتاگاوا را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

Komi Can’t Communicate

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

افرادی که از اضطراب اجتماعی رنج می‌برند برای ایجاد ارتباط با دیگران تلاش زیادی می‌کنند. با این حال، این بدان معنی نیست که این افراد نمی‌خواهند دوست پیدا کنند. در کومی نمی‌تواند ارتباط برقرار کند، شوکو کومی اضطراب اجتماعی شدیدی دارد که صحبت کردن با دیگران را برای او چالش برانگیز می‌کند. با وجود این، او می‌خواهد 100 دوست بسازد.

اولین دوست شوکو تادانو است که قول می‌دهد به او در دیدار با 99 دوست دیگر کمک کند. از آنجا، کومی و مخاطبان با شخصیت‌های گسترده‌ای از افرادی با سطح مختلفی از رفتار عجیب و غریب آشنا می‌شوند. به عنوان مثال، نجیمی یک شخصیت خنده‌دار و عجیب است که به نوعی همه را می‌شناسند و با آنها دوست می‌باشد، در حالی که Nakanaka یک گیمر کاملاً اوتاکو و مشتاق است. این انیمه کمدی و جدید، یکی از برترین انیمه های Slice Of Life می‌باشد.

Horimiya

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

هوریمیا آنچه را که پس از اعتراف عشق اتفاق می‌افتد به تصویر می‌کشد. برخلاف سایر انیمه‌های عاشقانه که فقط تنش بین دو شخصیت را نشان می‌دهند، هوریمیا تمام پویایی‌های “آیا آنها متوجه عشق یکدیگر می‌شوند یا خیر” را در اوایل انیمه خارج می‌کند.

میامورا و هوری با دیگران کاملا متفاوت هستند، اما آنها خود واقعی‌شان را فقط به یکدیگر نشان می‌دهند. مهمتر از همه، آنها مانند یک زوج واقعی رفتار می‌کنند. به علاوه، Horimiya روی روابط بین شخصیت‌های جانبی تمرکر زیادی می‌کند. به عنوان مثال، ایشیکاوا توسط هوری رد می‌شود، اما در نهایت شروع به ملاقات با یوکی می‌کند.

SPY x FAMILY

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

هر کس بخشی از خودش را دارد که نمی‌تواند به دیگران نشان دهد. در زمانی که همه کشورهای جهان درگیر جنگ اطلاعاتی شدیدی بودند که پشت درهای بسته اتفاق می‌افتاد، اوستانیا و وستالیس برای دهه‌ها در یک وضعیت جنگ سرد علیه یکدیگر بودند. بخش شرق با استعدادترین جاسوس خود، “Twilight” را به یک ماموریت فوق سری می‌فرستد تا تحرکات دونوان دزموند، رئیس حزب وحدت ملی اوستانیا را که در حال تهدید تلاش‌های صلح بین دو کشور است، تحقیق کند.

این ماموریت به عنوان “عملیات Strix” شناخته می‌شود. این ماموریت شامل “جمع آوری یک خانواده در یک هفته به منظور نفوذ در اجتماعات سازماندهی شده توسط مدرسه نخبگانی است که پسر دزموند در آن شرکت می‌کند.”

«Twilight» هویت روانپزشک لوید فورگر را می‌گیرد و شروع به جستجوی اعضای خانواده می‌کند. اما آنیا، دختری که او به فرزندی قبول می‌کند، معلوم می‌شود که توانایی خواندن ذهن مردم را دارد، در حالی که همسرش، یور، یک قاتل است.

با توجه به اینکه به نفع هر یک از آنهاست که این حقایق را پنهان نگه دارند، آنها شروع به زندگی مشترک می‌کنند، در حالی که هویت واقعی خود را از یکدیگر پنهان نگه می‌دارند. صلح جهانی اکنون در دستان این خانواده کاملاً جدید است زیرا آنها وارد ماجراجویی پر از شگفتی می‌شوند.

Nichijou

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

Nichijou یکی از بهترین انیمه های برشی از زندگی به شمار می‌رود و داستان جذاب سه دوست دوران کودکی که اکنون در دبیرستان تحصیل می‌کنند را به تصویر می‌کشد. شخصیت‌پردازی بانمک این انیمه دل هرکسی را به دست می‌آورد و زندگی روزمره این شخصیت ها هرفردی را مشتاق برای‌ دیدن قسمت‌بعد می‌کند.

این انیمه کمدی عجیب و غریب در یک دبیرستان معمولی تنظیم شده است که تقریباً در مورد هر شخصیت یک راز یا سرگرمی دارد. یوکو معمولی‌ترین دختر این انیمه است و حتی او کاملاً احمقانه رفتار می‌کند. در همین حال، استاد جوان او عاشق کوسه‌ها و خوراکی است. و همچنین میو، یک دختر خجالتی که سعی می‌کند سرگرمی خود را که نقاشی مانگا یائویی است پنهان کند.

Your Lie In April

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

برای ژانر Slice Of Life، دروغ شما در ماه آوریل یکی از بهترین‌هایی می‌باشد که HBO Max ارائه کرده است. این انیمه اقتباسی به ویژه به دلیل نحوه مدیریت داستان و کیفیت انیمیشن خود با استقبال شدید منتقدان روبرو شد. Your Lie In April انیمه‌ای اشک‌آور است که دارای یکی از غم‌انگیز‌ترین مرگ‌های انیمه می‌باشد.

«دروغ شما در آوریل» درباره مرد جوانی به نام کوسی است که پس از مرگ مادرش، انگیزه نواختن پیانو را از دست می‌دهد. با این حال، ویولونیست با استعدادی وارد زندگی او می‌شود و به او انگیزه می‌دهد تا دوباره پیانو را نواخته و صدای موسیقی خود را بشنود. Your Lie In April یک انیمه عاشقانه تاثیرگذار برای کسانی است که به دنبال داستانی جذاب و بی‌نقص هستند.

A Silent Voice

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

شویا ایشیدا، پس از گذراندن دوران جوانی خود با زورگویی به دانش‌آموزان و شوکو نیشیمیای ناشنوا در میان آنها، زمانی که تنها مقصر تمام این حادثه پس از دور شدن شوکو می‌شود، مورد قلدری قرار می‌گیرد. شویا که اکنون در سال آخر دبیرستان است، تلاش خود را برای یافتن شوکو و جبران سختی‌های وحشتناکی که برای او انجام داده است می‌کند.

کوئه نو کاتاچی با بازنمایی پایه‌ای خود از تأثیرات قلدری، هم از منظر قلدر و هم از منظر فردی که مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، تماشاگران را به خود جلب کرد و آن را به عنوان بهترین فیلم انیمه مستقل دهه 2010 تثبیت کرد. تصمیم مبنی بر اینکه شویا برای خودش متاسف نشود و درعوض درد ناشی از آن چه شوکو تحمل می‌کند را درک کند، سفر کفاره او را به طور قابل توجهی باورپذیرتر کرد و شخصیت‌ها را به گونه‌ای ارائه داد که بسیاری از فیلم‌ها از آن کوتاهی کرده‌اند.

Dagashi Kashi

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

برای کسانی که به دنبال انیمه‌ای با مضمون غذایی هستند، انیمه Dagashi Kashi گزینه بسیار خوبی است. داگاشی کاشی در اطراف یک فروشگاه “داگاشی” (مغازه ای که شیرینی و آب نبات ارزان می فروشد) می‌چرخد. Kokonotsu، فرزند صاحب مغازه، قصد ندارد مغازه را اداره کند، زیرا می‌خواهد یک هنرمند مانگا باشد.

یک روز، غریبه‌ای با نام Hotaru Shidare با امید به استخدام پدر Kokonotsu برای پیوستن به شرکت Shidare، یک شرکت شیرینی بین المللی که متعلق به خانواده‌اش است، وارد می‌شود. پدر او تنها در صورتی موافقت خواهد کرد که او بتواند کوکونوتسو را متقاعد کند که مغازه خود را به دست بگیرد. با توجه به اینکه مغازه‌های داگاشی بسیار نادر هستند، این انیمه بخشی از فرهنگ ژاپنی را برجسته می‌کند.

Kiki’s Delivery Service

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

یک داستان جذاب منتشر شده در سال 1989، سرویس تحویل کیکی، جادوگر جوان کیکی را دنبال می‌کند که همراه با گربه‌اش جیجی، خانه خود ترک کرده تا آموزش خود را به عنوان یک جادوگر تکمیل کند. هنگامی که او خود را در یک مکان جدید پیدا می‌کند، کیکی یک سرویس تحویل را راه می‌اندازد و از مهارت‌های خود در پرواز استفاده می‌کند تا مشتریان را به سمت تجارت خود جذب کند. تماشای اعتماد به نفس کیکی در توانایی‌هایش، روایت رضایت‌بخشی را ایجاد می‌کند که فیلم را به یک کلاسیک محبوب جیبلی تبدیل کرده است.

Clannad

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

Clannad در ابتدا به عنوان یک رمان بصری شروع به کار کرد و بعداً در مانگا، درام‌های صوتی، سریال انیمه و حتی یک فیلم اقتباس شد. این نمایش در حول محور Tomoya Okazaki می‌چرخد که اغلب مدرسه نمی‌رود و فاقد هرگونه هدف در زندگی است.

با این حال، وقتی اوکازاکی با ناگیسا ملاقات کرد، همه چیز تغییر کرد و تصمیم گرفت به او و چهار دوستش کمک کند تا باشگاه درام مدرسه را احیا کنند. به ، اوکازاکی پر از هدف و انگیزه تجدید شده شد. در حالی که فصل اول انتقاد مناسبی را دریافت ، فصل دوم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

Whisper Of The Heart

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

با اولین حضور یکی از بهترین شخصیت‌های غیرانسانی استودیو جیبلی، بارون، Whisper Of The Heart نوجوان جوانی با نام شیزوکو را به تصویر می‌کشد که عشق خود را به نوشتن و توسعه مهارت‌های خلاقانه اش کشف می‌کند. او به همین صورت با سیجی، یک دانش‌آموز که علاقه زیادی به ساختن ویولن دارد آشنا می‌شود.

داستان این فیلم علاقه هر دو شخصیت را بسیار جدی می‌گیرد و راه دشواری که برای دستیابی به چنین اهدافی باید طی کنند را به خوبی نشان می‌دهد. در عین حال Whisper Of The Heart روابطی را که سیجی و شیزوکو با یکدیگر دارند را به روشی آرام و در عین حال مؤثر توسعه می‌دهد.

Violet Evergarden

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های Slice Of Life

انیمه وایولت اورگاردن یکی از خوش ساخت‌ترین انمیه‌های دنیاست که توسط شرکت محبوب و مطرح نتفلیکس ساخته شده است. انیمه‌هایی هم که معمولا توسط این شرکت ساخته می‌شوند اکثرا خوش ساخت و از لحاظ بصری فوق العاده‌اند. این انیمه هم از این قاعده مستثنا نیست و یک انیمه با کیفیت بصری فوق العاده است.

شخصیت پردازی در این انیمه به خوبی رعایت شده و کاملا رشد شخصیت ها را در انیمه احساس میکنید. داستان این انیمه در مورد دختری به نام وایولت اورگاردن است، که وایولت در میدان جنگ کلماتی شنیده که هیچوقت نمی‌تواند این کلمات را فراموش کند. زیرا این کلمه ها را از کسی شنیده است که از همه براش عزیزتر بوده. او زمانی این کلمات را شنیده که هنوز معنی این کلمات را نمی‌دانست.

Aria The Animation

بهترین انیمه های Slice Of Life
محبوب ترین انیمه های برشی از زندگی

اگر به دنبال انمیه‌ای آینده نگر‌تر اما با جذابیت در دنیای قدیمی هستید، آریا ممکن است یک انیمه خوب برای شما باشد. این انیمه در قرن 24 در سیاره مریخ (که اکنون به آن Aqua گفته می‌شود) در مکانی به نام نئو ونزانیا تنظیم شده است. بینندگان ماجراهای Akari Mizunashi، یک نوجوان را که به عنوان یک راهنمای تور در سرویس Gondola در حال آموزش است در شهر دنبال می‌کنند.

آریا یک انیمه آهسته است که سرشار از تصاویر زرق و برق دار می‌باشد و به بیننده حس خوش بینی زیادی را می‌دهد. آریا توانسته است که داستان به‌یادماندنی و شاهکار را ایجاد کند. حضور این انیمه در لیست محبوب ترین انیمه های برشی از زندگی یک اولویت برای ما بود.

Five Centimeters Per Second

بهترین انیمه های Slice Of Life
برترین انیمه های Slice Of Life

فیلم‌های Makoto Shinkai صریحاً مورد ستایش زیادی قرار گرفته‌اند. آنها سرشار از تصاویر کامل و کاملاً زیبا و هنری هستند که تقریباً هر فریم می‌تواند یک تصویر پس زمینه باشد. علاوه بر این، این کارگردان به دلیل توجه دقیق به جزئیات، با تمرکز بر لحظات کوچک معنادار زندگی که دیگران به سختی متوجه آن می‌شوند، شناخته شده است.

5 سانتی متر در ثانیه به سه قسمت تقسیم می‌شود و هر سه قسمت درباره پسری به نام تاکاکی تنو متمرکز شده‌اند و به مضامین عشق بی حد و حصر و غیر واقعی و یک مالیخولیایی عمیق می‌پردازند. تماشای این انیمه بدون گریه کردن کاری غیرممکن است.

Toradora

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های تکه ای از زندگی

برای دوستداران ژانر عاشقانه، تورادورا یک انیمه برشی از زندگی با شخصیت‌های به خوبی نوشته شده و کاملاً پیچیده می‌باشد. این انیمه بر Ryuuji و Taiga متمرکز شده است که به نظر می‌رسد شخصیت‌های کاملا تضادی دارند. در حالی که هر دو موافقت می‌کنند که درباره عشق‌های خود به یکدیگر کمک کنند، تلاش‌های آنها به آتش کشیده می‌شود و در موقعیت‌های عاشقانه ناخوشایندی قرار می‌گیرند.

Anohana: The Flower We Saw That Day

بهترین انیمه های Slice Of Life
بهترین انیمه های برشی از زندگی

جینتا یدومی به عنوان یک بازنده زندگی می‌کند و مدرسه را برای بازی‌های ویدیویی می‌گذراند. یک روز‌، روح دوست دوران کودکی خود، که پنج سال پیش در یک تصادف درگذشت، ناگهان ظاهر می‌شود و درخواست کمک می‌کند تا یک آرزو را برآورده کند.

به زودی، جینتا با دوستان کودکی خود که سعی می‌کنند این رمز و راز را حل کنند، دوباره به هم می‌پیوندند. با این کار، آنها با احساساتی روبرو می‌شوند که مدتهاست پنهان شده بودند. Anohana: گلی که آن روز دیدیم، فقط 11 قسمت دارد و داستانی دلپذیر را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های Slice Of Life سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “محبوب ترین انیمه های Slice Of Life ؛ معرفی 17 انیمه برشی از زندگی

  1. یه مقاله‌ی نسبتا سطحی که حتی در مورد معرفی انیمه‌ها هم دارای نقص است،اول اینکه در بسیاری از اثار که جزء قشنگترین اثار هنری دنیای انیمه بحساب میان کاملا کم کاری شده و برعکس بعضی از انیمه‌ها که حتی در سطح خود ژاپن هم تقریبا گمنام هستن اغراق بی حدی شده در این مقاله حتی به کارگردانان برخی اثار رده بالا حتی اشاره هم نشده تقریبا هایائو میازاکی رو به عنوان پدر انیمه میشناسن شما در حین معرفی اثار این شخصیت حتی به خودتون زحمت اسم بردن از این افسانه رو هم ندادید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *