;
coinex

اولین تریلر فصل ششم ریک اند مورتی منتشر شد

در هفته‌های گذشته اعلام شد فصل جدید انیمیشن Rick and Morty از 13 شهریور پخش خواهد شد. حال اولین تریلر فصل ششم ریک اند مورتی منتشر شده است.

شبکه ادالت سوییم (Adult Swim) اولین تریلر از فصل 6 انیمیشن جذاب و پرطرفدار Rick and Morty را منتشر کرده است. در این تریلر می‌توان سکانس‌های درگیری‌های مسلحانه، نبردهای لیزری و رگباری پیرمرد دیوانه و نوه‌اش را دید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2022

اولین تریلر فصل ششم ریک اند مورتی

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل ششم Rick and Morty را ببینید:

مایکل اوولین، رئیس شبکه ادالت سوییم و Cartoon Network درباره این انیمیشن اظهار کرده است:

ریک اند مورتی بیشتر از یک سریال موفق و واقعا یک پدیده جهانی است. همانطور که برای راه‌اندازی این فصل آماده می‌شویم، به طرفداران راهی منحصر‌به‌فرد ارائه می‌کنیم تا بخشی از این سرگرمی باشند، پس چشمان خود را ببندید.

جاستین رویلند و دان هارمون مانند فصول گذشته وظیفه ساخت فصل ششم ریک اند مورتی را بر عهده دارند و از جمله صداپیشگان این انیمیشن سریالی می‌توان به جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر اشاره کرد.

طبق آنچه اعلام شده، فیلمنامه فصل 7 این مجموعه نیز در حال نوشتن بوده و قرار است فاصله پخش بین فصول کمتر از گذشته شود. همچنین، قرار است یک انیمه اسپین آف به نام Rick and Morty: The Anime از این مجموعه ساخته شود. حال باید صبر کرد و دید آیا فصول آینده این انیمیشن و همینطور اسپین آف آن مانند قسمت‌های پخش شده مورد استقبال قرار می‌گیرند یا خیر.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی این انیمیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر