;
coinex

سری میت 50 هواوی با 2 پردازنده و در 4 مدل مختلف عرضه می‌شود

هواوی در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سری میت است و بنابر گزارش جدید سری میت 50 هواوی با 4 مدل جدید و 2 پردازنده ارائه خواهد شد.

هواوی در حال انجام برخی فرآیندهای داخلی برای گوشی‌های سری Mate 50 است و طبق گزارش‌های منتشر شده، این مجموعه شامل چهار مدل هواوی میت 50e، میت 50، میت 50 پرو و ​​میت 50 RS خواهد بود. همچنین شایعات حاکی از آن است که هوای در طی یک کنفرانس بزرگ، این گوشی‌ها را معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

ارائه سری میت 50 هواوی با 2 پردازنده مختلف

طبق پست به اشتراک گذاشته شده توسط حساب کاربری wangzaiIshitong در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo)، شرکت چینی هواوی در نظر دارد برای معرفی سری پرچم‌دار میت 50 خود کنفرانس بزرگی برگزار کند. همچنین نویسنده این پست اشاره می‌کند که رویداد مذکور، در تاریخ 7 سپتامبر برگزار خواهد شد.

ارائه سری میت 50 هواوی با 2 پردازنده مختلف

با بررسی اطلاعات ارائه شده، متوجه می‌شویم که داده‌ها با یکدیگر هم‌خوانی ندارند، زیرا یکی دیگر از فعالان حوزه فناوری طی وبلاگی اشاره کرده است که سری هوآوی میت 50 در تاریخ 12 سپتامبر عرضه خواهد شد و این که در گزارش‌های قبلی بیان شده بود که سری جدید، شامل 3 مدل خواهد بود، در حالی که بر اساس اطلاعات جدید، شامل 4 مدل است.

از نکات مورد توجه دیگر این است که گوشی هوشمند میت 50e، در خط تولید پرچم‌داران نخواهد بود، یعنی تنها مدل‌های میت 50، میت 50 پرو و میت 50 RS به‌عنوان مدل‌های پرچم‌دار ارائه خواهند شد. گمان می‌رود گوشی هوشمند میت 50e، به‌عنوان گوشی میان‌رده به بازار عرضه شود. انتظار می‌رود این شرکت به زودی تاریخ عرضه را اعلام کرده و شروع به بررسی ویژگی‌های گوشی هوشمند آینده کند.

همچنین وبلاگ‌نویس مذکور در پست خود، از دو پردازنده اسنپدراگون نیز به عنوان منبع قدرت این گوشی‌ها نام می‌برد. طبق گزارش‌های وی، در گوشی میان‌رده میت 50e، از پردازنده Snapdragon 778G استفاده شده است. در صورتی که نسخه‌های پرچم‌دار این مجموعه به Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شده‌اند.

پردازنده Snapdragon 778G یک تراشه 6 نانومتری بوده و شامل یک CPU Qualcomm Kryo 670 است که 40 درصد عملکرد سریع‌تری به همراه دارد. در حالی که پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی نسل هفتم کوالکام است که عملکرد دستگاه را چهار برابر بیتشر تسریع می‌بخشد. همچنین شامل نسل چهارم مودم 5G کوالکام، با سرعت دانلود 10 گیگابیت بر ثانیه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ارائه سری میت 50 هواوی با دو پردازنده متفاوت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر