;
coinex

ورود خودروساز چینی به صنعت موبایل ؛ اولین گوشی یک پرچمدار قدرتمند است!

گزارش‌های اخیر از ورود خودروساز چینی به صنعت موبایل خبر می‌دهند. شرکت خودروسازی Nio قصد دارد سال آینده اولین گوشی هوشمند خود را به بازار عرضه کند.

به تازگی خبرهایی درباره اینکه شرکت خودروسازی Nio قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را تولید کند، به گوش می‌رسد. امروز نیز با انتشار گزارش جدیدی از فعالیت‌های این شرکت، جزئیات جالبی درباره اولین گوشی هوشمند سازنده خودروهای الکتریکی فاش شده است.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت فروش گوشی های اوپو و وان پلاس در آلمان

ورود خودروساز چینی به صنعت موبایل

گزارشی که به تازگی توسط وب سایت خبری ArenaEV منتشر شده، اطلاعاتی را درباره تراشه استفاده شده در این گوشی و همچنین سرعت شارژ آن فاش کرده است.

شرکت Nio که تا به امروز به عنوان یک شرکت تولید کننده خودروهای الکتریکی چینی شناخته شده است، چندی پیش از تصمیم خود برای ورود به صنعت گوشی و موبایل سخن گفت.

موسس این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد سالانه یک گوشی جدید را به بازار عرضه کند. او همچنین خاطر نشان کرد که این یک گوشی عادی نخواهد بود و نیو قصد دارد سالیانه یک محصول پرچمدار رده بالا را برای کاربران ارائه کند.

ورود خودروساز چینی به صنعت موبایل

طبق آخرین گزارش‌ها، این گوشی هوشمند از برند Nio با چیپست پرچمدار اسنپدراگون از کوالکام عرضه خواهد شد. در حقیقت محتمل‌ترین چیپستی که با گفته‌های گزارش‌ها مطابقت دارد، جدیدترین و بهترین پردازنده گوشی‌های هوشمند یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. با این حال، با توجه به اینکه این گوشی هوشمند قرار است سال آینده عرضه شود، این احتمال نیز وجود دارد که با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شود.

علاوه بر این، بر اساس آنچه گزارش شده، این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش خمیده QHD پلاس با حسگر اثرانگشت اولتراسونیک مجهز شده است. همچنین گوشی Nio احتمالا با یک باتری 4500 یا 4800 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند، تغذیه می‌شود.

شرکت خودروسازی Nio در حال حاضر از تراشه‌های کوالکام در سیستم خودروهای الکتریکی خود نیز استفاده می‌کند. تراشه‌ به کار رفته در این خودروها بیشتر از نوع اسنپدراگون 8155 هستند.

همچنین شرکت Nio به تازگی سیستم‌عاملی مخصوص به خود را در خودروهای الکتریکی خود استفاده کرده است. بنابراین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند نیز دارای سیستم عامل اختصاصی Nio باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ورود خودروساز چینی به صنعت موبایل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر