;
coinex

زامیاد صحرا ؛ جایگزین نیسان آبی [+عکس]

با انتشار اولین تصاویر از زامیاد صحرا مشخص شده که این گروه وابسته به خودروسازی سایپا درصدد ساخت جایگزین نیسان آبی معروف خود است.

زامیاد بنا دارد تا با استفاده از پلتفرم اختصاصی خود، محصولی را جانشین نیسان آبی کند که این روزها با افزایش قیمت دیگر صرفه اقتصادی قبل را ندارد.

بیشتر بخوانید: خودروی اقتصادی TF21 جایگزین سمند و پژو 405 می‌شود

جانشینی زامیاد صحرا با نیسان آبی

زامیاد همواره از فعال‌ترین شرکت‌های تولید و عرضه انواع وانت است که اخیرا نیز با استفاده از پلتفرم اختصاصی خود دست به تولید یک وانت جدید زده است. وانت نیسان البته هم‌اکنون دارای قیمت کارخانه‌ای نزدیک به ۳۶۵ میلیون تومان دیگر صرفه اقتصادی سابق را ندارد و به نظر همین دلیلی شده تا زامیاد تصمیم به توقف تولید نیسان بگیرد و خودرو جدیدی با نام صحرا را روانه باز داخلی کند.

زامیاد صحرا ؛ جایگزین نیسان آبی [+عکس]

البته تصور می‌شد که در صورت توقف تولید وانت نیسان، خودرو پادرا پلاس به عنوان جانشین آن معرفی شود اما حال مشخص شده که زامیاد در تدارک عرضه محصولی جدید است.

در حال حاضر متاسفانه اطلاعات زیادی از زامیاد صحرا منتشر نشده و بسیاری از مشخصات این محصول جدید در هاله‌ای از ابهام است اما به نظر می‌رسد که زامیاد جدید نیز مانند پادرا پلاس و کارون در مدل‌های تک و دو کابین عرضه شود. صحرا البته از این منظر که اولین خودرویی است که بر اساس پلتفرم اختصاصی زامیاد ساخته می‌شود، خاص و متفاوت است و احتمالا سرآمد همه محصولات این شرکت خواهد بود.

زامیاد صحرا ؛ جایگزین نیسان آبی [+عکس]

پلتفرمی که زامیاد اخیرا تولید کرده،‌ پتانسیل پشتیبانی از محصولات جدیدتر را دارد. گفتنی است که این پلتفرم با نظرات و پیشنهادات کاربران و نیز رفع ایراد و نقایص محصولات قبلی عرضه شده است. در مورد پیشرانه نیز انتظار می‌رود پیشرانه‌ای که روی وانت صحرا تعبیه خواهد شد، نسخه ارتقا یافته M24 با نام M24 پلاس باشد. مشخص نیست این موتور چه میزان قدرت تولید خواهد کرد، ولی می‌دانیم که پیشرانه قبلی توانایی تولید قدرت 94 اسب بخار و گشتاور 187 نیوتن‌متر را داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره جایگزین نیسان آبی با نام زامیاد صحرا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر