;
coinex

رندرهای رسمی لنوو Legion Y70 منتشر شد

یکی از محصولات مورد انتظار در دنیای گیمینگ، نسل جدید گوشی‌های پرچمدار لنوو لجین است. حال با انتشار رندرهای رسمی لنوو Legion Y70 اطلاعات جدیدی از این محصول داریم.

رندرهای جدید منتشر شده از لجین Y70 اطلاعات کاملی از طراحی و برخی مشخصات گوشی جدید لنوو در اختیار ما قرار می‌دهد. بنابر برنامه‌ریزی قبلی، شرکت چینی در تاریخ 13 آگوست سال جاری از گوشی خود در چین رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

رندرهای رسمی لنوو Legion Y70 منتشر شد

رندرهای رسمی لنوو Legion Y70 منتشر شد

این مدل گوشی از گوشی Legion در سه رنگ سفید، خاکستری و قرمز به فروش میرسد که رنگ قرمز آن در ۲ مدل با طراحی مختلف عرضه می‌شود. محص مقایسه باید گفت در پنل پشتی لنوو لجین Y90 تنظیمات دوربین دوگانه و پنل RGB وجود داشت، اما مدل Y70 طراحی معمولی با دوربین سه‌گانه دارد که در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته است.

تنظیمات دوربین این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

گوشی Legion Y70 یک صفحه نمایش با حفره پانچ در جلو دارد و مطابق با خبرها و اطلاعیه‌های از پیش منتشر شده، صفحه نمایش آن در ابعاد 6.58 اینچی از نوع آمولد و با رزولوشن FHD پلاس خواهد بود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از نرخ رفرش بالا تا 144 هرتز، دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی، چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5، حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی، اسکنر اثر انگشت درون صفحه و سیستم عامل اندروید 12 با پوسته سفارشی ZUI اشاره کرد. همچنین باید بدانید که تاکنون اخباری در مورد قیمت Legion Y70 به دست نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای رسمی لنوو Legion Y70 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر