;
coinex

پوستر و مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 2 لو رفت

سامسونگ لحظاتی پیش جدیدترین گوشی‌های تاشو خود را معرفی کرد. حالا مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 2 رقیب احتمالی این محصولات لو رفته است.

بنابر برنامه‌ریزی اعلام شده، فردا 11 آگوست، شیائومی رویداد بزرگی را در چین برگزار خواهد کرد. سال گذشته، این شرکت از Xiaomi MIX Fold به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد و حالا قرار است شیائومی MIX Fold 2 را رسما رونمایی کند.

گرچه می‌توانیم تا فردا منتظر رویداد رسمی شیائومی باشیم، اکنون پوستر رویداد در ویبو فاش شده است و همزمان یک کاربر دیگر مشخصات میکس فولد 2 را هم منتشر کرده است که بساط خوبی فراهم آورده است برای نیم‌نگاهی به میکس فولد 2 پیش از رونمایی!

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 2

سامسونگ امروز در رویداد گلکسی آنپکد از دو گوشی تاشو جدید گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کرد. اما همانطور که دوستداران دنیای موبایل در جریان هستند، شیائومی نیز مدتی است که در تدارک برای عرضه یک رقیب جدی برای تاشوهای جذاب سامسونگ است و حالا اطلاعاتی از این گوشی، که قرار است فردا رونمایی شود فاش شده است.

مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 2

پوستر Xiaomi MIX Fold 2 نشان می‌دهد که طراحی پشت آن در مقایسه با مدل قبلی خود تفاوت‌هایی دارد. این دستگاه دارای تنظیمات دوربین افقی است. همچنین دوربین سه‌گانه بهینه شده توسط لایکا و یک فلاش LED نیز در پشت گوشی مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که در لبه سمت راست دستگاه، کنترل‌کننده صدا تعبیه شده باشد و دکمه پاور در لبه سمت راست، نقش اسکنر اثر انگشت را نیز ایفا کند.

شیائومی میکس Fold 2 احتمالا دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی E5 AMOLED سامسونگ است که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد. در قسمت داخلی هم ممکن است نمایشگر دستگاه یک پنل OLED Eco2 تاشو ۸.۰۲ اینچی باشد که وضوح ۲.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، UTG (شیشه فوق‌العاده نازک) و همچنین دوربین زیر نمایشگر دارد.

هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلوی MIX Fold 2 وجود ندارد اما تنظیمات دوربین پشتی آن احتمالا دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود. بر روی این دستگاه سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 از پیش نصب شده است.

مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 2

MIX Fold 2 از یک باتری 4500 میلی آمپری تغذیه می‌کند که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. مشخص نیست که آیا دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند یا خیر. چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 هم قلب تپنده گوشی تاشو جدید است. احتمالا MIX Fold 2 در دو نسخه 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

گفتنی است که بنابر شایعات پیشین، MIX Fold 2 احتمالا در هنگام باز شدن ضخامت 5.4 میلی متری دارد و وقتی تا شود، اندازه آن 11.2 میلی متر خواهد بود که با این ابعاد حتی نازک‌تر و ظریف‌تر از گلکسی زد فولد 4 است. وزن دستگاه نیز حدود 262 گرم است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر