;
coinex

تاریخ اکران انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا اعلام شد

همانطور که می‌دانید لاک پشت های نینجا یکی از بهترین انیمیشن های تاریخ سینما محسوب می‌شود که قسمت جدیدی از آن در حال ساخت است. حال تاریخ اکران انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا اعلام شده است.

لاک‌پشت‌های نینجا یک فرنچایز سرگرمی است که در سال ۱۹۸۳ توسط نویسندگان کتاب‌های کمیک آمریکایی پیتر لِرد و کوین ایستمن ایجاد شد. حال گویا قرار است قسمت جدیدی از این انیمیشن محبوب به اکران دربیاید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های تاریخ سینما

تاریخ اکران انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا

طبق اخبار به دست رسیده این انیمیشن اکشن-ماجراجویانه که با نام لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: آشوب جهش‌یافته  (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) شناخته می‌شود، در تاریخ 4 اوت 2023 یا 13 مردادماه 1402 روی پرده‌ی سینما می‌رود.

این انیمیشن پرطرفدار به کارگردانی ست روگن ساخته شده است، درست در همان روزی که این انیمیشن به اکران در می‌آید، فیلم اکشن علمی-تخیلی Meg 2: The Trench (مگ ۲: گودال) با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام به اکران در خواهد آمد و قرار است این دو در گیشه به رقابت هم دربیایند.

تاریخ اکران انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا
تاریخ اکران انیمیشن نینجای نوجوان جهش‌یافته: آشوب جهش‌یافته  (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem)

همچنین لازم به ذکر است فیلم بلو بیتل از شرکت در همین ماه روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. گفتنی است جف رو، نویسنده‌ی انیمیشن سریال آبشار جاذبه (Gravity falls) و انیمیشن خویشاوند (Connected) سکان هدایت این انمیشین را برعهده دارند.

نویسنده فیلم همسایه‌ها: انجمن خواهری برمی‌خیزد (Neighbors: Sorority Rising) برندان اوبرایان، فیلم‌نامه‌ی انیمیشن Mutant Mayhem را به نوشته است. ست روگن در مصاحبه‌ی قبلی تأیید کرد که تمرکز این پروژه بیشتر روی روایت یک داستان بلوغ (Coming-of-age) است. این کمدین آمریکایی اخیرا گفت که صداپیشگان کاراکترهای رافائل، دوناتلو، مایکل‌آنجلو و لئوناردو از میان هنرپیشه‌های نوجوان انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر