;
coinex

جریمه باشگاه آرسنال به خاطر تبلیغات رمزارزی !

ایونینگ استاندارد (Evening Standard) از جریمه باشگاه آرسنال به خاطر تبلیغات رمزارزی خبر داد. این باشگاه افسانه‌ای از طرف ASA توبیخ شده است.

آژانس استانداردهای تبلیغاتی (ASA) باشگاه فوتبال حرفه‌ای آرسنال را که در شمال لندن مستقر است، به دلیل همکاری با شرکت توکن‌های ویژه طرفداران Socios جریمه کرده است.

بیشتر بخوانید: فن توکن چیست (Fan Token) و بهترین توکن های هواداری کدام است؟

جریمه باشگاه آرسنال به خاطر تبلیغات رمزارزی

طبق گزارشی که در Evening Standard منتشر شده، آرسنال به طرفداران خود درباره خطرات توکن‌های طرفداری Socios اطلاعی نداده بود و به همین خاطر، این آژانس راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی این رمزارزها را که در رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت آرسنال انجام شده بود، غیرمسئولانه دانسته است.

علاوه بر بارسنال، Socios با باشگاه‌های مشهور دیگری همچون منچستر سیتی (Manchester City) نیز همکاری داشته است.

جریمه باشگاه آرسنال به خاطر تبلیغات رمزارزی

فن توکن‌ها به هواداران فوتبال و سایر باشگاه‌های ورزشی اجازه می‌دهند تا در مورد تصمیمات جزئی مانند آهنگ‌هایی که پس از گل زدن در مسابقات پخش می‌شوند یا تصاویر استفاده شده در رسانه‌های اجتماعی، رأی دهند.

این توکن‌ها که در صرافی‌ها مانند سایر ارزهای دیجیتال معامله می‌شوند، مستعد نوسانات شدید قیمت هستند و اغلب ارتباط کمی با عملکرد میدانی دارند.

باشگاه آرسنال در بیانیه‌ای به این آژانس گفته است:

این نظرسنجی‌هایی که با فن توکن‌ها انجام می‌شد، یک حقه یا راهی برای تبلیغ به منظور سرمایه گذاری نبوده، بلکه صرفا بخاطر نظرسنجی از هواداران صورت می‌گرفته است.

این باشگاه در ادامه افزوده که Socios در جامعه فوتبال به‌عنوان یک پلتفرم ارز دیجیتال شناخته شده و به این معنی است که بینندگان تبلیغات می‌دانند که توکن‌های طرفداران باید با ارز دیجیتال خریداری شوند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما دریاره‌ی این موضوع چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر