;
coinex

اولین تریلر بازی Tekken منتشر شد

Tekken یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال جدید است. اخیرا اولین تریلر بازی Tekken منتشر شده است که به ما شمایی کلی از بازی جدید می‌دهد.

بازی تیکن (Tekken) ، یک مجموعه بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای است که در ابتدا توسط شرکت نامکو و پس از آن به‌وسیله‌ی شرکت باندای نامکو انترتینمنت ساخته و منتشر شده است. نخستین نسخه تکن با انتشار بر روی آرکید در سال ۱۹۹۴ آغاز شد و پس از آن دنباله‌هایی از این سری برای نسخه خانگی و کنسول‌ها منتشر شدند.

حال گویا شرکت بندای نامکو یک تیزر کوتاه از نسخه‌ی بعدی بازی Tekken را پخش کرده است، در ادامه جزئیات این تیزر را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های PS5 در سال 2022

اولین تریلر بازی Tekken

شما در این تریلر برای مدت کوتاهی شاهد چهره‌ی کازویا از نمای نزدیک هستید، که از نسخه‌ی پلی استیشن سال 1994 به یک نسخه‌ی مدرن تغییر می‌کند. در پایان این تیزر نیز عبارت Get Ready به نمایش درمی‌آید و از طرفدارها می‌خواهد تا برای معرفی نسخه‌ی دیگری از تکن آماده باشند.

کارگردان مجموعه تیکن (Tekken) برای مدتی در استریم EVO حضور پیدا کرد، اما سخنی از نسخه‌ی بعدی این سری مبارزه‌ای به میان نیاورد.

اولین تریلر بازی Tekken
اولین تریلر بازی Tekken

به طور کلی نمیتوان با قاطعیت از سری بعدی بازی تیکن (Tekken) گفت اما می‌توان حدس زد تیزر تازه به بازی Tekken 8 اشاره دارد. در این تیزر به طور کامل شاهد نسخه‌ی اول بازی تیکن هستیم،‌ بنابراین احتمال توسعه‌ی یک ریمیک یا ریبوت از آن نیز وجود دارد. به‌هرشکل هنوز نمی‌دانیم که با چه اثری سروکار خواهیم داشت و باید زمان بیشتری را برای انتشار جزئیات بیشتر از سوی شرکت Bandai Namco در آینده منتظر بمانیم.

گفتنی است که بازی Tekken 7 در سال 2017 به عنوان آخرین نسخه از این بازی وارد بازار شد و از آن زمان میزبان بسته‌های الحاقی زیادی شده است. نسخه‌ی آرکید این بازی در سال 2015 و نسخه‌های کنسولی آن در سال 2017 در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است. بندای نامکو یک نسخه‌ی خاص از این بازی با نام Tekken 7: Fated Retribution را برای آرکید عرضه کرد که شامل محتوای تازه نظیر مراحل، پوشش‌ها، آیتم‌ها و کاراکترها بود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Tekken را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازی Tekken چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر