;
coinex

بازی Xenoblade Chronicles 3 آخرین نسخه این مجموعه نخواهد بود

بازی Xenoblade Chronicles 3 یک عنوان نقش آفرینی است که در ماه جولای سال ۲۰۲۲ توسط نینتندو برای نینتندو سوییچ منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت.

بازی Xenoblade Chronicles 3 یک عنوان نقش آفرینی است که توسط کمپانی محبوب Monolith Soft توسعه یافته و در ماه جولای سال ۲۰۲۲ توسط نینتندو برای نینتندو سوییچ منتشر شده است. این عنوان بخشی از فرنچایز جهان باز Xenoblade Chronicles است که خود بخشی از متاسری بزرگتر Xeno است.

Xenoblade Chronicles 3 آینده مربوط به دنیاهایی را به تصویر می‌کشد که در Xenoblade Chronicles و Xenoblade Chronicles 2 نشان داده شده‌اند. Xenoblade Chronicles 3 مانند بازی های قبلی خود یک بازی نقش آفرینی با دنیایی بزرگ برای کشف و جست و جو است.

برخلاف نسخه‌های قبلی سری Xenoblade که تعداد اعضای فعال گروه را به سه نفر محدود می‌کرد، این بازی به هفت نفر از اعضای گروه اجازه می‌دهد همزمان در نبردها شرکت کنند. شش نفر از اعضای این گروه اصلی هستند و نفر هفتم می‌تواند یکی از چندین شخصیت مختلف باشد که در طول بازی دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بخشی از داستان بازی Bayonetta 3 لو رفت

بازی Xenoblade Chronicles 3 آخرین نسخه این مجموعه نخواهد بود

با وجود این‌که داستان بازی Xenoblade Chronicles 3 تا حد زیادی مستقل از نسخه‌های قبلی است، اما جزئیات داستانی گذشته این سری را به روش‌های مهمی به هم پیوند می‌دهد، و چندین موضوع کلی را به پایان می‌رساند که با اولین بازی این سری آغاز شد. اما همان‌طور که سازنده Monolith Soft قبلا گفته بود، علیرغم این واقعیت که نسخه سوم بازی از بسیاری جهات، اوج این سه گانه است، اما آخرین نسخه از این سری نخواهد بود.

کارگردان این بازی Tetsuya Takahashi بیان می‌کند که فکر می‌کنم همه کسانی که این عنوان و داستان‌های اضافی را در Expansion Pass بازی کرده‌اند، می‌توانند تصور کنند چه اتفاقی در آینده برای Xenoblade خواهد افتاد.

بازی Xenoblade Chronicles 3 آخرین نسخه این مجموعه نخواهد بود

در ایمیلی که نینتندو برای مشتریان ژاپنی ارسال کرد، تتسویا تاکاهاشی رئیس و کارگردان ارشد Monolith Soft تکرار کرد که اگرچه Xenoblade Chronicles 3 یک نقطه توقف برای این سری است، اما آخرین قسمت برای این سری نخواهد بود. جالب این‌جا است که تاکاهاشی می‌گوید کسانی که بازی را به پایان می‌رسانند و بسته الحاقی که در سال آینده برای آن منتشر می‌شود را نیز تجربه می‌کنند، می‌توانند ایده خوبی از آینده این فرنچایز داشته باشند.

تاکاهاشی می‌گوید که بازی Xenoblade Chronicles 3 تا به امروز اوج این سری بوده است. ما در Monolith هر آن‌چه که در دوازده سال گذشته پرورش داده‌ایم را در این نسخه قرار داده‌ایم. همچنین برای من این نسخه نیز یک نقطه توقف موقت است. این عنوان نتیجه داستان Xenoblade را نشان می‌دهد که با آزمایش کلاوس آغاز شد. اگرچه این یک نتیجه گیری برای داستان بازی است، اما به این معنی نیست که پایان سری Xenoblade است. این فقط یک نقطه توقف در ذهن من است.

بازی Xenoblade Chronicles 3 چند هفته پیش به‌صورت انحصاری برای کنسول محبوب و هیبریدی نینتندو سوییچ عرضه شد و با موفقیت اولیه چشمگیری در هر دو جهت انتقادی و تجاری روبه‌رو شده و بهترین تجربه عرضه این سری در ژاپن و بریتانیا را داشته است.

بازی Xenoblade Chronicles 3 نقطه اوج هر اتفاق و داستانی است که در مورد این سری وجود دارد. بازیگری عالی شخصیت‌ها، دنیای بی حد و حصر تخیلی و باشکوه، روایت فریبنده و جاه طلبانه، مبارزات متراکم و عمیقا درگیرکننده، پیشرفت و کاوش در بازی، همه هرآنچه که باید برای نسخه سوم یک عنوان درنظر گرفته می‌شد را برآورده می‌کنند. این عنوان نه تنها بهترین بازی در این سری است، بلکه می‌توان گفت یکی از بهترین بازی‌های این سبک به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

اگر شما هم طرفدار بازی‌های نقش آفرینی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما بازی Xenoblade Chronicles 3 و نسخه‌های قبلی آن‌را نیز تجربه کنید. اگر عنوان نقش آفرینی دیگری می‌شناسید که می‌تواند با این بازی مقایسه شود حتما آن‌را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر