;
coinex

پخش زنده رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت 19 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت 19 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال سوپرکاپ اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت بازی (سوپرکاپ) به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت را تماشا کنید.

پخش زنده رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت 19 مرداد

فصل گذشته فوتبال اروپا اتفاقات محیرالعقولی را در پی داشت! رئال مادرید با حذف همه مدعیان قهرمانی یکی پس از دیگری، و اتفاقا حذف همه آن‌ها با وضعیتی حماسی و عجیب، یک فصل جذاب در تاریخ لیگ قهرمانان رقم زد. رئالی‌ها که در هر مرحله،‌ به ترتیب در مقابل پی اس جی، چلسی، منچسترسیتی و نهایتا لیورپول به نظر کمترین شانس را داشتند، همه را شکست داده و نهایتا قهرمان اروپا شدند.

پخش زنده رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت 19 مرداد

در سوی دیگر میدان هم شگفتی دیگری در لیگ اروپا رقم خورد و در تورنمنتی که ابتدا مدعیان اصلی آن تیم‌هایی چون دورتموند، بارسلونا، ناپولی و یا حتی وستهم به نظر می‌رسیدند، اینتراخت فرانکفورت رده دهمی در بوندسلیگا، با جادوی تماشاگران آلمانی بعد از حذف بارسا انگیزه‌ای مضاعف یافت و سپس با حذف وستهم به فینال رسید تا با برتری برابر رنجرز این جام اروپایی به آلمان برود.

ساعت بازی اینتر ویارئال کی است؟

ساعت بازی دو تیم ویارئال و اینتر نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده اینتر ویارئال

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت 19 مرداد از شبکه ۳

پخش زنده رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت 19 مرداد از beIN Sport EN

پخش زنده رئال مادرید آینتراخت فرانکفورت 19 مرداد از Real Madrid Feed

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر