;
coinex

بازیگران سریال The Last Of Us [+جزئیات جدیدی از داستان]

بازیگران سریال The Last Of Us در حال تکمیل شدن هستند. باید دید، آیا این بازیگران می‌توانند میراث بازی The Last Of Us را حفظ کنند یا خیر؟

همانطور که می‌دانید، سریال The Last Of Us، جدیدترین محصول شبکه HBO، بر اساس بازی محبوبی به همین نام ساخته شده است. هر چند در روند انتخاب بازیگران اصلی خیلی‌ها به انتخاب بازیگران نقش الی و جوئل، بلا رمزی و پدرو پاسکال، معترض بودند؛ اما ظاهرا شبکه به انتخاب‌هایش اطمینان دارد.

حال در جدیدترین اخبار، بازیگران جدیدی به تیم بازیگری سریال The Last Of Us اضافه شده‌اند. بازیگرانی که در سریال نقش کلیدی و مهمی را ایفا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) 

فهرست بازیگران سریال The Last Of Us

بازیگران سریال The Last Of Us

دو شخصیت‌ مهم در بازی The Last Of Us، سم و هنری هستند. حال خبر می‌رسد که سازندگان سریال، لامار جانسون و کیوون وودوارد را به ترتیب برای ایفای نقش هنری و سم در نظر گرفته‌اند.

اگر The Last Of Us را بازی کرده باشید، خوب می‌دانید که هنری و سم دو برادر بودند که در داستان اصلی بازی حضور پررنگی داشتند. دو برادری که الی و جوئل در پیتسبورگ با آنها برخورد می‌کردند و با همکاری همین دو برادر با شکارچیان و افراد آلوده می‌جنگیدند.

در طول بازی، میان سم و هنری و الی و جوئل بحث‌های هستی‌شناختی و فلسفی در مورد وجود خداوند در می‌گرفت و همین امر سبب رابطه نزدیک آنها با هم می‌شد.

اما چنین اتفاقی در سریال دچار تغییراتی شده است. هنری و سم در سریال The Last Of Us، به جای پیتسبورگ در کانزاس‌سیتی هستند. در توضیح کوتاهی که درباره دو برادر آمده نوشته شده است:

سم و هنری دو برادر اهل کانزاس هستند که از جنبشی انقلابی که هدفش انتقام گرفتن است، مخفی شده‌اند.

بازیگران سریال The Last Of Us

از دیگر تغییراتی که در سریال اعمال شده است، وجود زوجی به نام مارلون و فلورنس است. آنها تلاش می‌کنند با اتکا به یکدیگر در جهان پساآخرالزمانی دوام بیاورند. هنوز اطلاعات دقیقی از این زوج و خط داستانی زندگی‌شان و تأثیرشان در داستان اصلی در دست نیست.

از دیگر  بازیگران سریال The Last Of Us می‌توان به گابریل لونا اشاره کرد که نقش تام ،برادر جوئل، را ایفا می‌کند. این درحالیست که بازیگر نقش تام در بازی The Last Of Us در سریال نقش دیگری را ایفا خواهد کرد. خبر دیگری که می‌تواند طرفداران بازی را خوشحال کند؛ حضور اشلی جانسون (بازیگر نقش الی در بازی The Last Of Us) و تروی بیکر (بازیگر نقش جوئل در بازی The Last Of Us) در سریال است؛ هر چند هنوز معلوم نیست ایفاگر چه نقش‌هایی خواهند بود.

بر اساس خبرهایی که منتشر شده است، سریال The Last Of Us اوایل سال 2023 توسط HBO پخش خواهد شد؛ با این حال هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن ذکر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال The Last Of Us چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر