;
coinex

بازی WWE 2K23 به صورت رسمی توسط Take-Two معرفی شد

بازی WWE 2K23 در جریان آخرین گزارش مالی Take-Two توسط این شرکت به‌صورت رسمی معرفی شد. حال اینکه این بازی برای چه پلتفرم‌هایی عرضه خواهد شد، جای سوال دارد.

برای سال‌های متمادی است که 2K Sports زیر نظر شرکت Take-Two با یکدیگر همکاری می‌کنند و بازی‌های ویدیویی کشتی کج (WWE) را منتشر می‌کنند و در بیشتر اوقات نیز این دو شرکت رابطه مثبتی با هم‌دیگر داشته‌اند.

اما این موضوع با عرضه بازی WWE 2K20 تغییر کرد، بازی‌ای که با بازخورد منفی از سوی منتقدین روبه‌رو شد و طرفداران تجربه آن‌را به دلیل کمبود محتوای با کیفیت کنار گذاشتند. پس از عرضه فاجعه بار عنوان WWE 2K20، طبق گزارش‌ها شرکت WWE با کمپانی EA مذاکراتی را برای ساخت نسخه‌های آینده WWE انجام داد و 2K Sports آخرین فرصت را برای بازگرداندن این مجموعه به مسیر اصلی داشت.

پس از این اتفاق 2K Sports نسخه سال 2021 بازی WWE را منتشر نکرد و در جواب به طرفداران این سری گفت که می‌خواهد به توسعه دهنده بازی یعنی Visual Concepts زمان بیشتری را برای کار بر روی WWE 2K22 بدهد. پس از اینکه WWE 2K22 منتشر شد، با فاصله بسیار زیادی از WWE 2K20 قرار گرفته بود و بازخوردهای مثبت بیشتری را به‌دست آورد و در جامعه طرفداران به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی کشتی کج در سال‌های اخیر پذیرفته شد.

این نسخه شاهد بازگشت بسیاری از ویژگی‌های مورد علاقه طرفداران بود و پیشرفت‌های گسترده‌ای را در گیم‌پلی اصلی داشت و بسیاری از آن به‌عنوان یک قدم بزرگ و رو به جلو برای این فرنچایز یاد کردند.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 تایید شد

بازی WWE 2K23 به صورت رسمی توسط Take-Two معرفی شد

مدت کوتاهی پس از موفقیت همه جانبه WWE 2K22، شرکت WWE و 2K Sports اعلام کردند که همکاری آن‌ها برای آینده ادامه خواهد داشت و اکنون می‌دانیم که چه زمانی باید منتظر عنوان بعدی سری WWE 2K باشیم. در آخرین گزارش مالی Take-Two بازی WWE 2K23 به‌صورت رسمی معرفی شد. انتظار می‌رود این نسخه در مقطعی در طول سال مالی 2023 عرضه شود.

بازی WWE 2K23 به صورت رسمی توسط Take-Two معرفی شد

جالب است که در گزارش مالی Take-Two هیچ پلتفرمی برای WWE 2K23 ذکر نشده است که نشان دهنده این است که هنوز تصمیمی برای این‌که نسخه بعدی برای چه پلتفرم‌هایی ساخته شود، گرفته نشده است.

در حالی که دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بسیار زیاد هستند و می‌تواند به فروش این عنوان کمک کند، اما ساخت بازی WWE 2K23 فقط برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس نیز می‌تواند به یک بازی چشمگیر از لحاظ بصری تبدیل شود.

اگرچه همچنان مشکلاتی در عرضه کنسول‌های نسل نهم وجود دارد و این صنعت را آزار می‌دهد، بنابراین ممکن است به نفع 2K Sports باشد که بازی WWE 2K23 را به یک عنوان میان نسلی تبدیل کند، حتی اگر انجام این کار در برخی زمینه‌ها مشکل ساز باشد.

در مورد اینکه چه زمانی طرفداران می‌توانند بازی WWE 2K23 را تجربه کنند، باید منتظر ماند و دید ناشر چه تصمیمی خواهد گرفت. سال گذشته 2K Sports عنوان WWE 2K22 را در همین زمان تبلیغ می‌کرد و اولین تیزر بازی را در WrestleMania 37 منتشر کرد و تصاویر بیشتری از گیم‌پلی آن‌را نیز در SummerSlam 2021 نشان داد.

اما این امکان وجود دارد که WWE 2K23 دیرتر از موعد انتظار عرضه شود. در حالیکه بسیاری فکر می‌کنند این نسخه در مارچ 2023 منتشر می‌شود، اما باید گفت که شاید این اتفاق نیفتد و بازی در  پاییز منتشر شود و آن‌را در مسیر برنامه‌ریزی معمول خود قرار دهد. هنوز سوالات زیادی در مورد WWE 2K23 وجود دارد که باید به آن‌ها پاسخ داده شود، اما فعلا تا همین‌جای کار هم که مشخص شد این بازی در دست توسعه قرار گرفته است، برای طرفداران این مجموعه راضی کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

اگر از طرفداران سری بازی WWE هستید از شنیدن خبر معرفی نسخه جدید این عنوان چه حسی دارید و اینکه دوست دارید نسخه جدید، یک عنوان میان نسلی باشد یا فقط برای کنسول‌های نسل نهم عرضه شود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر