;
coinex

فروش فیلم تاپ گان 2 بالاخره از تایتانیک جلو زد

فروش فیلم تاپ گان 2 در آمریکای شمالی رکورد تایتانیک را شکست. در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ این منطقه تاپ گان 2 در رتبه هفتم قرار دارد.

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده درباره آمار فروش 2 Top Gun Maverick این اثر با استقبال بی‌نظیر طرفداران در گیشه آمریکا همراه بوده و در این منطقه رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. این ساخته کارگردان محبوب جوزف کوشینسکی، طی تعطیلات آخر هفته مربوط به سه هفته گذشته در آمریکا بیش از 7 میلیون دلار فروش داشته و تا این لحظه به مجموع فروش 662.5 دلار رسید‌ه است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2022 

فروش فیلم تاپ گان 2 و ثبت رکورد جدید توسط این اثر

همانطور که اشاره شد، فروش فیلم تاپ گان 2 در آمریکا از فروش کل اکران اصلی و اکران‌های دوباره فیلم تایتانیک پیشی گرفته است. لازم به ذکر است که مجموع فروش فیلم تایتانیک معادل 659.3 میلیون دلار بود.

فروش فیلم Top Gun Maverick

باید به این نکته اشاره کنیم که پیش از فروش بی‌نظیر 2 Top Gun Maverick، لقب پروفروش‌ترین فیلم پارامونت در آمریکا به تایتانیک تعلق داشت. همچنین آمار فروش فیلم تاپ گان 2 در سطح جهانی خیره کننده بود. این اثر با فروش 1.352 میلیارد دلار در گیشه‌ جهانی توجه تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به دنیای سینما را به خود جلب کرده است.

Top Gun 2 در حال حاضر پرفروش‌ترین اثری است که تام کروز در آن حضور داشته و باید گفت که درآمد این هنرپیشه سرشناس از این فیلم بیش از صد میلیون دلار بود.

احتمال می‌رود که در آینده با افزایش فروش تاپ گان 2، آمار فروش این اثر حتی از فیلم Avengers Infinity War عبور کند. همچنین خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره کنیم که در حال حاضر Top Gun 2 در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.

همانطور که اشاره کردیم کارگردانی فیلم تاپ گان 2 را آقای جوزف کوشینسکی بر عهده داشت و از آثار این کارگردان محبوب می‌توان به Tron: Legacy و Oblivion اشاره کرد. از جمله هنرمندان سرشناسی که در Top Gun 2 به کارگردانی جوزف کوشینسکی ایفای نقش کردند می‌توان تام کروز، وال کیلمر، مایلز تلر، جنیفر کانلی، گلن پاول، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین، منی جاسینتو و دنی رامیرز را نام برد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش فیلم تاپ گان 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر