;
coinex

آشنایی با انواع هندزفری ارزان (مدل بی سیم، بلوتوثی و سیم دار)

هندزفری ارزان از کالاهای پرمصرف در دوران ماست. اغلب افراد مایلند فایل‌های صوتی، موزیک و حتی مکالمات خود را به‌شکل شخصی و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران بشنوند و نیاز به داشتن هندزفری برای این منظور دارند. از طرفی خرید ملزومات با قیمت بالا برای آنها چندان مقرون به‌صرفه نیست.

انتخاب مدل‌های متنوع و ارزان از این لوازم به اشکال بی‌سیم، سیم‌دار و بلوتوثی فرصت مناسبی است تا هر فرد بتواند نمونه‌ای از این تولیدات را داشته و از کاربرد آن لذت ببرد. در این مطلب شما را با تنوع این تولیدات و امکانات آنها آشنا می‌کنیم. با ما در مطالعه این متن برای خرید هندزفری دلخواه خود همراه شوید.

هندزفری ارزان: مفید، کاربردی، باصرفه!

دوران ما را باید به‌درستی عصر سرعت و ارتباط نامید. زمانی که همه چیز به‌سرعت در حال تغییر است و دسترسی به ملزومات جدید نیاز به زمان چندانی ندارد. تنوع مدل‌های موجود از هر محصول جدید و فناوری نو و دسترسی آسان به آنها باعث شده افراد بیش از پیش تنوع طلب شده و مایل به نگهداری طولانی مدت از وسایل خود نباشند و با به بازار آمدن هر وسیله جدید به بازار تکنولوژی، آن را نیز تجربه کنند.

در مورد ملزومات صوتی و لوازم جانبی آنها نیز موضوع به همین روال است. با عوض شدن گوشی‌های موبایل و دسترسی سریع و آسان به نمونه‌های جدید، نیاز به مدل‌های تازه هندزفری نیز بیشتر به‌چشم می‌خورد. به این ترتیب خرید ارزان‌ترین مدل‌های هندزفری پیشنهاد جالبی به‌نظر می‌رسد. چون به این ترتیب می‌توان ضمن تجربه مدل‌های جدید و باکیفیت، از نظر اقتصادی نیز سود برد.

چگونه هندزفری ارزان خود را درست انتخاب کنیم؟

قبل از هر مورد دیگر لازم است یادآور شویم با وجود تنوع وسیع این کالا برای همه افراد با هر توان خرید و الزامات مصرف هندزفری ارزان در بازار وجود دارد. بهتر است ابتدا تصمیم بگیریم که چه نوعی از این دستگاه را نیاز داریم و کدام مدل با الزامات کاربردی ما ماهنگ‌تر است. برای مثال اگر به مدل‌های بی‌سیم علاقمندیم و یا فرم بلوتوثی هندزفری ارزان را می‌پسندیم، تشخیص و انتخاب صحیح کمک زیادی به یک خرید موفق خواهد کرد.

هم‌چنین با توجه به نوسانات بازار و تغییر روزانه قیمت‌ها، پیشنهاد می‌کنیم کار استعلام قیمت را حتی برای این محصولات ارزان قیمت و مقرون به‌صرفه نیز دقیقا پیش از خرید انجام دهید. برای این منظور کافی است به سایت‌های معتبر عرضه کننده این تولیدات مراجعه کرده و لیست به‌روزرسانی شده قیمت‌ هندزفری ارزان را ملاحظه نمایید. خوشبختانه تنوع این محصولات آنقدر بالاست که هر فرد می‌تواند نمونه دلخواه خود را در میان آنها پیدا کند.

با چند مدل از ارزانترین هندزفری‌های موجود در بازار آشنا شویم!

هندزفری سامسونگ استریو SHE – C10BL

این مدل صرفا برای گوش کردن به موزیک طراحی شده و قابلیت مکالمه و ضبط صدا را ندارد. این ویژگی چنین مدلی را برای عاشقان موزیک و افرادی که مایلند فایل‌های صوتی را بدون تداخل با مکالمات و به‌دقت گوش کنند کاملا مناسب است. طراحی زیبا، کیفیت بالای دریافت صدا و متناسب با سیستم RPC، و کمترین نشت صدا به بیرون از این هندزفری ارزان محصولی مناسب و ایده‌آل برای بسیاری از جوانان ساخته است.

  • هندزفری بیسیم Samsung Level U:

این نوع هندزفری ارزان را با زیبایی فوق‌العاده و چشمگیر در حالی تجربه می‌کنید که از بلوتوث 1.4پشتیبانی نموده و با یک بار معرفی این سیستم، در دفعات بعد به‌سرعت آن را شناسایی می‌کند. قابلیت بالای حفظ شارژ تا 11 ساعت و قرار گرفتن در حالت استندبای در صورت قطع موزیک به شکل اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های این محصول بی‌نظیر است.

آشنایی با انواع هندزفری ارزان (مدل بی سیم، بلوتوثی و سیم دار)

این هندزفری قابلیت اتصال به نرم‌افزار Level App را داراست و به این ترتیب می‌توانید با آن فایل‌های صوتی مختلف را پیاده‌سازی نمایید. در نهایت عمق بالا و کیفیت صدای فوق العاده‌ای که این هندزفری ارزان ارائه می‌دهد نسبت به قیمت مناسب آن باورکردنی نیست.

  • هندزفری realme Buds 2 مدل RMA 103:

این محصول از برند Realme از محصولات چینی با بدنه پلاستیک است که وزن کم آن باعث راحتی و استفاده آسان از آن شده و این روزها طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. این هندزفری ارزان دو گوش بوده و با رنگ طوسی با اغلب مدل‌ها و رنگ‌های گوشی همراهی خوبی دارد.

  • هندزفری سامسونگ مدل EO-EG920BW:

این محصول ارزان و باکیفیت، سازگاری بالایی با انواع مدل‌های گوشی سامسونگ داشته و با سایر مدل‌ها نیز قابل استفاده است. طیف وسیعی از فرکانس‌ها از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را پشتیبانی می‌کند و در آن از نویز و اختلال صدا خبری نیست. نکته جالب در مورد این هندزفری ارزان، سایزبندی موجود درون بسته آن است که به کاربران اجازه انتخاب نمونه متناسب با سایز و حالت گوش را داده و کاربرد آسان و لذت‌بخشی برای این محصول را رقم می‌زند.

2 مدل دیگر هندزفری ارزان را بشناسیم

همان طور که میدانید یکی از بهترین برندها در این زمینه، هندزفری هایلو است، اما در ادامه دو نمونه دیگر از سایر برندهای معتبر را که از ارزان‌ترین مدل‌های هندزفری موجود در بازار هستند، معرفی می‌کنیم:

  •  هندزفری بلوتوثی دیجیتالی مدل Air 6 Pro: دو گوشی، پلاستیکی، مناسب گیمینگ و مکالمه، محدوده عملکرد تا 10 متر، فعال با بلوتوث
  • هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 3 ا Jabra Elite 3: قابلیت اتصال با بلوتوث، مقاوم در برابر رطوبت و تعریق، سبک با بدنه پلاستیکی و مناسب جهت مکالمه با اسپیکر 6 میلی‌متری

آشنایی با انواع هندزفری ارزان (مدل بی سیم، بلوتوثی و سیم دار)

سخن آخر

این روزها تهیه کالاهای ارزان و باکیفیت یک معامله برد برد است که کاربران را در رضایت از تنوع و خریدی موفق یاری کرده و به فروشندگان نیز فرصت مناسب برای عرضه تولیدات بیشتر به مشتریان را می‌دهد.

خرید هندزفری ارزان یکی از همین فرصت‌هاسا که پیشنهاد می‌کنیم آن را در فضای مجازی تجربه کنید. هم چنین می‌توانید مشخصات و قیمت خرید این تولیدات را در محیط اینترنتی و سایت‌های معتبر  مثل فروشگاه فونر (phoner.ir) جستجو کرده و ضمن مقایسه ده‌ها نمونه مدل‌های موجود، خریدی موفق را در این فیلد کاری رقم بزنید!

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر