;
coinex

اوپو بند 2 (OPPO Band 2) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

دیشب، اوپو رویدادی را در چین برگزار کرد که در آن سری جدید اوپو بند 2 را در کنار دسته‌ای از محصولات جدید مانند سری Watch 3، تلویزیون هوشمند K9x و غیره راه‌اندازی کرد.

بند تناسب‌اندام جدید اوپو دارای ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی مانند صفحه‌نمایش 1.57 اینچی AMOLED، عمر باتری تا 14 روز و بیش از 100 حالت ورزشی است. اوپو بند 2 در انواع NFC و غیر NFC عرضه می‌شود که البته ویژگی‌هایی که گفته شد در هر دو مدل یکسان است.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

مشخصات اوپو بند 2 (OPPO Band 2)

اوپو بند 2 (OPPO Band 2) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

OPPO Band 2 جدید با صفحه‌نمایش بزرگ 1.57 اینچی AMOLED عرضه می‌شود که از نظر اندازه با برخی از ساعت‌های هوشمند برابری می‌کند و حداکثر روشنایی آن 500 نیت است.

باند هوشمند آن با طراحی، عالی ساخته شده است. همچنین  اوپو Band 2 ساختار عقابی بدون دکمه در دو طرف دارد و در ابعاد 45.3 x 29.1 x 10.6 میلی‌متر و وزن 33 گرم عرضه می‌گردد.

اوپو بند 2 دارای یک شماره‌گیر داخلی AI پوشیدنی 2.0 است که کاربران را قادر می‌سازد تا چهره بند ورزشی خود را با لباس‌های خود هماهنگ کنند. علاوه بر این، از بیش از 100 حالت ورزشی از جمله مسابقه، تمرین، شنا و غیره پشتیبانی می‌کند. همچنین حالت ورزش الکترونیکی که بسیار طرف‌دار دارد هم به این بند اضافه شده است.

اوپو بند 2 (OPPO Band 2) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

اوپو بند 2 از پردازنده Apollo 3.5 همراه با 8 مگابایت PSRRAM و 128 مگابایت فضای ذخیره‌سازی Nand پشتیبانی می‌کند و یک باتری داخلی 200 میلی‌آمپر ساعتی دارد که می‌تواند تا 14 روز دوام بیاورد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی شارژ سریع مغناطیسی، نظارت 24*7 ضربان قلب، ردیابی خواب و موارد دیگر اشاره کرد. همچنین ادعا می‌شود که این باند ضد آب 5ATM است.

همان‌طور که گفته شد، اوپو بند 2 یک مدل NFC نیز دارد که از پرداخت‌های آفلاین در پلتفرم‌های دوگانه Alipay و WeChat پشتیبانی می‌کند و می‌توان بدون تلفن همراه از آن استفاده کرد.

اوپو بند 2 (OPPO Band 2) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

اوپو بند 2 برای پیش سفارش در چین آماده شده است. نسخه استاندارد 249 یوان قیمت دارد، در حالی که نسخه NFC دارای برچسب قیمت 279 یوان است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اوپو بند 2 (OPPO Band 2) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر