;
coinex

کاهش وزن شدید الهام چرخنده [+عکس چهره جدیدش] ؛ نامش را هم عوض کرد!

چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن شدید در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران الهام چرخنده است که چند سالیست از استایل قبلی اش فاصله گرفته است و پوشش چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کرده است. چرخنده کمی قبل با انتشار عکسی از خود نوشت هیچ عمل زیبایی انجام ندادم و دلیل لاغری‌اش را فقط عمل کیسه صفرا عنوان کرد.

چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن شدید [+عکس]

الهام چرخنده قبلا هم نوشته بود: امروز هفتمین سال از محجبه شدن من در جوار حرم حضرت معصومه (س) در قم می‌گذرد، این اتفاق باعث شد تا بسیاری از افراد، رفتار من را قضاوت کنند. از زمانیکه محجبه شدم، پنج قراردادی که برای بازی داشتم را کنسل کردند.

خیلی از افراد پس از محجبه شدنم تلاش کردند که دیگر من دیده نشوم چرا که همکارانم از این اتفاق در شوک بودند و طیف مقابل نیز در شک، در حالی‌که این دیده نشدن همانی بود که من به دنبالش بودم.

عکسی دیده نشده از الهام چرخنده بازیگر مطرحی که در نوع حجاب خود تغییر اساسی به وجود آورده با یک چهره بسیار متفاوت منتشر شد. هنرمندان زیادی برای ایفای نقش هایشان و یا به دلایل شخصی افزایش و یا کاهش وزن را تجربه می کنند. و این تغییرات وزن بر روی چهره این افراد بسیار نمایان است. لاغری الهام چرخنده و کاهش وزن محسوس او را در سن ۴۴ سالگی را ببینید.

تصاویر زیر را در ادامه تماشا کنید:

 

چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن شدید [+عکس همسر سوم]

الهام چرخنده (زاده ۶ تیر ۱۳۵۷ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز یرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون گفت:

با تبریک روز پدر به رهبر معظم انقلاب مورد هجوم و واکنش منفی شبکه‌های معاند قرار گرفتم اما خود را یک پاسدار می‌دانم و به تبریکی که به رهبرم گفتم افتخار می‌کنم.

وی که به دعوت بسیج رسانه هرمزگان به بندرعباس سفر کرده سه شنبه در جمع اعضای بسیج رسانه این استان افزود: وقتی من ولادت امیرالمومنین علی (ع) را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفتم به من گفتند دیگر جایت در سینما نیست اما من تابع دینم هستم و ارادتم به رهبری بوده، هست و خواهد بود.

چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن شدید [+عکس همسر طلبه او]

الهام چرخنده تیر 1357 در کاشان است،الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون است،الهام چرخنده دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معماری می باشد که فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد سپس به سمت موسیقی و خوانندگی رفت، الهام چرخنده بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد، الهام چرخنده اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم عروسی مهتاب بدست آورد.

ماجرای تغییر نام الهام چرخنده

حجت الاسلام طائب در ادامه مراسم یادواره زنان شهیده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خطاب به خانم الهام چرخنده گفت: از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم. در ادامه این مراسم از الهام چرخنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون تقدیر شد و حجت الاسلام طائب خطاب به وی گفت:چرخنده نام فامیلی این هنرمند کشورمان است که از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم و این هدیه مقام معظم رهبری به الهام چرخنده است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (81 نظر)

    چی همه چسناله .
    بابا دوتا قطب داریم ، یکی مخالف نظام و اسلام و یکی موافق نظام و اسلام .
    یه عمره مخالفین دارن تبلیغ میکنن و همه چیز طبیعیه
    الان وقت تبلیغ قطب موافقه که وارد فضای تبلیغاتی بشه و فرهنگ مذهبی و خدا و دین رو تبلیغ کنن.
    مگه شما نمیگین زن زندگی آزادی؟ الان این بنده خدا میخواد اینجوری آزادی رو تجربه کنه ، شما چرا دارین جر میدین خودتونو؟

    پاسخ

    با عوض کردنه اسمه فامیل ادم که عوض نمیشه 🤣🤣🤣🤣

    پاسخ

    زنیکه ریاکار برای استفاده از رانت چه ها که نمیکنه

    پاسخ

    من یک سوال برام پیش اومده طرف نیره چادر می پوشه که حجاب کامل داشته باشه بعد خودش با زبون خودش میگه من لاغر شدم یا چاق شدم بعد موندم چادر در اینجا چه نقشی داره ؟🤔

    پاسخ

    آخه زنده و مرده این آدم چه فرقی می‌کنه که تغییر نام خانوادگی اش مهم باشه. مرده شور خودش و کاراش رو ببره

    پاسخ

    اصلا نمی فهمم که چرا به پوششاین خان گیر مبیدین چ ا ‌ارهاش براتون مهمه هر کسی میتونه پوشش خودشو باحجاب یا کمتر حجاب انتخاب کنه مهم اینه که انسان باشیم که همان خیلی سخته ولش کنید اصلا مشکل ما اون نیست

    پاسخ

    دهنمون صاف شدبااین الهام چرخنده باباولمون کنید اصلاچراایقداین خانم درحال چرخ براتون مهمه؟؟؟

    پاسخ

    حالا بین این همه سلبریتی بی حیا و بی بندو بار یک نفر هم که تصمیم گرفته باحیا باشه ولنگار نباشه وحداقل برای چندتا جوون الگوی باحیایی باشه، من نمیدونم چرا بعضیا
    اینقدر سر جنگ با این خانم را باز کردن؟ به جای اینکه تشویقش بکنن!!!

    پاسخ

    واقع یرای اون آقا سید متاسفم که اجازه میده که تو تو فضای مجازی خودنمایی کنی
    واقعا که

    پاسخ

    منم برای تو و پدر و مادرت افسوس میخورم که اینقدر اراجیف میگی

    پاسخ

    الهام خانم بدجوری آتیش زدی به جیگر اونایی که حجاب را مسخره میکردن

    پاسخ

    🤔🤭

    پاسخ

    خیلی صبوری و خانمی می خواد این تغییر ، آفرین و خدا قوت خانم الهام زهرایی

    پاسخ

    باید از شما بخاطر انتشار عکس تخریبی شکایت کند

    پاسخ

    تشکر از بانو الهام چرخنده بخاطر انتخاب سبک زندگی درست انشاالله تاامر همینطور باشی وعاقبت بخیر شب در کنار همسر و فرزندان گلت

    پاسخ

    ب من چ ب تو چ هر کی هر کاری تو طول زندگیش انجام میده یکی ب آخوند میده یکی ب دیگری مال خودشه ب تو چ

    پاسخ