;
coinex

شیائومی میکس فولد 2 (Xiaomi MIX Fold 2) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

در کمتر از 24 ساعت و بعد از معرفی گلکسی زدهای جدید و موتو ریزر 2022، چهارمین گوشی هوشمند تاشو بازار هم توسط شیائومی با نام شیائومی میکس فولد 2 معرفی شد.

در 24 ساعت گذشته دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو با معرفی گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4 و البته موتورلا ریزر 2022، چند محصول مهم و جدید به خود دیده است. حال شیائومی نیز وقت را تلف نکرده و فاصله کوتاهی از معرفی نمایندگان سامسونگ و موتورولا، پرچمدار جدید خود را راهی بازار کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

مشخصات شیائومی میکس فولد 2 (Xiaomi MIX Fold 2)

شیائومی میکس فولد 2 (Xiaomi MIX Fold 2) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شیائومی MIX Fold 2 امروز در چین معرفی شد. این برند همچنین از مجموعه‌ای از دستگاه‌های دیگر از جمله ردمی K50 Extreme Edition، پد 5 پرو 12.4، واچ S1 Pro و بادز 4 Pro را نیز رونمایی کرده است. Mix Fold 2 اما شاید مهمترین محصول این رویداد باشد که به عنوان نسل دوم گوشی هوشمند تاشو این شیائومی معرفی شده است.

این گوشی به عنوان جانشین Mix Fold که سال گذشته عرضه شد وارد بازار می‌شود و باید دید می‌تواند ناکامی نسل پیشین را جبران کند. جدیدترین گوشی تاشو شیائومی با گوشی‌هایی مانند ویوو فولد X، اوپو فایند N و گلکسی زد فولد 4 رقابت خواهد داشت.

Xiaomi MIX Fold 2 با طراحی پنل پشتی متفاوتی نسبت به مدل قبلی خود عرضه می‌شود. این دستگاه دارای یک ماژول دوربین افقی است که از سه سنسور مارک لایکا تشکیل شده است. این سنسورها شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری است.

این دستگاه قابلیت ضبط ویدیوهای 8K را دارد و همچنین از ضبط با فرمت Dolby Vision HDR نیز پشتیبانی می‌کند. در گوشی تاشو جدید شیائومی، دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه‌ پاور (که به عنوان حسگر اثرانگشت نیز عمل می‌کند) در سمت راست قرار گرفته‌اند.

Xiaomi میکس فولد 2 دارای ضخامت 5.4 میلی متر در حالت باز است و وقتی تا شود، ضخامتی برابر با 11.2 میلی‌متر دارد. وزن دستگاه نیز حدود 262 گرم است.

صفحه نمایش بیرونی شیائومی میکس فولد 2 یک پنل 6.5 اینچی AMOLED سامسونگ E5 با وضوح FHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است که با Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. هنگامی که دستگاه باز می‌شود، صفحه‌نمایش داخلی Eco OLED اندازه 8.2 اینچی پیدا می‌کند که وضوح 2.5K و نرخ بروزرسانی 120 هرتز را ارائه می‌دهد.

این نمایشگر دارای شیشه‌ای بسیار نازک و دوربین زیر نمایشگر است. گفتنی است هر دو نمایشگر داخلی و خارجی از Dolby Vision، حداکثر روشنایی 1000 نیت و TrueColour پشتیبانی می‌کنند.

تاشو جدید شیائومی در بخش سخت‌افزاری نیز مانند رقبای خود که در ساعات گذشته رونمایی شده‌اند مجهز به پردازده پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. این پردازنده در میکس فولد 2 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه شده است.

در بخش باتری، شیائومی برای این گوشی یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر نرم‌افزاری نیز این محصول به طور پیشفرض با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 ارائه می‌شود.

Xiaomi MIX Fold 2 در رنگ های مشکی و طلایی عرضه می‌شود و از نظر قیمت، این محصول دارای برچسب قیمت اولیه 8999 یوان (1335 دلار) برای حافظه پایه 256 گیگابایتی است. گزینه‌های حافظه 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی نیز به ترتیب با قیمت 9999 یوان (1483 دلار) و 11999 یوان (1780 دلار) عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره شیائومی میکس فولد 2 (Xiaomi MIX Fold 2) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر